Rosmalen 2011

Dit jaar ben ik wel weer van de partij. Komen er trouwens nog meer mensen van het zuiden? Heerlen, Sittard en omgeving?

Ik ga met de auto, en er kunnen eventueel mensen wel meeliften. Dan verdelen we de benzinekosten gewoon door het aantal personen. Twee jaar geleden heb ik 10tje aan diesel opgereden. Ik verwacht daar niet extreem veel over heen te gaan.

Mvg Stefan

chuckie

Honourable Member

@Fred101
Ik zal ze niet allemaal nodig hebben hoor..., maar dan koop ik ze alvast voor op de beurs(reserveren)
Denk een stuk of 200 zal genoeg zijn.
Aaah ja, de trafo's...
Zodra ik in de buurt ben kom ik ze langs brengen.
Had jij nog niet genoeg koper dan???

@Tinus016
Volgens mij een Kuhnke of Omron?
Zijn zeker welkom.
En wordt gewaardeerd!

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Nope :) Schrack Type RL900355 2x wissel.

Ik heb ze even opgezocht hier een paar duidelijke foto's

foto
foto

En zal ze meenemen.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Schimanski

Golden Member

Rosmalen, wie kan dat nu voorbij laten gaan.... niemand toch?

Ik zal er weer zijn om jullie fysiek en mentaal bij te staan ;) Ik kijk er naar uit om iedereen weer te ontmoeten. Ik zal eens kijken wat er nog op zolder ligt aan spul wat mee kan.

Maken KIF en/of Sine weer van die mooie timelapses?

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
fred101

Golden Member

Chuckie, ik bewaar een rol voor jou, ik hoef er niets voor te hebben.
Je kunt nooit genoeg trafo's of meetapparatuur hebben ;-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

over meetapparatuur, ik wil mijn "hoek" een level hoger tillen.

vandaar ben ik op zoek naar, oa: frequentiegenerator, frequentieteller of scoop, vooral om meer te leren over deze dingen. daarom hoeven ze geen superuitgebreide dingen te zijn en hoge frequenties zijn ook niet nodig.

ik weet dat die beiden vrij prijzig zijn, en ik heb maar 250,- klaar liggen maar ik hoop toch op een van de twee te scoren :)
als iemand een aanbieding heeft hoor ik het graag!

verder hebb ik nog een rol van 4-aderig 1.5mm2 massief koperdraad in een grijze mantel zonder metalen web er omheen ( voor als ie in de tuin ligt, en je steekt er in... ben e naam even kwijt.). ik schat 10-12 meter, wie wil m?

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Zijn allerlei printplaten die uit een apparaten zijn gesloopt ook welkom? Ik had me voorgenomen om alle componenten die bruikbaar zijn eraf te solderen. Maar het komt er nooit van.! Ik koop ze altijd nieuw :P

maartenbakker

Golden Member

Complete printplaten zijn vaak nog leuker dan uitgesoldeerde onderdelen, lijkt me van wel dus.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Henry S.

Moderator

Het is nog te vroeg om te gaan traden en voor het maken van afspraken.

Laten we daar later topics voor starten, en dit topic als inbrengtopic houden.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

ik ga kijken of ik er deze keer (voor 1e keer) ook naar toe kan gaan.

chuckie

Honourable Member

Even een update...

Ik heb een bericht binnen dat we definitief geplaatst zijn alleen de plaatstoewijzingen komen eind februari binnen.
Heb wel gevraagd of we weer op de bovenring mogen en met die wens zou zoveel mogelijk rekening gehouden worden.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

die bovenring was inderdaad wel een mooie plek (vorige keer dat ik er was)

als ik kom (was het wel van plan) zal ik tegen die tijd eens de kasten doorlopen en eventueel interessant materiaal meenemen

[Bericht gewijzigd door timberleek op zaterdag 15 januari 2011 11:15:06 (46%)

Shiptronic

Overleden

Bij evt. dezelfde plek als afgelopen jaar, mag er wel iets meer ruimte achter de kraam ipv. de 5 M ervoor.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zaterdag 15 januari 2011 11:29:07 (14%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
chuckie

Honourable Member

Ship, is dat met een licht sarcastische ondertoon naar de ietwat zwaarlijvigen onder ons???

