pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 19 februari 2006 21:34:20 schreef Hugo Welther:
Als je dan helemaal goed wilt laten ogen:
De lijn in het center van de cirkel los van de randen (nu staat de tekst CO in het midden) en "member" rechts uitlijnen.Voor het oog zakt nu de tekst onder uit de button.
het was dus de vote of members gecentreerd of rechts moest staan
(of liinks? )
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
pcnerd
Op 19 februari 2006 21:45:11 schreef Berry:
[afbeelding]
Zo dus Hugo
http://djoamersfoort.demon.nl/~berryb/e107_images/newspost_images/co%2… is een beter link 
//edit: mssg is het mooier als je die hoeken van de balk afrond.
Op 19 februari 2006 21:45:11 schreef Berry:
[afbeelding]
Zo dus Hugo
Ja, zo bedoel ik het.
kunnen we hem ook downloaden met een zelf in te vullen tekst vlak , zodat we allemaal het zelfde letter type/grote hebben om onze nick name in te vullen?
pcnerd
Op 19 februari 2006 21:53:43 schreef shiptronic:
kunnen we hem ook downloaden met een zelf in te vullen tekst vlak , zodat we allemaal het zelfde letter type/grote hebben om onze nick name in te vullen?
hmm, nickname is goed id...
mssg gewoon wit vak, kun je het er zelf met stift in zetten
.
ok, als hij klaar is maak ik ff een vlugge tut, maar dan verwacht ik wel iedereen met zo'n button
.
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Zo met ronde kantjes
Ik kan de file wel posten, maar moet je wel Photoshop hebben...
Tekstvlak is wel een goed idee maar niet zo stylish
Letters zijn overigens Arial Black, kleuren #848484 en #ADADAD
Helaas, ik kan weer niet komen. Moeder-de-vrouw heeft al een andere afspraak gemaakt en aangezien zij de baas is 
pcnerd
Op 19 februari 2006 22:15:05 schreef Berry:
[afbeelding]
Zo met ronde kantjes
Ik kan de file wel posten, maar moet je wel Photoshop hebben...
Tekstvlak is wel een goed idee maar niet zo stylish
Letters zijn overigens Arial Black, kleuren #848484 en #ADADAD
post maar psd file
trouwens, je kan ook naar zooitje andere bestanden converten, doe daar ook een paar van.
pcnerd
Op 19 februari 2006 22:20:56 schreef Berry:
http://djoamersfoort.demon.nl/~berryb/e107_images/newspost_images/co%2…
http://djoamersfoort.demon.nl/~berryb/e107_images/newspost_images/co%2…
je krijgt soms een font error, moet je ff arial black gebruiken.
//edit:
ow, had je er al bij gezet 
Anoniem
Het is inderdaad mooi geworden maar het gebruik van de poster word daar nog wat mee gedaan ?
vorig jaar hing er slecht 1 gele poster met Circuits online erop en meer niet. Komt er dit keer wat meer te hangen en ook daadwerkelijk een meeting voor Co members?
want ik heb de vorige keer een uur staan wachten op mensen en heb er uiteindelijk maar 2 ontmoet was nou niet echt een meeting
pcnerd
Op 19 februari 2006 23:57:58 schreef STARTOURS G24T:
Het is inderdaad mooi geworden maar het gebruik van de poster word daar nog wat mee gedaan ?vorig jaar hing er slecht 1 gele poster met Circuits online erop en meer niet. Komt er dit keer wat meer te hangen en ook daadwerkelijk een meeting voor Co members?
want ik heb de vorige keer een uur staan wachten op mensen en heb er uiteindelijk maar 2 ontmoet was nou niet echt een meeting
lol, als iedereen nou zo'n button opdoet, kunnen we gelijk zien wie co member is + zijn nick
.
hallo,
komt er iemand toevallig langs Barneveld getuft?
als ik met je met kan/mag (tegen wat benzinegeld natuurlijk) ga ik aan de snelweg staan.
mzzl
pcnerd
*kick*
erm, hebben we nou al eigenlijk een punt afgesproken? wie kent de hal daar goed?
enneh, wie neemt digicam mee?
Op 26 februari 2006 20:43:53 schreef pcnerd:
*kick*erm, hebben we nou al eigenlijk een punt afgesproken? wie kent de hal daar goed?
enneh, wie neemt digicam mee?
Ik kan de mijne wel meenemen als tegen die tijd de batterijen tenminste nog vol zijn (m'n zusje maakt elke dag minstens 30 foto's van d'r paard
).
pcnerd
Op 26 februari 2006 20:56:56 schreef kipmans:
[...]
Ik kan de mijne wel meenemen als tegen die tijd de batterijen tenminste nog vol zijn (m'n zusje maakt elke dag minstens 30 foto's van d'r paard).
haha, ff verstoppen, en paar batterijen bij de aldi kopen, zijn de beste + de goedkoopste
.
dat is dan geregeld
.
iemand die de hal kent voor een afspreekpunt?
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Ik kan niet lang gaan 
de infodag van de hogeschool waar ik volgend jaar waarschijnlijk heen ga is ook die dag dus moet ik om 12uur terug thuis zijn 
pcnerd
Op 27 februari 2006 13:29:12 schreef Stynus:
Ik kan niet lang gaan
de infodag van de hogeschool waar ik volgend jaar waarschijnlijk heen ga is ook die dag dus moet ik om 12uur terug thuis zijn
dat is minder
trouwens, is het nuttig om een multimeter en rekenmachine mee te nemen denken jullie? (moet weerstanden zoeken voor ballast, nog geen specifieke waardes bedacht).
nog andere dingen mee te nemen die handig kunnen zijn?
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Op 27 februari 2006 16:17:25 schreef pcnerd:
[...]
nog andere dingen mee te nemen die handig kunnen zijn?
dikke portemenee 
Is het alleen radio? of ook andere dingen. als het ook andere dingen zijn kom ik ook.
toevallig iemand in de buurt van Nijkerk en omstreken die rijdt of gereden wil worden. (kan eventueel een auto regelen)
pcnerd
Op 27 februari 2006 16:35:56 schreef WilToyo:
[...]dikke portemeneeIs het alleen radio? of ook andere dingen. als het ook andere dingen zijn kom ik ook.
toevallig iemand in de buurt van Nijkerk en omstreken die rijdt of gereden wil worden. (kan eventueel een auto regelen)
onderdelen, legerzooi, handelaren, soms pc spul, antennes, hf, alles! 
pcnerd
Op 27 februari 2006 16:57:57 schreef WilToyo:
dan ben ik van de partij
mooi, ff button downen, opdoen dan hé
.
(heb nog steeds geen potdeksel kunnen vinden voor foto's van homemmade button, maar dat komt wel hoor
.)