Hallo Allemaal,
Ik heb thuis een HK-SUB-TS11 staan (onderdeel van de HKTS-11 serie speakers van dit merk). Voor mijn vakantie heb ik hiervan de stekker uit het stopcontact gehaald en natuurlijk bij terugkomst er weer ingestopt, echter dit was helaas geen succes.
Vanaf dat moment doet hij het niet meer. Het volgende symptoom geeft ede sub af:
Om de x aantal seconden een harde boom (volle kracht knal). Zelfs als de sub niet is aangesloten op de versterker.
Diverse instellingen geprobeerd maar niks heeft geholpen. Vervolgens open gemaakt en de sub zelf (speaker) los gekoppeld. Aanzetten en dan is het normaal, oftewel hij springt niet meer van stand-by naar operatie en weer terug wat hij wel doet bij zijn knal proces met speaker aangesloten.
graag wil ik dit opgelost hebben en zoek dan ook iemand die Mij hier bij kan helpen. Iemand met ervaring en welke een rokende soldeerbout heeft. Aangezien de electronika winkels in de stad Culemborg dat niet meer hebben helaas.
Wie woont in omgeving Culemborg en kan mij (tegen vergoeding) helpen de sub weer tot leven te wekken?
Ik lees graag jullie reacties.
Met vriendelijke groeten,
Alexander Seelen.