wellicht een simpele CO frequentie regelaar ontwikkelen voor de machine. Ik heb er niet veel kaas van gegeten maar moet mogelijk zijn lijkt me...(maar eerst de rest van me projecten afmaken)
230 gelijkrichten, en afvlakken...ne555 met duty cycle van 50% en regelbare frequentie.....daarmee de gelijkspanning schakelen.........of hebben motoren problemen met blokjesgolven
Ik ben benieuwd wanneer de actie gaat starten. Ik ben nog steeds reuze geinteresseerd. Helemaal nu ik de review heb gezien. Zo op de foto's te zien lijkt het me wel een degelijk machientje. Kijk en voor 59 kan het ook nog eens een keer kapot gaan. (niet dat dat de bedoeling is ofzo).
Ik hoor het wel, hoe en wat.
Wuzzelez
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
we hebben nu ongeveer 8 deelnemers uit mijn hoofd (anders moet ik wer inloggen op de mial) ik mail morgen ochtend de leverancier met een voorstel. aankomend weekeind stuur ik alle geintereseerde een mail met verdere gang van zaken, en met een beetje geluk al hoe er betaald kan worden, ligt aan reactie van de leverancier.
dan ga ik er vanuit dat ik eind volgende week alle betalingen binnen heb (hoop, hoop, hoop). zodat eind volgende week besteld kan worden. zodat begin die week erna de machine's geleverd worden. (mits voorradig)
Op 23 maart 2006 22:13:51 schreef Sweet Winter Smile:
Vraag me af welke machine pcnerd het dan over heeft?SWSje
geen idee..... een kinzooi tafelboor is al rond de 100 euro
of er moet een aanbieding zijn, maar proxxon? een 12 volt proxxon, dremel ding kost rond de 40 euro maar dan moet er nog een trafo bij. zit je ook op de 60 euro.....dan heb je alleen nog geen standaard die zit ook op 40 euro.....
bij die site die ik nu bezoek www.kruis.nl
Sweet Winter Smile
Heb ook belang bij de machine, maar dat had ik in het voorgaande al een beetje laten doorschemeren.
En weet er misschien nog iemand voor.
Is het mogelijk om nog even de daadwerkelijk korting, en de normale prijs informatie neer te zetten, inclusife ook verzend kosten en het hele verhaal, of er naar te verwijzen in een linkje?
En ook wat betreft de afhandeling in verband met vervoer enz, ik bedoel heb je hem voor die 59 eurie op tafel staan, of moet ie op een centraal punt bij de organisator van deze IA afgehaald worden?
Ik denk dat meerderen met mij het wel fijn vinden als het gehele verhaal nog even ergens duidelijk neergezet wordt voor de goede orde.
SWSje
Ok,
De machine
meer foto's:foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5
filmpjes: filmpje 1, filmpje 2 (divx6 ofzoiets
)
--met dank aan KillerB the Supreme voor foto en film--
specs:
-motorvermogen: 150watt
-4 toerentallen: 2800, 4700, 7200, 11400 o/min
-boorkopje: 0.6-6mm
-leverancier:hermanbuitelaar.nl
prijs:
€59,00 (inclusief btw)
In overleg met de leverancier heb ik bij afname van 5 stuks of meer 10% korting kunnen bedingen. (we zitten nu op 9 stuks, -ex KillerB the Supreme, die heeft er al 1- ) ik kan omdat we straks met redelijk wat mensen zijn kijken of er nog meerr korting mogelijk is
De verzend kosten per machine zijn 6 euro per stuk. (bij vooraf overmaken, maar dat moet met de IA toch)
dit betekend dat je voor ongeveer 59 euro de machine in huis heb.
Heb je serieus interrese mail mij dan (zie profiel) dan kun je via de mail en dit tpoic aankomend weekend meer informatie verwachten.
[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op ]
Als het zo door gaat kan er ook wel 15 a 20 procent van de prijs af haha
Of bij elke machine een gratis setje boortjes ofzo 
Appiers50
Tja......
Reken mij ook maar mee! Zo te horen een prima kolomboor voor het geld.
Blijft dit binnen CO of wordt hier een IA van gemaakt? Een IA heeft wel zo zijn voordelen.
Op 24 maart 2006 14:36:26 schreef Appiers50:
Reken mij ook maar mee! Zo te horen een prima kolomboor voor het geld.
Blijft dit binnen CO of wordt hier een IA van gemaakt? Een IA heeft wel zo zijn voordelen.
En het nadeel dat het waarschijnlijk allemaal veel langer duurt.
voorlopig alleen dat je serieus geinterreseerd bent.
je ontvangt verdere info dit weekend (waarschijnlijk zondag)
Op 24 maart 2006 18:26:39 schreef Jan klaasen:
Ok we zitten nu op 12 geintereseerde.
Ik heb misschien ook wel interesse.
Op 24 maart 2006 19:03:31 schreef Wuzzelez:
En nu hopen dat hij er genoeg op vooraad heeft staan
Dat hoop ik ook.
En ik doe ook mee.
Je hebt mail.
EDIT:
Je mail doet het niet.
Sweet Winter Smile
Jan Klaasen, hierbij even een tip, wellicht is het zinvol om in een post even aan te geven wie gemaild hebben en aldus mee doen.
Dit is enerzijds een bevestiging van ontvangst van de email, en anderzijds een bevestiging van deelname.
SWSje