Dus hij is niet goed genoeg om overheadsheets te printen?
Dit topic is gesloten
Dus hij is niet goed genoeg om overheadsheets te printen?
'ze' iig niet, hoogstens die ene. En ja je kunt er best een (een geschikte) overheadsheet doorheen stoken, waarom niet. 't Is maar wat voor kwaliteitseisen je stelt.
Ik wil het hem gaan gebruiken voor printjes, dus ja, een nieuwe toner er in en hij doet het goed?
Ik zou iig niet gaan investeren in een tonercartridge. Is het niet waard! Als hij het niet (voldoende) doet met de cartridge die erin zit, --> slopen.
De andere 3 ---> zeker slopen.
nog mensen geintresseerd in een gebouwde galvawisp met usb->rs232 converter??
ik neem het mee naar rosmalen, dus geintresseerden moeten zich maar melden;)
Iemand nog geintresseerd in een scope buis met typenummer
d13-480 GH uit een philips scoop. Ik kan hem mee naar rosmalen nemen als iemand hem wil anders gaat hij naar de stort, hij kost dus niks.
Golden Member
Ik heb nog 8 UHF porto's te koop. Betreft portavox 3452 (= Motorola HT800).
Ik heb ondertussen de RSS te pakken kunnen krijgen en besloten de porto's eerst voor 70 cm in orde te maken.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 14 maart 2008 20:44:13 (65%)
@La La Lampje: Bij nader inzien, hoef ik die printer toch niet.
@Schimanski: hoe veel kost de set in het totaal ongeveer? En is het omprogrammeren te doen, voor een nog niet radio-amateur? En is de software te downloaden? En hoever is de reikwijdte?
Wel, als iemand een 2tal van die ouderwetse voetschakelaars heeft voor lampen mag die ze voor mij meenemen. dus wel compleet in huisje enzo.. niet dimmen maar gewoon aan/uit. scheelt mij weer wat zoeken morgen.
Golden Member
Op 14 maart 2008 18:42:26 schreef Corné 12:...En is het omprogrammeren te doen, voor een nog niet radio-amateur?....
Uit de vragen begrijp ik dat je onbekend bent met de materie. Als niet radio-amateur (je hebt nog geen vergunning begrijp ik) heb je er niets aan, want je mag er niet mee zenden.
Voor het programmeren heb je speciale (dure) motorola software nodig (Radio Service Software) en een speciale interface (RIB) naar de PC. Interface is wel te bouwen, software is heel incidenteel wel eens te vinden op internet. Er zijn ook amateurs die tegen betaling sets programmeren.
Bereik is afhankelijk van geprogrammeerd vermogen (1,2 of 5 Watt) enkele kilometers lukt altijd, onder gunstige omstandigheden kom je veel verder en via b.v. repeater (pi2nos) een groot deel van Nederland.
73's Mans, PA2HGJ
Golden Member
??? Ik heb (nog) niets ontvangen
Golden Member
Heb het ook net verstuurd naar je heetmeel.
edit\Ok Mans c.u.
[Bericht gewijzigd door Hubie op vrijdag 14 maart 2008 22:04:43 (16%)
@Kweenie,
heb intresse in de scoopbuis.
laat even weten hoe en wat.
Groet Wolf
ik zoek eigenlijk niets spectiaals,
een 5K potmeter
een LM317
een inverter voor ccfl lamp
wat led's
analoge volt/ampere meters
spullen om te etsen
ik denk dat dat ongeveer alles is:)
edit: alsnog voor de geintresseerden een Galva-Wisp met USB->rs232 converter (mail maar)
PCnerd:
Kan jij mij de datasheet van de LTC4649M, heb een railtje gekocht.. kan hem namlijk nergens vinden, ook niet op alldatasheet en ook niet op google
Dit topic is gesloten