Geachte mede forum bewoners.
De langverwachte brief heb ik weer binnen...
Op zaterdag 12 maart organiseert de VERON afd. 'sHertogenbosch (stichting BRAC) haar 36e landelijke radio vlooienmarkt in het Autotron te Rosmalen.
Van 09:00 uur tot 15:30 uur gaan de deuren open en de remmen los bij de ruwweg 5000 prettig gestoorde electronica fanaten.
De markt is in een verwarmde en gemoedelijke atmosfeer met 320 stands op zo'n 9000 m².
Ook wij als Circuits-online beursteam zullen weer significant en duidelijk geprofileerd aanwezig zijn om CO te steunen.
Voor diegenen die (nog) niet weten wat dit evenement inhoudt, een korte beschrijving.
Op deze beurs die ooit begonnen is als vlooienmarkt voor zendamateurs, worden allerlei uiteenlopende zaken op het gebied van elektro en electronica te koop aan geboden.
Heel veel is 2e hands of gebruikt, maar ook is er veel nieuws te koop.
In ieder geval is het over het algemeen de plaats om goedkoop materiaal of gereedschap te scoren.
Zo kocht ik vorig jaar voor naar ik meen een Lindstrom zijkniptangetje (nieuw) voor €25,-.
Maar bovenal is het heel gezellig en heb je de unieke kans vele mede foristen in levende lijve te ontmoeten.
Achter de stand van CO zullen ook enkele moderators aanwezig zijn, zodat men zelf kan constateren dat ze ook maar van vlees en bloed zijn.
Ook ander loslopend CO wild als ikzelf zal om de stand springen...
Niet dat dat zo belangrijk is, maar van koffie weet ik alles net zoals High met Henk alles van koekjes weet...
Verder willen we als team vragen aan onze forumleden, om wat elektro en/of electronica materiaal te doneren voor CO.
We willen graag ook in de toekomst deze mooie site behouden zonder gestoord te worden van onevenredig grote banners, advertenties voor geslachtsvergrotende middelen en andere irrelevante zaken die de aandacht afleiden van waar het ons allemaal om te doen is...electronica en al zijn beslommeringen.
Dus heb je wat electronica materiaal over, stuur mij een mail (adres staat in mijn profiel) en als het teveel of te zwaar is om mee te nemen naar de beurs, kom ik het gratis ophalen.
Maakt niet uit waar je woont ( in Belgie of Nederland dan).
Met vriendelijke groet,
Tom (chuckie)