wel , ze hebebn nog tijd tot wanneer ? effe zien . 21 mei is de verdediging.
als ze de rest van de week elke avond , en gans dit weekend de layout proper maken..
maandagmorgend gerber doorsturen, vrijdagavond printen in huis.
bestukken. paar dagen. dat wil zeggen dat ze tegen pakweg 15 mei de bestukte pcbs hebben ... das laat.
ik zou dat ding zelf solderen. op een dag zet je er zo makkelijk 3 met de hand in elkaar. als ze dat het weekend doen. ze moeten maar leren hun vingers verbranden aan de soldeerbout ! hebben ze tegen maandag 7 mei de gesoldeerde pcb's. dan hebben ze nog 2 weken om de code draaiend te krijgen...
met de pcb gelijk em nu is : als die switchers ook maar iet of wat miserie geven ben je 3 dagen kwijt om die proper te krijgen ne krijg je een wirwar van draadjes en rommel. en die switcher op 1.2 MHz laat niet met zich lachen. als je daar draadjes moet tussenproppen dan gaat gans dat spel zingen en stralen gelijk zot.
je moet eens kijken naar die tros weerstanden bij de drukknoppen : door sommige stomweg 180 graden te draaien elimineer je een pak miserie. en als je ze horizontaal zet in plaats van verticaal komt het nog veel beter uit.
ik zou die gasten contacteren en hen vlakaf zeggen : sorry jongens. dit pcb kan niet door de beugel : opkuisen tegen maandagmorgend.
bij de weg ... heb je al het schema eens bekeken ? zitten daar geen grote konijnen in ?
het ziet er trouwens ook naar uit dat ze de ontkoppel caps gewoon allemaal mooi naast elkaar gezet hebben in plaats van die op de pinnen van de chip te zetten ...
bovenaan komt er in het voedingsgedeelt van enn SO8 verpakking (ik vermoed ene powermos in so8 die gestuurd wordt door het chippie rechts ervan ? )
een track die naar een diode geet en dan naar een spoel.
als daar iet of wat stroom doormoet brandt dat gewoon op.
dat spul zit ook vol lussen.
[Bericht gewijzigd door
free_electron
op 25 april 2007 16:52:21