Dat vraag ik me ook af... Misschien werkt het beter met de Piezo op de bovenkant, maar dan houdt 'ie weer licht tegen...

iig is er in die tegel genoeg ruimte voor een uC schakeling... (en daarbij is "gevoeliger maken" gewoon een kwestie van de ADC waarde met 2 vermenigvuldigen, en vervolgens indien groter dan 255 gelijk stellen aan 255 (8-bit PWM) :P)

Maar misschien is dit in het definitieve model opgelost?

Ik zou ook wel zo'n vloertje willen, weet je dat :P. Alleen liggen hier in huis natuurlijk al overal vloeren, denk niet dat mijn ouders er blij van worden als ik er eentje een beetje eruitsloop... Even afgezien van het feit dat het nogal een hoogteverschil wordt tenzij ik alles tussen de vloerbalken weet weg te werken, en het financiële aspect... Kort samengevat: Te moeilijk hier te plaatsen, boze ouders als ik het toch probeer (tenzij ik de vloer niet sloop, of iig eerst overleg), en überhaupt geen geld voor...

Hey, raar dat het twee keer hetzelfde is. Mijn telefoon ram kaartje heb ik weer geformatteerd dus moet het nog eens filmen.

In het uiteindelijke model is het allemaal redelijk goed opgelost. Als je er overeen loopt gaan de tegels mooi oplichten. Verschil tussen hard en zacht (impact) is minimaal.

Als je er op springt dan licht alles op.

Hmm, jammer dat je het filmpje kwijt bent... Zou je het dan op korte termijn, zeg een week ofzo, opnieuw willen filmen? Want

Op 4 augustus 2009 21:59:36 schreef Scotch:
In het uiteindelijke model is het allemaal redelijk goed opgelost. Als je er overeen loopt gaan de tegels mooi oplichten. Verschil tussen hard en zacht (impact) is minimaal.

Als je er op springt dan licht alles op.

Klinkt goed en zou ik graag ook willen zien. En eigenlijk ook over lopen... (maar Dordrecht is niet echt dichtbij...)

Ik vrees dat ik dat kan vergeten :(.

Maar ik vond dit bij sparkfun. Misschien ook leuk voor de anderen die flink wat tijd in dit project gestoken hebben (SparkyGSX, Roland v. Leusden, among others).

http://www.sparkfun.com/commerce/news.php?id=392

Bekijk ook het flimpje onderaan om er echt mensen op te zien lopen.

Op 30 juli 2010 21:59:51 schreef Lucky luke:
Ik vrees dat ik dat kan vergeten :(

Werkelijk ongehoord, als je ziet hoeveel moeite er ingestoken is. Een beetje feedback was teveel gevraagd kennelijk.

Misschien is de volgende keer eisen dat meneer een mail-adres invult dat voor iedereen zichtbaar is een optie... dan kan je tenminste nog een mailtje naar de betreffende persoon sturen dat hij nogal onbeschoft bezig is...

Kan er niet even een moderator buiten z'n boekje gaan >:)

Dit voegt helaas weinig toe... Mocht de TS nog willen reageren, dan graag even een emailtje. Zolang dat niet gebeurt gaat dit topic op slot ipv het te laten verzanden in een klaagtopic (hebben we al).

Jammer dat we na alle hulp weer rotte vis zijn.