Het grote Rosmalen sale & trade topic III

Dit topic is gesloten

Oké, bedankt, ik heb het toegevoegd en gewijzigd. :P

Gr, Ledlamp

van de potmeters zou ik er ook meer dan 1 nemen;)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
Gr, Ledlamp
klein is fijn

Moderator

Oke, ik zal ook maar eens wat aanbieden. Ik heb hier een stel reels liggen die ik waarschijnlijk niet meer op ga krijgen:

RES 0603	RES 1206
1k5		0
10k		10
		22
		51
RES 0805	200
0		220
5R6		280
51		300
68		732
110		1k
160		1k2
249		1k5
590		1k8
680		2k2
887		3k01
931		3k09
1k3		3k9
9k1		4k02
18k2		4k7
24k		7k5
36k		8k87
39k		10k
51k1		13k
56k		15k
82k		17k8
100k		22k
130k		27k
237k		39k
300k		51k
470k		160k
560k		430k
820k

CAP 0603	CAP 1206
10n 50V		220p
		470p
		560p
CAP 0805	1n
12p		1n5
120p		2n2
180p		10n
330p		82n
470p
560p
680p
820p
2n2
8n2
100n 16V

diversen
0R47 1218 1W resistors
BC846A transistors
120uH inductors 2512

Een behoorlijk lijstje dus stuur even een mailtje oid als je wilt dat ik wat meeneem.
Prijs doe ik niet zo moeilijk over, iets van 1ct per stuk lijkt me prima. Maak het niet te gek met aantallen, want ik moet het wel meenemen in een rugzak.. Voor complete reels ga je maar naar de winkel.

10x 0R 1206 graag.. makkelijk voor briggetjes enz.

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Ik heb:

Tektronic 2265 300MHz scoop
Philips PE4803 plaatspanningsvoeding 0-15V, 6A
CD decoder, haalt uit E-FM signaal de leeserrors van een CD
Dubbele Voeding 6V, 8A 100W
PSA/PSC08 alphanumerieke displays
100V audio transformator 6W
Hoogspanningscondensatoren (blik)

Ik zoek:

banaanstekkers
VFD displays
serieele LED lichtkrant

@roosmcd, heb je fotos/manual/probe van de scoop?
en wat wil je dervoor?

Pascal

ASPA-tech.be

Ook wel belang bij die scoop
En bij foto's en overig informatie over dingen die er bij zitten..

[Bericht gewijzigd door Technojunk op zaterdag 1 maart 2008 21:53:29 (55%)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Het is alleen de scoop zelf en er zitten nog wat onderdelen van probes bij. Volgens mij stond er ergens een handleiding van de scope on-line, maar ik kon hem nu zo snel niet vinden (en die heb je eigenlijk toch niet nodig :) ). De vraagprijs is 300 euro. Foto's kan ik later deze week wel maken, in het kort is het een 4-kanaals 300Mhz scope met nog wat extra functies (ik dacht dat hij spanning en frequentie van het signaal digitaal kon weergeven op het scherm). Ik heb hem al een tijdje niet gebruikt wegens aanschaf van een andere scoop.

ps. De hoogspanningscondensatoren zijn iets van 3-5KV en 0,5-2uF. Die wil ik ook graag kwijt :).

elmowww

Golden Member

Ik heb nog:
- PM5715 pulsgenerator,
- 3x 14A variacs
- Weerstandsdraad (meters of rollen)

Iemand die hierin interesse heeft mag zijn bod/voorstel oid mailen ;)

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Wat wil je voor een variac hebben? (netjes in een behuizing btw?) Staat nl op mijn verlanglijstje voor rosmalen.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 6 maart 2008 00:14:24 (54%)

Love the smell of ozon in the morning...
elmowww

Golden Member

Die 14A variacs die ik heb liggen zitten niet in een behuizing, en hebben wel enige isolatie en bevestigingsmogelijkheden nodig om te werken.

Wat ik ervoor wil hebben?

Wat heb je te ruil of er voor over? Als ik ga kan ik mijn achterbak wel volgooien... Kan je kijken of het bevalt.