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Rosmalen is bij mij om de hoek , ben er eens geweest voor mercedes als demorijder .
kom ook graag eens kijken , je weet maar nooit .
ik wil ook wel wat doneren , zoals een frequentiemeter die bij vraag & aanbod staat , doosje met bnc pluggen (nieuw in verpakking) een PM5519 werkend .
een trosje scsi kaarten met kabels.
verder nog wat meer als ik ga rondkijken hier

zelf heb ik wel interesse in een labvoeding 0-30 v
volt en amp meter heb ik daarvoor en veel trafo's

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
Shiptronic

Overleden

Op 15 januari 2011 14:44:57 schreef chuckie:
Ship, is dat met een licht sarcastische ondertoon naar de ietwat zwaarlijvigen onder ons???

Ik spreek alleen voor mezelf >:)

( en Fred zijn fauteuil moet er ook tussen passen)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik ben ook weer van de partij! Zal binnenkort is een inventaris maken van de voorraad onderdelen waar ik verwacht niks meer mee te kunnen.

fred101

Golden Member

Op 15 januari 2011 14:48:06 schreef Shiptronic:
[...]

( en Fred zijn fauteuil moet er ook tussen passen)

Kijk dat is nu sociaal, voor jou een koekje, als Henk ze niet allemaal op eet .

Ik zal tegen die tijd ook eens in de schuur duiken of ik niet wat meetspul over heb waarvan ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.

[Bericht gewijzigd door fred101 op zaterdag 15 januari 2011 15:36:27 (22%)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Tidak Ada

Golden Member

Op 15 januari 2011 15:35:19 schreef fred101:
[...] ...waarvan ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.

Da's dus maar een hééééle kleine kans >:)

@Shiptronic: Maar het lopen tussen de dozen viel ook niet mee....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
High met Henk

Special Member

KOEKJES?

Zei er iemand KOEKJES?????

WHeeEEEEEEEEE ik, ben er weer *stuiter stuiter stuiter*

MAarem, had hier ook al een proefbalonnetje opgegooid om een teststand in te richten. Heb er geen respons op gehad.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

MAarem, had hier ook al een proefbalonnetje opgegooid om een teststand in te richten. Heb er geen respons op gehad.

Als jullie spul willen om te testen, ik hier nog een defecte scoop staan... :+
maar dat is geen donatie, die neem ik wel terug mee naar huis :p

Eventueel wil ik wel een deel opberg doos'jes' doneren, geen idee of ze bruikbaar zijn.
Laat maar iets weten indien de CO-stand hiermee iets is (ik wil ze zelfs mooi afkuisen enal:p)

e/: @fred, ik sleur dan ook die sinus generator mee voor jou :)

kan ik eindelijk eens gaan kijken voor wat extra apparatuur.
en dan met name een functiegenerator. daar ben ik echt aan toe
even kijken of ik daar wat kan rondstruinen en overal lekker aanzitten (en er dan een kopen)

ik kom ook, kan ook wel een functiegenerator / spectrum analyzer / logic analyzer gebruiken.
En nog wat kabels (BNC / meetnsoeren)

[Bericht gewijzigd door Gamesbond op zaterdag 15 januari 2011 18:22:09 (17%)

Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
fred101

Golden Member

Op 15 januari 2011 16:05:05 schreef watchout3:
[...]

e/: @fred, ik sleur dan ook die sinus generator mee voor jou :)

Dan neem ik die "moderne" functie generator voor jou mee.

Lijkt me geen goed idee daar aan een scoop te gaan meten, dat levert rare foto's op ;-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!