Het grote Rosmalen sale & trade topic IV

Ja, daar istie weer, ik geloof dat er genoeg animo is.

Het principe: mensen die op de beurs komen schijnen nog wel is leuke dealtjes met elkaar te sluiten. Post hier dus als je op de beurs komt dingen die je hebt en wilt verkopen/ruilen en dingen die je niet hebt maar wel graag zou willen hebben. Dan kunnen mensen die ook naar de rosmalen beurs gaan daarop reageren.

Rosmalen 2009 Topic

Zelf gezocht:
-Rotary encoder(s)
-shunts (in de richting van 1, 3 en 10A)
-(ongeveer)0,42mm spoeldraad, 300m (voor tesla spoel)
-servo(tjes), modelbouw :)

Zelf te koop:
-lomp grote doos met wssg zo'n 10.000 uitgezochte weerstanden, koolfilm, metaalfilm, 1/4 tot 1w, lijstje(10mohm 1w is weg). Mag weg tegen hoogste bod.
-Blijkbaar nog 1000+ elco's 0,47 uf, spanning (nog) onbekend

Nu jullie :).

Take a parachute, and jump!
Tidak Ada

Golden Member

Gezocht:

24 gelijke relais 12V 4 × om
1 VT158
1 TCXO 1, 10 of 16,384 Mhz 5v TTL out
G8,5 lampvoetje voor 35w metaal halide lampje
8×NPN Transistor Arrays (2st nodig)

Aangeboden:

BB 3400B 'damn fast' FET-opamp

:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 2 maart 2009 21:24:44 schreef pcnerd:
Zelf aanwezig:
-lomp grote doos met wssg zo'n 10.000 uitgezochte weerstanden, koolfilm, metaalfilm, 1/4 tot 1w, lijstje(10mohm 1w is weg). Mag weg tegen hoogste bod.

Nu jullie :).

Vergeet de 1000+ 0,47 uF elco's die nog altijd bij mij liggen niet :P

nodig of ter verkoop? zie anders S&T topic (vorige post van mij)

Take a parachute, and jump!

grafisch display met touchoverlay
geen idee hoe de aansturing is.

die zijn voor de liefhebber

ik heb verder geen gegevens ze komen uit een navigatie

[Bericht gewijzigd door timmie op maandag 2 maart 2009 21:53:23 (40%)

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
bprosman

Golden Member

@Jorrit,

Ik heb hier nog een trafo, 2*40Volt 2*250VA, industrietrafo.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ik kom misschien ook naar de beurs, als ik tijd heb. Maar ik ben op zoek naar een soort assortiment wikkeldraad. Om alle soorten spoelen te kunnen wikkelen. Dus verschillende diktes.

Op 2 maart 2009 21:52:39 schreef pientertje:
Ik kom misschien ook naar de beurs, als ik tijd heb. Maar ik ben op zoek naar een soort assortiment wikkeldraad. Om alle soorten spoelen te kunnen wikkelen. Dus verschillende diktes.

oeh, dat zou ik ook wel willen:)

nog opzoek naar een zooi PIC's
ook een groene laser zou mooi zijn:)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Ik heb hier nog een 2 * 16 segments display liggen. Blauw van kleur. *IS AL VERKOCHT*

Voor de liefhebber een Realistic Pro 2021

Van een echte kattemepse zendamateur!
Tidak Ada

Golden Member

Op 2 maart 2009 21:52:39 schreef pientertje:
Ik kom misschien ook naar de beurs, als ik tijd heb. Maar ik ben op zoek naar een soort assortiment wikkeldraad. Om alle soorten spoelen te kunnen wikkelen. Dus verschillende diktes.

Kijk in ieder geval hier eens voor litze!
Zoek in de Catalogus in de rubriek "Special Parts for Amateur Radio"

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Hugo Welther

Moderator

Nog iemand interesse in Elektuurs?

