MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Er komen steeds meer mails door, ik wacht nog even tot morgen.
heb al 20+ reacties binnen
@HmH: geen koekjes meer voor jou!
edit: om in de gaten te houden dat je niet zoveel eet zeker, en je een beetje gedraagt ook 
WHEEEEEEEEEE. ikke wil koekjes...
toruwens schrale troost mijn vrouw komt dit jaar ook naar rosmalen dus we zijn met zijn 3en: wi er iemand de koekjes voorraad verdubbelen.
Electronick
In theory there's no diffrence between theory and practice, in practice there is!
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Geen mail, ook niet in het spambakje. Overigens staat mijn nickname met een spelfout in de lijst, maar ik neem aan dat dat niets uitmaakt.
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Hallo,
Ik heb nog geen mail. Ik heb een korte tijd een probleem met inloggen gehad (e-mail veranderd en toen werkte het enkele dagen niet totdat ik KiF mailde - geen reactie gehad maar kon daarna wel weer inloggen)
Ik doe in iedergeval nog mee!!
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
@MAH: je mag mijn mailserver gebruiken als dat nog nodig is. Laat even weten als je dat wilt, dan mail ik je de logingegevens voor SMTP.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Mail binnen & betaald
[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (33%)]
Sjoerd Kreyns
Golden Member
SMD weerstandjes zoeken in grijze vloerbedekking is ook een uitdaging ... 8*1=255 ... Het nadeel van ruimte: Als je het hebt, staat het binnen de kortste keren weer vol.