Ik ben ook wel geintereseerd.
Ook heb ik dat CSV bestand bekeken, maar ik snap niet alles wat daar staat. Heb je daar een progje voor nodig?
Als ik me wil aanmelden, wat moet ik er dan inzetten. Ik heb een auto en woon in swalmen.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
ik kan mischien iets regelen met iemand dat hij een PHP aanmeld formulier maakt
/edit die heb ik ook nog ik zal wel iets in elkaar freubelen
/edit2 zit met een klein probleempje maar ik zal het proberen af te maken 
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
csv is somma delimited, dus hij scheid alles bet behulp van komma's met excel kun je dit gewoon openen. maar is volgens mij wel in elk spreadsheetprogramma te openen. Ik ben nog niet echt bekend in PHP dus wordt ff vervelend voor me
weekend update
ben van het weekend niet in staat nieuwe aanmeldingen te uploaden, dus kan wel zien, maar niet on-line zetten (zit bij mijn jarige vriendin, dus wordt ff moeilijk, heb daar geen login gegevens enzow)
Maar ik heb wel 3 goeie nieuwtjes:
.1 Eerste bedrijf heeft toegezegd te komen. (het bedrijf waar ik zelf nu afstudeer) zij zijn bij de consument (hobbyist) bekend van hun programma scope-it, dit willen ze graag demonstreren op onze beurs
.2 ik ben bijna zeker dat ik er serieus werk van ga maken en dat het doorgang vindt
.3 na het weekend demonstreer ik en antonie een draaiboek waarop we graag jullie commentaar willen
Gerwin
ik ben bezig met de PHP zit alleen met wat problemen
iets met post forum ofzo (lees ik heb heel weinig verstand van PHP wie ow wie helpt mij)
arno
je kan alles opblazen, als je het maar goed doet
is er al een plaats bekent waar het zou plaats kunnen vinden,want als ik dat dan weet kom ik ook naar de HEB en meld ik mij ook aan
Arnold
Op 20 februari 2004 19:23:07 schreef Gerwin:
iets met post forum ofzo (knip) wie ow wie helpt mij
Ik wil wel even helpen met het php gedeelte...
Mail maar even o.i.d. (mail adres in gegevens)
Ik zou nu nog absoluut niet kunnen zeggen of ik kan (ivm met werkzaamheden), maar ik zou wel graag willen komen, daarom geef ik mij nog niet op.
Ik geef me wel op zodra ik zekerheid heb... (Scheelt weer valse hoop e.d.).
Antonie Vonk
So much to do and so little time!!
Op 20 februari 2004 19:39:35 schreef arno:
is er al een plaats bekent waar het zou plaats kunnen vinden,want als ik dat dan weet kom ik ook naar de HEB en meld ik mij ook aanArnold
Arnold,
Er is nog geen plaats bekent.
We zijn nog druk bezig op een geschikte lokatie te vinden die aan onze eisen en wensen voldoet.
Als we definitief een lokatie weten zal dit zeker bekent gemaakt worden.
groetjes
Anotnie Vonk
Roel
Hieper de piep!
ik doe ook mee, maar ik schrijf me nog maar ff niet in want wil eerst de plaats weten en datum weten!
Gerwin
Op 23 februari 2004 12:39:46 schreef Monty:
[...]
Ik wil wel even helpen met het php gedeelte...
Mail maar even o.i.d. (mail adres in gegevens)Ik zou nu nog absoluut niet kunnen zeggen of ik kan (ivm met werkzaamheden), maar ik zou wel graag willen komen, daarom geef ik mij nog niet op.
Ik geef me wel op zodra ik zekerheid heb... (Scheelt weer valse hoop e.d.).
oke gemaild 
ik geloof dat het nog niet duidelijk is, als je je nu aanmeld, wil dit nog niet zeggen dat je komt, het gaat alleen om de mensen te scheiden van het feit: goh leuk dat zoiets komt, maar nix voor mij, of de echte geintresserden. Ik wil dus eigenlijk een animo overzichtje en evt al wat kunnen plannen voor het "event" als het er komt, maar als je nu al zegt: ik kom niet en er blijken maar 10 mensen nu te zeggen ik kom, dan gaan we niet een ruimte zoeken natuurlijk.
Kijk er kunnen altijd omstandighedenz ijn dat iemand niet komt, kan varieeren van te ver, tot ziekte tot vanalles denkbaar.
update:
Er is inmiddels een draaiboekje in concept versie. Er is mogelijk ook een locatie. De datum blijft voorlopig 18 september
Gerwin
oke
wacht op bevestiging
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
Op 23 februari 2004 18:02:14 schreef Gerwin:
oke
http://members.lycos.nl/gerwin2003/php/aanmelden.html
Gerwin,
Het is mogelijk om een leeg formulier te versturen. Dat lijkt me niet wenselijk. Nog even nadenken dus en wat controle toevoegen.