Ik heb nog een kleine bananendoos vol uit de jaren 90.
Geen volledige jaargangen, maar losse nummers.
Prijs: Gratis. (stoot ik telkens mijn kleine teen er tenminste niet meer tegen)
Ik zet ze wel achterin de auto.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

heb wel interesse in die elektuurs

ben ook opzoek naar een functiegeneratortje en wat BNC materiaal (kabels, splitters, ...) zodat ik eindelijk eens iets fatsoenlijk kan meten

ook een multimeter (of twee?) extra kan geen kwaad

[Bericht gewijzigd door watchout3 op dinsdag 3 maart 2009 16:32:54 (13%)

die elektuurs zijn wel handig ja.
ik heb eventueel een FM modulator, zoiets waarin je je autoantenne in duwt, en dan heb je die muziek op je autoradio. -> PLL1

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op dinsdag 3 maart 2009 21:03:56 (23%)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
klein is fijn

Moderator

Op 2 maart 2009 21:26:31 schreef Tidak Ada:
Gezocht:

24 gelijke relais 12V 4 × om

Ik heb nog wel 60 stuks enkel om, maar daar heb je weinig aan neem ik..

Typenummer 833H-1C-C
spoelspanning 12V
7A 250V AC
7A 30V DC
datasheet

KIF, je hebt mail!
En ik ben ook wel geinteresseert in die elektuurs :p

Tidak Ada

Golden Member

Op 3 maart 2009 21:24:52 schreef klein is fijn:
[...]Ik heb nog wel 60 stuks enkel om, maar daar heb je weinig aan neem ik..

Helaas! Ik moet echt 3 wisselcontachten hebben. Dat schijnt heel bijzonder te zijn, daarom zeg ik maar vier keer om. Het is voor de flipflops van de D/A-converters voor die klok waar ik laats een topic over maakte.

Ik heb overigens ook nog eeen heleboel stappenmotortjes. Tot heel klein (Ø c.a. 1cm×c1cm) toe......

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik heb nog wel een heleboel 4x om relais liggen (weet niet of ik aan 24 stuks kom), maar die hebben wel 24V voeding nodig.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Tidak Ada

Golden Member

Ik hoop dat je me geen z**k**d vind, maar die 24 vot is weer een breekpunt. Ik kan 5 of 12 V gebruiken en dan moeten ze per 12 helemaal gelijk zijn, qua uiterlijk en spoelspanning & weerstand.
Het eerste is voor het zicht, het tweede voor de functionaliteit. Met 24 volt zou ik er nog een voeding bij moeten bouwen. Dan wordt het een centrale i.p.v. een klok ;) Bovendien moet ik dan van de thuis-directie iedere keer die klok uitzetten omdat de meter te hard draait :(

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 4 maart 2009 01:12:50 (13%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
GJ_

Moderator

Op 3 maart 2009 21:51:12 schreef Tidak Ada:
[...]Helaas! Ik moet echt 3 wisselcontachten hebben. Dat schijnt heel bijzonder te zijn...

Huh? en al die standaard 11 pins voetjes zijn ook heel bijzonder? ;-)

Tidak Ada

Golden Member

Ik ben ze op ePay nog niet tegen gekomen....... |:(
Hopelijk op de beurs dan maar...... :D

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

ik heb nog tientallen vellen Press n Peel en nog een stuk of 100 S202 sharp solid state relais.
Nog 100en gele 10mm led`s en nog een hoop.
Zal eens lijstje proberen te maken.

Op 4 maart 2009 01:09:56 schreef Tidak Ada:
Ik kan 5 of 12 V gebruiken en dan moeten ze per 12 helemaal gelijk zijn, qua uiterlijk en spoelspanning & weerstand.

Ik heb hier een berg 4x OM relais, werkt op 4V, en natuurlijk ook op 5V.
Een foto van het relais :
http://www.smdking.com/IMG/MR24/reel.jpg

En de werking :
http://www.smdking.com/IMG/MR24/MR24anim.gif

Specs :
Nominal coil Voltage : 4.0 V DC
Must operate Voltage : 3,25 V DC
Must relase Voltage : 1,45 V DC
Coil resistance : 60 Ohm
Nominal operating power : 260 mW
Contact rating : 60W / 125 VA
Operate time : approx 10 ms
Relaese time : approx 3 ms

Als dit is wat je zoekt, dan zie ik wel een mailtje van je.

En ze zijn wel te vinden op ePay (zoekterm "QPDT Relais")

[EDIT]
Inmiddels heb ik deze relais te koop aangeboden voor een spotprijs in "Vraag & aanbod".
[/EDIT]

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

Ben nog op zoek naar een 1.5GHz vector network analyser. Ruilen tegen een bak koekjes.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.