Voor mijn opel Astra G(1999) heb ik bau15s pinkers besteld voor de voorkant.
Maar ze branden gewoon niet. Ik weet wel dat ik een andere relais moet steken, maar dan nog zou alles toch moeten marcheren? Als ik ze gewoon aan een 12V bron hang branden ze wel, maar op de auto niet?
Ik zou echt niet weten waaraan dit kan liggen...
Heeft soms nog iemand dit probleem gehad?
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Even inkoppertje, Polariteit wel goed? ik weet niet of er een gelijkrichter in de lampen is verwerkt of niet, maar als dit niet het geval is. Dan even goed controleren of ze niet verkeerd om zitten.
aan je pinker relais: ofwel clignateur.
Die heeft een bepaalde stroom nodig om dicht te gaan: die loopt er niet, dus ook geen pinker.
LEd pinker zal iets van 1 tot 3W trekken: echte pinkers trekken 21W per bolletje: dus ipv 42 W nu 6 W: das bijna geen stroom, dus ding doet niets of blijft juist branden.
Alvast bedankt voor jullie snelle reactie
Maar mijn indicator in mijn dashboard pinkt echt abnormaal snel.
Misschien toch maar best een andere relais bestellen?
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
dat is je probleem idd er loopt normaal 46 watt of nog meer en leds trekken veel te weinig , dus zul je een bijbehorend relais moeten hebben ofwel clignateur . deze zit meestal in de zekeringkast bij de bestuurder of voorin bij de accu in een zekeringdoosje .
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Aan de Nederlanders: Het is 'clignoteur', niet 'clignateur'...
(Vanwege een 40% Franstalige, 40% Nederlandstalige en 20% Brusselstalige Belg)
EDit: Ik vergeet nog 20% Engelstalig, dat maakt tesamen 120% 
[Bericht gewijzigd door Turbokeu op (16%)]
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/