Grrrr,
Dan ga ik met een printje van jullie reacties toch morgen of dinsdag even naar de baco om 'vriendelijk te vragen wat zij daarop te zeggen hebben'.
Ik ging ervan uit dat zij wel wisten waar ze het over hadden. Dit vind ik toch wel een beetje een tegenvaller van de baco
Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de reacties wat ervoor gezorgd heeft dat ik hier straks niet met een smeulend printje zit, en een hoop ellende waarvan ik anders de oorzaak niet had geweten.
Maar, als ik vragen mag. Hoe bereken je het voltage wat je overhoud na de gelijk richting, wat dan is dat toch wel iets waarmee ik rekening kan houden bij mijn verdere zoektocht naar een geschikte trafo.
[Edit]
Het gaat trouwens maar om één van de twee 30V uitgangen van de trafo die het printje zou gaan voedden he. Ik weet niet of dat nog wat uitmaakt?
Misschien was ik onduidelijk. Het gaat om een ringkerntrafo die 2x 30V kan leveren. Hij heeft 2 draden waar je fase en nul van 220V op aansluit, en 2 x 2 draden die ieder 30V leveren.
Mijn opzet was dan ook niet om die 2 uitgangen van 30V in serie of parallel te zetten om het printje te voeden maar één uitgang van 30V.
Ik weet dan niet of dit iets veranderd aan de zaak?
[Bericht gewijzigd door
WouterJ1993
op zondag 18 juli 2010 22:15:38
(28%)