Edit: Suc6

Edit2: Hoezo, zijn deze spiegels niet goed genoeg voor je dan? (en hoezo dan)
Edit3: Maar ik neem aan dat dat badkamer spiegels zijn?

[Bericht gewijzigd door Laserist op 15 september 2006 13:06:42 ]
Dit topic is gesloten
[Bericht gewijzigd door Laserist op 15 september 2006 13:06:42 ]
Op 15 september 2006 15:12:11 schreef hilbren:
Let er wel even op dat je wel oppervlakte spiegels in je handen krijgt. daarbij is het gewicht misschien nog wel belangrijker. spiegeltjes van minder dan een halve milimeter dik zou perfect zijn.
Als hij daar aan kan komen dan heeft hij er gelijk een klant bij! (mail me dan even?)
Op 13 september 2006 16:14:06 schreef Jb_tje:
Hallo allemaal,
ik heb veel gelezen (deel 11, elm-chan's site, norm's site, dnstje's site) en wil nu een begin maken met een eigen laser projector.
klopt het dat beide spoelen hetzelfde zijn ?
Weet iemand misschien welke hoek galvo versie 6 van Norm kan halen ? (kan ik er rond de 90 graden mee halen ?)
Ik ben van plan om Norm's galvo verion 6 na te maken
Ik hoor het graag als iemand nog:
asjes, magneetjes (CYL0275) of kogellagers heeft die ik kan overkopen (mail me dan even a.u.b.).
Gegroet,
Jeffrey
Op 22 september 2006 09:19:09 schreef muddy:
hmm, galvo's in elkaar zetten met schroeven is toch niet zo'n goed ideetje...
Ik ga proberen ze met een stuk draad in elkaar te binden als het ware. Op dit draad kan de magneet namelijk geen kracht uitoefenen, maar op de schroeven wel... De pd ga ik er later op maken, eerst eens het hele zooitje werkend krijgen.
Kan iemand mij vertellen welke laser software er allemaal vor Linux bestemd is?
edit: er is gisteren ook nog een magneet geknapt, maar gelukkig had ik er 3 besteldhoe is dat dan gebeurt
[Bericht gewijzigd door muddy op 23 september 2006 17:56:07 ]
Op 23 september 2006 17:53:17 schreef muddy:
Ja, ik had ze wat te hard tegen elkaar laten klappen...
[afbeelding]
Ik hoop dat het duidelijk is, ik heb er gewoon draad doorgeen gehaald en dat op de printjes vastgesoldeerd. Fortunately werkt het ook nog vrij goed. De blauwe draadjes zijn om de spoelen in serie te zetten. Deze gaan door een gaatje dat eerst was bedoeld voor een schroef, maar waar nu nog plaats is om een draad doorheen te doen. Vastmaken ga ik waarschijnlijk doen met een aluminium strip of iets anders.
Plaatjes konden zeker weer niet kleiner... maar goed.
Ik kan het niet goed zien, maar is dat draadje bovenop geen gesloten winding?
[Bericht gewijzigd door muddy op 24 september 2006 17:14:42 ]
Dit topic is gesloten