Op 10 mei 2008 15:34:36 schreef ngielen:
Voor mij ook een MAX II micro kit.
Ik zal je in het andere topic toevoegen !!
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
Op 10 mei 2008 10:13:39 schreef Jochem_S:
[...]*bloos*
nbiks bloos. als het goed is mag het gezegd worden ook !
het doet deugd om eens iets te zien wat proper en met aandacht in elkaar gezet is.
als je sommige 'braakballen' ziet .. ( zoals die TDA-weetikveel-wat die op ene stukje karton met klodders tin en plakband in elkaar gemetst was ... )
Op 10 mei 2008 12:09:49 schreef Mr GAmba:
Daarnaast komt er waarschijnlijk ook een uitbreidingsbordje die dezelfde connector gebruikt met daarop randapparatuur zoals: LCD, Rotary encoder, Knoppenmatrix, LED's e.d.
Als ik goed reken zouden ongeveer 25 MAX II boardjes straks verdeeld zijn. Dit is een mooi aantal nieuwe gebruikers waardoor ik vermoed dat er al heel wat zijn die eerst zullen uitkijken voor het uitbereidingsbordje. Het ware uitstekend moest dit eerst beschikbaar worden omdat je zo al een basis standaard zou creeren. De meesten van die 25 gebruikers zullen een lagere prioriteit geven aan een tweede boardje zolang het MAX II niet ten volle benut is.
Voor je FPGA boardje hoop ik dat je die EP1C6T144 gesoldeerd kunt leveren. Met de ervaring van het Xantus project liep het bij de meeste onervaren gebruikers slecht af.
Nee helaas nog niet. De laatste brief die ik van ze ontvangen heb, zegt dat ze een onderzoek gestart hebben en dat er binnen nu en 2-3 maanden een antwoord komt.
Ow trouwens er zijn weer nieuwe bordjes op voorraad !
[Bericht gewijzigd door Mr GAmba op (15%)]