Magazijn bijhouden?

Op 18 februari 2010 22:30:19 schreef shiptronic:
maar waarom zo veel moeite doen als je het gratis mag downloaden

eum.. omdat zelf maken altijd veel leuker,flexibeler en vooral leerrijker is ?

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.

dat is ook de reden waarom we allemaal op dit forum zitten, omdat we iets liever zelf bouwen dan dat we iets kopen.

hallo,

ik kan dit niet downloaden, waarom niet?

Omdat zijn computer niet aan staat denk ik: hij staat volgens mij op zijn eigen server, en die zal uit staan denk ik .......

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Henry S.

Moderator

@Larske: Je dubbelaccount is geblokkeerd.

Lees http://www.circuitsonline.net/forum/faq eens!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 11 maart 2010 21:29:26 (40%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

kan dit nog altijd niet downloaden

kan dit nog altijd niet downloaden weet iemand hoe het moet?

help

Golden Member

Je schopt aardig wat herrie in een redelijk korte tijd.
Misschien moet je even een mailtje sturen en anders gewoon even wat geduld opbrengen. Niet alles kan direct gebeuren !

Tja, misschien is roy gewoon een weekje op wintersport, ongeduldige :(

[Edit} En als je de FAQ had gelezen, weet je nu dat je in de problemen zit ;)

[Bericht gewijzigd door Fredjuhh op zaterdag 13 maart 2010 20:48:12 (37%)

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)

Ik denk niet dat het helpt als je elke keer dit topic kickt, de maker zal immers zelf die topic wel opzoeken als die support wil leveren. Dit zal zo echt niet sneller gaan , of zo.

Leuk programma overigens, heb hem een tijdje terug een keer uitgeprobeerd. Ben zelf ook wel een keer hier mee bezig geweest, maar dat was toen enkel het beheren van datasheets. M'n idee was toen om alle datasheets die je mogelijk nodig hebt lokaal op te slaan, anders een archief op te zetten met links er naar toe. Alles was te groeperen en zo, maar ligt al een hele erg lange tijd stil. Manager/ Downloader screenshot.

Was vooral bedoeld destijds om het zoeken over de diverse sites datasheetcatalog enz. te vergemakkelijken. Component code intikken -> zoekt die sites af -> klik op datasheet en de sheet staat voor je , eventueel meteen in een archief. Ben wel van plan om het een keer door te zetten, ... ooit. Misschien dat ik hetzelfde pad op ga als dit programma met een eigen voorraad/projecten beheer. ;)

woeps heb het een paar weken heel erg druk gehad. tante overleden andere tante in het ziekenhuis en met opa gaat het ook niet goed meer. en stage neemt een hoop tijd. maar ik zal kijken waarom de links niet meer werken :}
Edit:
oh ja heb me broer geholpen met sen website en dus de poort geforward naar een andere server.
oh en ik heb geen mail gehad.

hier link
http://www.bakkie-lan.nl/App/StockManager/StockManager-Beta1-v0.5.rar

als ik wat meer tijd heb dan gaan ik hem af maken. ben nu ongeveer 30% met v1.0 en een hoop veranderingen :} dus ik hoop dat iedereen even geduld hebt en begrip voor mijn situatie :}

[Bericht gewijzigd door Precious roy op dinsdag 16 maart 2010 20:46:01 (49%)

Volledig begrip van deze kant: gecondoleerd en sterkte en beterschap gewenst.......

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)

Gecondoleerd en sterkte.

moge het programma ook snel naar co komen :)

hey,
ok nu kan ik hem downloaden.

Op 16 maart 2010 20:35:19 schreef Precious roy:
als ik wat meer tijd heb dan gaan ik hem af maken. ben nu ongeveer 30% met v1.0 en een hoop veranderingen :} dus ik hoop dat iedereen even geduld hebt en begrip voor mijn situatie :}

Absoluut, innige deelneming, sterkte en begrip.
Al is er hier maar ene waarbij je blijkbaar niet op begrip moet rekenen... :-( f#!king puber trolls!

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Tidak Ada

Golden Member

Ja, helaas, nerds heb je overal :'(

Mijn oprechte deelneming met het geleden verlies

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Op 14 maart 2010 18:17:17 schreef Larsken:
kijk, nog steeds geen antwoord!

Je krijgt een extra ban van twee weken.

En als je zo asociaal blijft doen hoef je helemaal niet meer te komen.

Lezen!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

heb het programma ook gedownload.
mijn systeem is er echter wel trager door geworden...
Wel vreemd, want zelfs als het programma geheel is afgesloten blijft hij nu zelfs traag..

@Precious roy: wil je mij een mailtje sturen? ik heb ook wel wat kennis van vb (.net)
jouw email is namelijk niet openbaar...