Succes ermee,
Carel.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
@Gerwin, zou je dit niet eerst ff bespreken met "High met Henk"?!
btw: me heeft zich ook aangemeld 
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
@Bastiaan:
Op 20 februari 2004 09:17:50 schreef High met henk:
Ik ben nog niet echt bekend in PHP dus wordt ff vervelend voor me
Volgens mij is hij er dus mee bekend (wil natuurlijk niet zeggen akkoord
)
@Gerwin: Check je mail...
Bastiaan
Op 23 februari 2004 19:22:07 schreef Monty:
@Bastiaan:
[...]
Volgens mij is hij er dus mee bekend (wil natuurlijk niet zeggen akkoord)
Weet ik, maar dat wil dus idd nog niet zeggen dat iedereen dan maar aan de slag kan met php en dat zonder goedkeuring van Henk kan gaan plaatsen. Ja, het kan wel maar.... well you get the point.
Gerwin
2 gerwin:
NEE,
je hebt de mailbox geflood met 20 lege mails!!!!!!
Dit is meer puinruimen op deze manier
de bedoeling is goed, maar doe met javascript ff een check of er iets ingevuld is.
als je het gefixed heb heb ik geen bezwaar, maakt het een stuk makkelijker.
BTW, heb nu nog 3 aanmeldingen binnen. Ben vandaag niet aan het werk geweest (op de zaak van mijn ma nwe pc installed en wat ellende mee gehad, dus most vandaag ff fizen) dus heb ze nog niet ingevoerd. Morgen wel hoor, 1st thing in the morning. maar zit nu rond de 20 mensen met animo, dus gaat helemaal goed komen, ik ben dus nu echt gemotiveerd om het rond te krijgen
Lijkt me een goed plan.
Ik heb ook een suggestie voor locatie!.
Niet zozeer dat ik baat heb bij de locatie, maar puur omdat het voor stand houders betaalbaar is om een een ruimte te reserveren.
Hij zit in Rijswijk.
Robin van Steenbergen
I don't think you're as stoned as I am
Count me in big time! Ik stuur Henk dalijk even een mail om me aan te melden. Als er nog een locatie gezocht wordt zal ik hier en daar nog een keer rond vragen, misschien dat de Bunker in Eindhoven een optie is, de (redelijk grote) Mensa is meestal wel vrij, al weet ik niet hoe lang de verbouwing nog gaat duren.
Is er al een pagina on-line voor de HEB?
Edit: Ik denk dat Rijswijk een stukje uit de richting is, ook voor mensen uit Limburg en België...
[Bericht gewijzigd door Robin van Steenbergen op ]
Misschien dat ik nog een bedrijf heb gecharterd dat mee komt werken op die beurs, met de verkoop en technische details van diverse elektronica, printen, projecten e.d.
Maar dan moet ik eerst wat meer weten 
Groeten
Antoine
Bastiaan
Op 24 februari 2004 22:12:55 schreef Antoine:
Misschien dat ik nog een bedrijf heb gecharterd dat mee komt werken op die beurs, met de verkoop en technische details van diverse elektronica, printen, projecten e.d.Maar dan moet ik eerst wat meer weten
Laat me raden, het bedrijf waar je zelf werkt, duh! 
Op 24 februari 2004 20:12:12 schreef Arjan Jansen:
Lijkt me een goed plan.
Ik heb ook een suggestie voor locatie!.Niet zozeer dat ik baat heb bij de locatie, maar puur omdat het voor stand houders betaalbaar is om een een ruimte te reserveren.
Hij zit in Rijswijk.
tja, leuk als de link zou werken, maar helaas, krijg wazige pagina. Zal wel ff kijken of ik iets kan vinden
update
De nieuwe file is on lijntje. 19 aanmeldingen. tja als we nu dus een lokatie hebben kunnen we serieus gaan voorbereiden. Maar ben er nu van overtuigd dat het de moeite waard is om er energie in te steken.
wil langs deze weg ook alvast even iedereen bedanken voor het aanmelden, zodat we een inventarisatie hebben. Daarnaast wil ik ook iedereen bedanken die zijn steun heeft toegezegd bij zijn organisatie. Zoals reeds eerder gemeld er is een concept draaiboek, wat ik (misschien vandaag) nog on lijntje zal zetten. Het probleem blijft echter liggen bij de lokatie. Mijn bedoeling is niet om entree te heffen, en de bedrijven de kosten te laten dekken, maar hoe lager de kosten, hoe mooier natuurlijk. Veel ruimte hebben we toch niet nodig, dus mijn devies aan iedereen
houd ogen en oren open voor locaties!!
PS. zt te bedenken om evt wel een "fooienpot" voor CO neer te zeten bij entree, regerende op dit topic: Forum Donatie