Ik zie op het lijstje al veel bekende namen staan. Lijkt me wel leuk om eens de mensen waar je zoveel mee op een forum praat in het echt te zien en er mee te praten.
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
het ziet er naar uit dat het toch van de grond gaat komen. ben blij dat er behoorlijk wat helpende handen zijn, veel mensen zou breda niet eens zo slecht zijn als ik zo zie. Mensen uit noorden hebben wel een probleem en mensen met openbaar vervoer. blijf ogen en oren open houden voor lokaties.
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Op 16 februari 2004 16:53:58 schreef High met henk:
...HSbrabant ...
Avans tegenwoordig Sven.
Kan iedereen die er problemen mee heeft meteen z'n uP-tjes (Microchip & Atmel) laten programmeren in het lab.
Leuke oefening trouwens die ledjes programmeren met JAL op de opendag!
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Er staat nu een nieuws bericht op de frontpage zodat velen het zullen opmerken.
Iig wil ik je alvast bedanken voor het gelanceerde idee en de voorgenomen moeite voor deze beurs Sven. Ik hoop dat het iets moois gaat worden.
@bastiaan: bedankt voor de moeite, zo wordt het maybe ook interresant voor mensen die NIEt op het forum komen.
@Carel M. ik hoop dit jaar toch gewoon HS brabant boven mijn diploma te zien. Avans, wat voor wazige naam is dat nouw. Het is dus ook AVANS ipv AVANCE
Alle inspanningen ten spijt heb ik nog slechts 11 geregistreerde belangstellenden
[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]
update:
contact gehad met hsbrabant FTN.
IVM commerciele activiteiten zal dit waarschijnlijk niet toegestaan worden.
Kreeg wel optie: cafeezaaltje huren
iemand die een kroegbaas kent/is?
en toevallig ook een zaaltje aan zijn kroeg heeft?
Gerwin
Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Hey iedereen
eerste post hier alluwel ik al van 14 juni 2002 blijk ingeschreven te zijn op deze site 
Kom hier regelmatig zoeken achter dingen maar nog nooit echt gepost 
Een hobby beurs lijkt mij wel een leuk idee
en ben dan ook bereid om hierheen te komen. Maar is er al een locatie bekend.
Grtz
Beo
P.S: keep up the good work 
Schrijf mij er dan ook maar bij. Leuk om eens wat buizen spul te demonstreren en te laten horen.
BTW wist je dat de HCC-dagen ooit ook zo zijn begonnen. In het kroegje naast de jaarbeurshallen.
Een stel computerfanaten met rokende soldeerbouten.
De eerste computers in de jaren 80 bouwde je toch immers zelf met een 4 bits uP en 1k geheugen.
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]
Gerry
Grijs is niet altijd wijs...
Ik was er toen ook bij, met mijn TI 99 4A-tje ( 16 k geheugen !!! ) ...
Klein beginnen is goed, maar als je wat bedrijven wil meehebben, kan je best iets professioneler tewerk gaan.
Ik denk maar om bijvoorbeeld Velleman, Conrad, Elektuur, enz... uit te nodigen. Dan wordt het ook voor een grotere groep interessanter.
G.
PS : ik heb interesse !
Heej, ik heb je ook een mailtje gestuurd, misschien heb ik ook wel wat leuks, zie het mailtje maar, ik hoor het wel
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Ik zou ook wel komen, maar kzou wel een datum enplaats weten, ik kom van het zeetje in belgie dus is al wat verder voor mij, als ik kom drie plaatsen vrij in de auto 
Op 17 februari 2004 21:43:24 schreef Hugo Welther:
Schrijf mij er dan ook maar bij. Leuk om eens wat buizen spul te demonstreren en te laten horen.BTW wist je dat de HCC-dagen ooit ook zo zijn begonnen. In het kroegje naast de jaarbeurshallen.
Een stel computerfanaten met rokende soldeerbouten.
De eerste computers in de jaren 80 bouwde je toch immers zelf met een 4 bits uP en 1k geheugen.
deel 2, wist ik niet, maar alles begint klein, jaarbeurs zelf afhuren lijkt mij voor 1e editie nogal hoog gegrepen. 
Maar die soldeerboutjes bij PC's? HAHAHA, de enige soldeerbout die je nu nog ziet op de HCC is er 1 in nieuwe verpakking als je een verdwaalde standhouder tegenkomt
deel 1, schrijf je dan ajb even in, houdt het een beetje overzichtelijk enzow, Geld ook voor iedereen die zich al even in dit topic heeft gemeld, dan zit ik al op 17 man. Afvaller houdt je, dit is alleen een inventarisatie, om dus te kijken of er animo is. houd het overzichtelijk. Nu sta ik op 11 is toch ee verschil van 6 man. op zo'n kleine groep als ik wat wil gaan doen (25 man) is dat best veel. Kan verschil betekenen tussen doorgaan of niet doorgaan. En tussen: ik heb intresse en ik meld me aan. kan ik niet zien of er iemand is die zegt: ik kom want alles wat met elektro te maken heeft vindt ik leuk of goh leuk initiatief, maar ik zal er wel weer nix aan hebben.
update:
heb contact gezocht met Antonie Vonk. we gaan kijken of we met zijn 2en een opzetje kunnen maken zodat we binnenkort kunnen melden hoe we het ongeveer willen gaan doen. kan nog niet zeggen wanner dat dit klaar is, maar hoop op korte termijn.
update
14 aanmeldingen en 1 pending, bijna 15 dus. Gat goed, ga van het weekend een opzetje maken, maar voor de uitvoer wil ik toch nog iets meer zekerheid
Gerwin
moet je lid zijn van CO om er naar toe te gaan? zonee dan krijg ik mischien nog wat mensen op de electronica club zo gek 
Gerwin