Op 26 maart 2006 15:19:30 schreef KillerB the Supreme:
[...]

Het idee was eigenlijk om het wat kleinschaliger te houden, binnen CO, ivm een snelle afhandeling enzo... Correct me if im wrong Jan

correct,

echtepino ik kijk wat er mis is

Op 26 maart 2006 15:38:11 schreef Jan klaasen:
echtepino chk je mail....mijn fout

Prima, alles in orde nu

Voor alle mensen... Ik stuur nu geen reply met bedankt voor de info...het stroomt hiern u mailjtes. De deelnemers ontvangen binnekort weer een update.

tevens komt belangrijke info in het topic, voor als ik iemand vergeet een mail te sturen

Nog voor m'n verjaardag binnen? >:)

En wil je volgende keer met BCC mailen, mijn spamfilter vindt al die mailadressen niet leuk (en ik ook niet).

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

even een update voor ik naar bed ga.

We zitten op 22 deelnemers op het moment. Op 7 man na heb ik alle verzend info beschikbaar. degene die dat nog niet gedaan hebben doe dit snel.

morgen hoop ik er met de leverancier uit te zijn. zodat dinsdag de prijzen bekend zijn en overgemaakt kan worden. (houd er wel rekening mee dat planning en uitvoering wel eens anders lopen)

Wat ik graag zou willen weten of iedereen ook een eigen factuur ontvangt in verband met de garantie, of krijgt Jan Klaasen één bon met 22 boormachines er op? :D

Is het gelet op de afwikkeling ook mogelijk om rechtstreeks aan de leverancier te betalen?
We ontvangen de machines immers ook rechtstreeks van hem.

Misschien onder een bepaalde actie code ofzo. :):D

SWSje

beide vragen heb ik aan de leverancier gesteld. ik hoop vandaag antword te krijgen

Op 25 maart 2006 23:34:09 schreef Jan klaasen:
[...]

wat werkt niet...?

Dat bedoel ik mee met e-mail versturen.

@jan

Hoe diep kan hij boren? wat is de uitslag zeg maar.

de slag is 33mm, staat ook wel ergens verstopt in de review.

Wat is nou de uiterste datum van deelname Jan? Kan ik nog mee doen? Zo ja, krijg je morgen een mailtje van me..

PaWoN

Zou het ook mogelijk zijn de maten van de machine te vermelden?

SWSje

Op de vraag of de machine ook te gebruiken is voor (lichte) frees werkzaamheden kwam de navolgende reactie binnen:

Geachte heer,

Ten eerste hartelijk dank voor uw reactie via onze e-mail.
Nee, dat is absoluut NIET mogelijk met de door u aangevraagde machine.
Ik hoop u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben,
indien dit niet het geval of mocht u nog vragen en of opmerkingen
hebben naar aanleiding van deze e-mail en of onze web-site
dan hoor ik deze graag van u.

Met vriendelijke groet,

Frits Buitelaar.
Herman Buitelaar Machinehandel BV.
Kanaaldijk 36-D
2741 PA Waddinxveen.
Tel: 0182-525468
Fax: 0182-635119
E-mail: info@buitelaar.nl
Web-site: www.buitelaar.nl

Einde citaat.

Een ieder die dus eventueel hetzelfde plan had kan met deze reactie zijn voordeel doen.
Het hoe en waarom wordt overigens niet op ingegaan, maar deze reactie is overigens duidelijk.

SWSje

Is er ondertussen al wat meer bekend over de IA?

Ja, en check je mail....

Sine en Sweet winter Smile.. ik heb nog geen adres gegevens van jullie klopt dat

Bedankt voor je email, Guy.
Misschien handig om hier even de bankgegevens van Buitelaar te vermelden incl IBAN en BIC voor buitenlanders/Belgen :-)

Mooi, dat is helemaal makkelijk zo direct naar hem toe. Alleen de bankgegevens nog inderdaad, en wat er eventueel precies bij moet (aan opmerkingen). edit: oke laat maar dus :)

[Bericht gewijzigd door madwizard op ]

Op 27 maart 2006 23:53:13 schreef Sweet Winter Smile:
Zou het ook mogelijk zijn de maten van de machine te vermelden?

SWSje

Maten ongeveer: 160x240x300mm (bxdxh)

Lukt het iedereen met bestellen?

ik heb het zelf nog niet gedaan word waarshcijlijk vanavond.

Ik heb gisteren geld overgemaakt maar denk dat het er vandaag pas is (postbank->ing), krijg je nog een verzendbevestiging?

Ik ben nu het geld aan het overmaken, ik zit al watertandend te wachten achter de brievenbus. :9~ :9

geen idee heb ik niet overgehad. maar zou best kunnen..

voor vragen best direct de leverancvier mailen. anders krijg je weer allemaal communicatie problemen.

en hij mag ook wel wat werk hebben voor de 23 machine's

je moet even mailen naar info@hermanbuitelaar.nl ,mario de vries

je hebt buitelaar.nl, de machine handel en hermanbuitelaar.nl de gereedschapshandel. andere lokatie enzo

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op ]