Op 14 juli 2006 12:24:53 schreef audioot:
Je kunt je kostbare elektronika onderdelen het beste tegen je kinderen beschermen door je kinderen weg te geven voor adoptie.
Maar even on topic, gehoord tijdens mijn stage in het veiligheidsinstituut in Amsterdam:
een elektromonteur stond op een trap een lamp te wisselen.
Hij voelde een steentje in zijn schoen en schudde zijn voet heen en weer om het steentje op te schuiven. Een collega zag dit en dacht dat de man onder stroom stond.
Met tegenwoordigheid van geest trapte de collega de ladder weg. De monteur sloeg met zijn hoofd tegen de grond en was met een hersenschudding bewusteloos. Men dacht: "hartstilstand" dus hartmassage toegepast waarbij twee ribben van de man werden gebroken.
ROFL, ik zie het al helemaal gebeuren, leg dat maar eens uit.
Bij hartmassage heb je trouwens ongeveer altijd gebroken ribben, dat maakt niet uit, een geperforeerde long is geen probleem want je hebt 2 longen. Zo heb ik het aangeleerd gekregen bij het rode kruis.
Wel dom dat ze hartmassage geven als het niet nodig is, je voelt erg gemakkelijk de hartslag in de nek, en je kan zo het hart stilleggen. Blijkbaar moeten die mensen toch eens een cursus volgen.
[Bericht gewijzigd door
Videomodulator
op vrijdag 14 juli 2006 13:08:07