Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
on topic staat 24volts trafo , wat is dat onbelast met multiemeter gemeten of mag het iets hoger of lager zijn , ik heb er nog al wat om de beste eruit te zoeken , de meeste wegen rond de 6 kg
Hallo,
Voor mij kan je ook 1 PCB reserveren en per post opsturen.
Een interessant project en precies wat ik nodig heb.
Ik wacht af.
Mijn E-mail is via een klik op mijn naam te verkrijgen.
Is er al een eventuele datum bekend waneer de prints klaar zijn??
Groeten Bitbanger
[Bericht gewijzigd door bitbanger op (14%)]
Op 18 januari 2011 21:35:59 schreef High met Henk:
ik heb mijn oog laten vallen op een trafo van 2x 22V. Dan kom ik op 31,1V DC piek. Is dit voldoende om ook de 30V te halen?WELLICHT kan ik iets doen, de trafo's zijn ERG goedkoop
je zou wel kunnen kijken of je er een paar wikkelingen bij kan leggen/af kan halen. dan zou je het misschien wel redden.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Voor de prijs kan hij denk ik beter deze aanschaffen:
http://www.baco-army-goods.nl/componenten-elektronica-onderdelen/trans…
€ 9,50 is toch ook ERG goedkoop ?
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Misschien kan je er wat af halen?
Mij lijkt 24Veff aan de krappe kant voor een 30V voeding.
OK de dissipatie wordt groter bij 30Veff, maar dan maar wat meer doorlaattorren parallel dunkt mij.
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
uit mijn vele trafo's heb ik een mooie gevonden met duidelijke opschrift voor mijn labvoeding
er staat op : primair 220v , secundair 0-10-12-15 en dat 2maal maar ik meet met een fluke25 0-10,83-13,3-16,6
de trafo weegt 6kg en de sec windingen zijn 1,9 mm doorsnede ofwel 2,8 mm2
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
De pcb's worden bij het sluiten van de actie meteen besteld.
@franssel: dat komt waarschijnlijk omdat de trafo onbelast is.
Verder graag een ontopic houden! anders snappen nieuwe lezers er geheel niks meer van.
zullen we anders een tweede topic openen met discussies over meters, trafo's, mods en sturing vanuit de pc etc?
Ik zou me ook graag aan willen melden voor een complete kit. Ik weet nog niet of ik in rosmalen te vinden ben dus graag via de post.
toch even een voet note: Verifieer of iedereen ook ECHT zijn PCB wil hebben. Het is een behoorlijke actie en als er nu mensen JA zeggen en 50% betaald niet... grote financiele strop.
hebben we ooit ook met T-shirts gehad van CO.
Arend Brouwer
Fryslân
@Henry S.
Heb je al tijd gehad om de metingen/scoopbeelden online te kunnen zetten? Ik heb iets gelezen over vorig weekend, maar helaas nog niet kunnen vinden in dit topic
@MAH.
Kun je van 2 kitjes ook 4 kitjes maken svp?
CircuitsOnline sponsor ik graag (-:
Groet,
Arend.
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
MAH
@Arend, zie startpost. 22KHZ, 1.35A modulerend, scopebeelden daarbij.
Bij deze ben je de grootste afnemer!
@HMH, thnx, zullen we meenemen in de strategie.
Niemand soldeeroptie tot nu toe, geeft niet, zo hebben we al genoeg werk 
Sjoerd Kreyns
Golden Member
SMD weerstandjes zoeken in grijze vloerbedekking is ook een uitdaging ... 8*1=255 ... Het nadeel van ruimte: Als je het hebt, staat het binnen de kortste keren weer vol.
@MAH: Graag voor mij nog een kit erbij (3 totaal).
PS. Is het koelblok in deze afbeelding goed voor deze voeding ? Ik heb er 4.
http://www.circuitsonline.net/forum/show_image.html?http%3A//www.kg-ui…
Frysk
Kom, laten we geen daglicht verknoeien
MAH:
Ik lees net mijn post terug en zie dat ik niet opgegeven heb dat ik mijn 2 kitjes thuis gestuurd wil krijgen. Kun je dit voor mij aanpassen?
Frysk
MAH
sorry guido, foutje is snel gemaakt. voor jou 'Voor mij ook 2 printjes, stuur ze maar op.'
@sjoerd, ze zijn wat aan de krappe kant. zo te zien 8*8cm. vergelijk ze even met de modellen in de startpost.
Willie W
Golden Member
Op 19 januari 2011 12:34:20 schreef High met Henk:
toch even een voet note: Verifieer of iedereen ook ECHT zijn PCB wil hebben. Het is een behoorlijke actie en als er nu mensen JA zeggen en 50% betaald niet... grote financiele strop.hebben we ooit ook met T-shirts gehad van CO.
Dit is toch gemakelijk op te lossen door iedereen vooraf
te laten betalen.
Dit zie ik niet zo als een probleem.