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Hmm, dat wordt niet wat. Heb de tijd niet om er iets moois van te maken. Maar toch bedankt!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 6 maart 2008 00:14:32 (68%)

Love the smell of ozon in the morning...
Schimanski

Golden Member

Ik zoek nog een echte ouderwetse hoogohmige koptelefoon.
Ik ga wel zoeken Rosmalen, maar als iemand er toevallig nog één heeft liggen...

http://www.uploadarchief.net/files/download/koptelf.jpg
met dank aan Rene van Nieuwenhuizen en pa3esy voor de foto.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik heb nog wel een verhuisdoos vol met electronica spul.
Af te halen in Ravenstein (door PCNerd net als vorig jaar?)

Laat maar even weten als er interesse is.

Groet.

Ja, hier weer :).

//edit: mail is onderweg hoor :).

[Bericht gewijzigd door pcnerd op vrijdag 7 maart 2008 18:19:42 (52%)

Take a parachute, and jump!

Op 6 maart 2008 22:55:25 schreef Schimanski:
Ik zoek nog een echte ouderwetse hoogohmige koptelefoon.
Ik ga wel zoeken Rosmalen, maar als iemand er toevallig nog één heeft liggen...

Ja, die heb ik hier nog liggen. Ik heb alleen geen idee waar :). Komende week wil ik wel eens wat zoeken, maar ik kan niet garanderen dat ik hem nog ergens terugvind...

Schimanski

Golden Member

Technojunk: Dank voor de tip, maar zo'n Baco ding heb ik, is een standaard 600 Ohm dynamische telefoon (die trouwens onaangenaam strak op je kop zit). Ik zoek een oude 2000 Ohm versie met electromagneet en membraan. Het is voor experimenten met oude radio's, ik hecht daarbij ook aan enige authenticiteit qua uiterlijk.

Roosmcd: Het zou gaaf zijn als je hem nog kan vinden.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Oke, nee anders zit je met zo'n tank ding op je kop ;)

Op 7 maart 2008 14:23:37 schreef pcnerd:
Ja, hier weer :).

//edit: mail is onderweg hoor :).

standmedewerkers hebben voorrang ;) misschien kunnen we wel wat regelen als je dat wilt.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

ow, dat kan xD.

voor de standhouders wil ik die grote doos met weerstanden en lcd-displays ook wel voor een goedkoop prijsje aanbieden. Die lcd's zou je denk ik wel kwijt kunnen raken. Overigens gaat het geld verdiend met die weerstanden e.d. in een potje voor mij en een vriend om een TC van te bouwen, we zijn nu aan het sparen voor de MMC en het draad voor de secundaire spoel. NST, Prim. spoel, spark gap etc. hebben we zo goed als.

over die verhuisdoos maar wat regelen ja, nog geen mail terug gehad, misschien ff bellen straks.

Mail me maar ff namens de CO-stand voor die dozen ;).

[Bericht gewijzigd door pcnerd op zaterdag 8 maart 2008 14:29:19 (27%)

Take a parachute, and jump!

Ik heb vier HP laserjet III printers staan. 1 ervan doet het wel redelijk. De andere drie zijn absoluut voor de sloop bestemd (vooral niet proberen te repareren!). Je kunt ze gratis meenemen. Iemand interesse?
Bevat o.a. heleboel schroefjes, boutjes moertjes, compatible lcd display, zware stappenmotor, drukknopjes, halfgeleider ir-laser, draaiende 8-kant spiegel, hoogspanningsbron, geheugen ic's, processor 68000(dacht ik), fuser met 'halogeenlamp', boel plaatstaal. Ze zijn vrij groot en zwaar (30kg?)
Eventueel kunnen er ook mensen meerijden vanuit Amersfoort. max 1T aan spullen mee terugnemen :-)

Ik heb intresse in die werkende. :)
Wat voor aansluiting heeft die?
Zit er nog een toner in?

[Bericht gewijzigd door ledlamp op woensdag 12 maart 2008 09:23:44 (16%)

Gr, Ledlamp

Ja, er zit toner in en het is uiteraard parallel (er was toen niet anders). Maar verwacht er niet teveel van. Het is een oude printer, loodzwaar. Oude printers hebben altijd last van problemen met papier pakken, uitgedroogde rollen e.d. zo ook deze. Ook zijn de prints niet helemaal schoon. Je kan het ff aankijken maar slopen is het beste. Laserprinters kosten ook nix meer tegenwoordig. Ding meet ongeveer 50x50x30 cm schat ik.

Dit topic is gesloten