[IA-gesloten] Nieuwe CO labvoeding: 0-30V 0-1.5A

fred101

Golden Member

Ik heb ook wel tijd om kitjes samen te stellen en in te pakken.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Ik heb Henry of Martijn nog niet om hulp horen vragen (alleen Roel999), de vraag is dus of dat gewenst is. Zo'n helse klus is 100 kitjes met z'n tweeën ook weer niet.

En anders hebben we op de beurs wat te doen :D

If you want to succeed, double your failure rate.

Voor mij ook 1 op de post graag :)

En dan gaan we thuis tweaken en ontwerpen

1 kit voor mij astublieft, op de post.
Mooi initiatief !

De actie is nog even open omdat we nog geen uitsluitsel hebben over de afmetingen van alle componenten.

Wanneer jullie na het sluiten van de actie allemaal gewoon snel betalen kunnen wij de componenten bestellen en kunnen we daar rustig aan mee aan het werk. Gezien de omvang gaat het wel even duren voordat we alles verwerkt hebben, en daarbij rekenen we wel op jullie geduld. Verder mogen jullie aan ons denken als je gaat betalen ;)

Ik weet dat (sommige) groothandels bovenop de standaard staffelkorting ook nog wel leuk oplopende 'groot-afnemers-korting' geven. Misschien kan hier iemand dat via zijn bedrijf/werkgever benutten voor de trafo's.

@Lucky luke: de kans dat we dit nu nog gaan verwerken is minimaal. Door zelf te modden kan het waarschijnlijk wel en anders komt er heeel misschien nog wel eens een vervolgactie.
@jovak: daar valt wel wat op te regelen. Neem tzt maar even contact op, we gaan er voor alsnog vanuit dat je hem komt halen.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Als de prijs niet meer omhoog gaat is het misschien handig om betalingsmogelijkheden vast bekend te maken? Persoonlijk vind ik het geen probleem om nu 18 euro per kitje over te maken, mocht de uiteindelijke prijs lager uitvallen dan schrijf het verschil maar op als donatie.

Zouden jullie mijn pcb's per post kunnen zetten, zal niet naar de beurs kunnen komen.

Sine

Moderator

@MAH,

Hebben jullie een testje gedaan met die twee transistor truuk ? Dat is iets wat je in een kwartiertje tussen het bestaande prototype klust.

ik weet niet of er geinteresseerden zijn
maar ik kwam dit tegen op marktplaats:

klik

24v trafo's.
63, 100 en 150VA

het is bij mij in het dorp

ik heb hem even gemaild

hij heeft van elke trafo 1. €15/stuk
40 euro bij elkaar

voor de geinteresseerden...

Morgen om 12uur smiddags is de besteltermijn voor deze actie VOORBIJ.
Ik ga dan een lijst maken met alle deelnemers en jullie ontvangen dan zo spoedig mogelijk een email met de betaalmogelijkheden.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Kan mijn bestelling nog aangepast worden?

De 2 kitjes wil ik graag aanpassen naar 1 kitje en 2 printjes het blijft wel gewoon ophalen in Rosmalen.

Op 19 januari 2011 23:27:42 schreef free_electron:
Frut een extra zenerdiode in de lijn naar je 7805 in plaats van dei d2. zo is hij beter beschemrd tegen knurften die een 25 volt of meer transfo willen gebruiken.

Gaat dit doorgevoerd worden? Ik ben namelijk zo'n knurft die een 25v transfo wil gebruiken. 2x25V 160VA bij farnell voor een dubbele voeding. Voor 24V vind ik enkel 2x12V, dan lukt een dubbele voeding met 1 trafo natuurlijk niet.

True story bro!
Henry S.

Moderator

Dit is iets wat je zelf kunt veranderen met een extra diode of zener, maar kijk eerst wat de uiteindelijke nullastspanning wordt.

Op 23 januari 2011 21:30:14 schreef rjmulder:
Kan mijn bestelling nog aangepast worden?

Dat kan tot morgenmiddag, MAH zal het bijhouden.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Nullast is 27V volgens de datasheet.

True story bro!

Ok heb even getwijfeld maar ik wil ook graag 2 maal eeen kitje per post!

Ik wil ook graag twee kitjes per post!

Volgensmij klopt de lijst zo weer.

excel verteld mij de volgende stand
kits:112, pcb's: 78

nog een uurtje....

[Bericht gewijzigd door MAH op maandag 24 januari 2011 11:07:20 (10%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Graag twee kitjes per post!

(nog net op tijd)

hobby luke

Honourable Member

Kan ik er nog bij?
1 kit en 1 print "om mee te nemen"

Lucky Luke

Golden Member

Op 22 januari 2011 14:02:59 schreef MAH:
@Lucky luke: de kans dat we dit nu nog gaan verwerken is minimaal. Door zelf te modden kan het waarschijnlijk wel en anders komt er heeel misschien nog wel eens een vervolgactie.

Ok, dan wacht ik wel op die heel misschien vervolgactie. Mijn eigen labvoeding z'n stroombegrenzing werkt inmiddels ook weer. Het rampending wordt steeds minder rampzalig.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik wil ook graag een kitje per post.