Oeje... Ik wist niet dat het ultimatum zo kortbij was.
Mocht er nog iemand zijn 2 kitjes niet komen ophalen, dan wil ik ze wel per post.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
plantrekker
True story bro!
Is er plaats op de print voorzien voor printkroonsteentjes achter de afvlakking zodat die ook kan gebruikt worden voor een meterprint te voeden?
MAH
Nee, daar is niet on voorzien. Beste daar een hulptrafotje voor te gebruiken. Wanneer je de gewone trafospanning wilt gebruiken voor het voeden van metertjes ga je zo'n 5x het vermogen van het metertje verstoken (32>5v). Bovendien zijn er modellen die lekker storen, wat invloed kan hebben op de voeding. Het makkelijkst zijn naaldmetertjes die je gewoon paralel/serie zet aan de uitgang.
MAH
Als het goed is heeft iedere deelnemer een email ontvangen over de volgende fase van de actie. Het is verstuurd naar het emailadres waarmee je hier geregistreerd staat.
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Net gechecked op gmail en daarna op de mail server van mijn domein,
Geen Email ontvangen met betrekking tot de volgende fase.
PS. als je nog hulp nodig hebt bij het samen stellen van de kits wil ik wel vrijwilliger zijn. ( onder voorbehoud dat ik die datum kan en het beetje redelijk in de buurt is )
MAH
Raar, wacht nog even af. Ik heb het niet terug gekregen, van sommige mensen krijg ik al wel reactie. Check ondertussen de spambak eventjes.
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Die had ik dus ook al bekeken. 
geen mail van CO tussen de blauwe pillen, knappe russische dames en de aanbiedingen om snel rijk te worden.
[Bericht gewijzigd door jovak op (61%)]
Ik heb de mail ontvangen.
Maar heb nog een vraag.
Ik heb namelijk 1 kit en 1 pcb besteld. Hoe moet dit gedaan worden met de verzendkosten, want ik neem aan dat de pcb samen met de kit verstuurd word?
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
WEL mail, maar heb mijn twijfels bij het rekeningnummer!!!! klopt niet met de naam van de rekeninghouder!!!!!!
ergens vage storing is opgelost en betaald
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (19%)]
MAH
Raar dat sommigen hem wel hebben maar sommigen dus ook niet. Ik heb helemaal niks terug gekregen maar moest het wel per 10 versturen, anders dacht de server dat t spam was 
@HmH: controleer het nog eens, t moet wel kloppen.
@fertinator: lees de mail nog eens rustig door.
Als nu blijkt dat het toch ergens als spam gefilterd is, heeft er dan iemand een mailserver die ik dan eenmalig mag gebruiken? Laten we even wachten tot morgen.
@MAH, ik heb het al 2x gecontroleerd. ik heb je al gemaild. heb het rek nog copy & paste gedaan!!
en nog een keer copy & paste en nu doet hij het wel....
schiet mij maar lek. ING storing? ik heb hem nu betaald
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (38%)]
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!