Normaal staat dit topic hier al lang rondt deze tijd maargoed:
Dag voor de Radio Amateur 2008
Op 25 oktober 2008 vindt de 'Dag voor de Radio Amateur' weer plaats in de Americahal in Apeldoorn. De opzet is nagenoeg gelijk aan die van de afgelopen jaren. We hebben ons best gedaan om weer een aantrekkelijk programma samen te stellen. Naast het officiële gedeelte zijn er diverse lezingen, de zelfbouwtentoonstelling, de AMRATO, de VERON Onderdelen Markt, de Vonkenboerwedstrijd, presentaties van diverse commissies, werkgroepen en verenigingen en natuurlijk de loterij.Naast VERON-leden ontvangen wij ook niet-leden en belangstellenden graag op dit jaarlijkse evenement. Het is een ideale dag voor iedereen die meer van onze hobby wil weten.
De Dag voor de Radio Amateur begint om 9.30 uur en duurt tot 17.00 uur. De kaartverkoop begint echter al om 09.00 uur. VERON leden betalen uitsluitend op vertoon van hun geldige VERON lidmaatschapskaart € 6,00. In alle andere gevallen bedraagt de entreeprijs € 7,00. Nieuw is, dat we besloten hebben om alle kinderen onder de 16 jaar gratis toegang te geven, in geval van twijfel moet men een identificatiebewijs kunnen laten zien. Houders van de Gouden Speld van de VERON hebben gratis toegang mits de speld zichtbaar gedragen wordt. Bij de Americahal kunt u gratis parkeren.
Lekker grote beurs, boel te zien en te kopen, standaard dagje voor mij, ik kom .
vast nog wel meer CO'ers die dit festijn gaan bezoeken neem ik aan?
We spreken wel weer standaard tijden af op 11u en 14u meeting bij ingang (as usual). Buttons etc mag . (moet je ff zoeken naar CO button, kom je 'm vast wel tegen, wordt tijd dat Jeroen 'm online zet eigenlijk ).