Op 9 april 2008 19:39:00 schreef Mr GAmba:
Ik kan op dit moment niet inschatten of de bordjes wel/niet door de brievenbus passen. Mocht dit wel lukken kan er altijd nog voor een goedkopere optie gekozen worden waarbij het overgebleven bedrag teruggestort wordt.
Normaal niet want ze zitten in een vrij dikke doos individueel verpakt. Hoewel het boardje zelf heel klein is zit er nog een USB kabel bij en een CD.
Ja alles zit nog eens mooi in een verpakking. De afmetingen zijn:
145x225x30 mm en deze verpakking weegt juist 200 gr.
Daar zit alles in,CD's, MAX II kit en USB kabel.
Op 9 april 2008 20:14:19 schreef fotoopa:
Ja alles zit nog eens mooi in een verpakking. De afmetingen zijn:
145x225x30 mm en deze verpakking weegt juist 200 gr.
Daar zit alles in,CD's, MAX II kit en USB kabel.
Zal krap zijn, maar waarschijnlijk past die nog net door de brievenbus.
Op 9 april 2008 20:19:20 schreef stewij:
Kan ik nog meeliften met een MAX II Micro Kit?E-mail adres in profiel
Jups.
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/afmetingen…
Zie daar voor de afmetingen van een buspakketje
word krap denk ik, 30mm tegenover 32 mm.. alleen ruimte voor een papiertje.
is dat genoeg?
We zullen zien, alhoewel ik zelf ook brievenbus doosjes heb, dus als je geen waarde hecht aan een bijpassende kartonnen doos...
Voor Belgie:
Niet genormaliseerde verzending:
Maximale afmetingen:
Lengte : 350 mm max
Breedte : 230 mm max
Dikte : 30 mm max
Gewicht : 2 kg max.
Die dikte is een probleem, je moet nog een verpakking rond de kit doen en dan wordt die dikker.
Ik zou wel opteren voor een veilige verpakking. Daarop besparen kan niets anders dan problemen geven als er beschadiging is. Daarom zit hij origineel ook nog eens in een goede extra doos.
Op 9 april 2008 21:08:35 schreef Avenger 2.0:
Voor mij een "MAXII micro kit" aub.
Avenger is de laatste,.. IA is nu gesloten.
************************************************
DanielBakker
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
stuur je trouwens ook een mailtje met de kosten naar iedere individuele deelnemer
(om misverstanden te voorkomen, en dan weet iedereen ook meteen wat hij aan verzendkosten moet betalen)
Op 9 april 2008 21:04:35 schreef Mr GAmba:
We zullen zien, alhoewel ik zelf ook brievenbus doosjes heb, dus als je geen waarde hecht aan een bijpassende kartonnen doos...
Als je alles uit de origineele doos haalt is dat haalbaar. Er kan nog wat bubblefolie omheen.
Op 9 april 2008 21:16:34 schreef WillyHul:
Shit, net te laat:P
Ik zat even op die site te kijken...
Zoals je ziet zitten we aan de 991,60. Helaas gaat mijn credit card maar tot 1000... Waarschijnlijk zal er over een paar weken nog wel een nieuwe IA gehouden worden ( als je de animo ziet
).
Uhh,. whoops had de 7,50 verzendkosten naar mij toe eerst op 10 euro staan. Maar met 15 deelnemers komt het zo beter uit.
~Galaxy
In the beginning there was nothing.... and even that exploded...
Ik kan op dit moment niet inschatten of de bordjes wel/niet door de brievenbus passen. Mocht dit wel lukken kan er altijd nog voor een goedkopere optie gekozen worden waarbij het overgebleven bedrag teruggestort wordt.
Tuurlijk past dat in een envelop.
Wens het dan ook niet in een andere vorm te ontvangen.
delta brafo (danny)
Geen dagen toevoegen aan het leven, maar leven toevoegen aan de dagen.
Misschien te laat, net voor 12 uur s'nachts....
Zou ik ook nog een DE1 kunnen bestellen?
Danny
Ok, volgende actie dan maar. wel een top actie! wacht met smart op de volgende.
[Bericht gewijzigd door delta brafo (danny) op (29%)]
Op 10 april 2008 09:31:12 schreef Sith:
Gamba,heb nog geen mailtje gehad. Laat je ook iets weten ivm de totale kosten.
greets,
Sith
Verkeerde mail adres, mailtje is nu onderweg