echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 14 januari 2011 02:02:21 schreef thawebman:
toch blijf ik deze echt mooi vinden:
http://www.highendpassion.nl/epages/62310579.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Sho…
OMG!!! Deze verkoopt IKEA om onder je stoelpoten te plakken! €1 voor 16 stuks
nu wordt het me te gek:
http://www.highendpassion.nl/epages/62310579.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Sho…
Dingen om je ongebruikte ingangen te "tweaken".
Oh ja, en natuurlijk hdmi kabels die voor betere kleuren zorgen.
[Bericht gewijzigd door pientertje op (16%)]
lig echt de hele dag dubbel, dit moet verplichte kost worden. gister keek ik 5 pags, kijk vanmorgen weer 10
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
De prijs is al ruim 22,222% gezakt !! 'Omdat het zo goed verkoopt' ?? 
(Van €45,- voor €35.- /10 st)
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (19%)]
Om kort te zijn, voor mij het meest verrassende product dat ik ooit binnen het audiogebeuren ben tegengekomen.
Voor mij ook, €1200, k'sloeg los achterover.
Ik kan deze RF 7800 Room tuning devices iedereen aanbevelen.
Aanbevelen wel, maar ze me verkopen, daar moet je toch iets vroeger voor opstaan
De schijfjes kosten veel geld, zitten in een doosje dat lijkt op speelgoed voor kinderen van 6 jaar en met een beetje gezond verstand is dit niet het product dat je ooit zou overwegen te kopen. Je moet dus even een paar opstakels opzij zetten.
En terug denken aan de tijd dat je dolgelukkig was met je 'dure' lollie die je van je zuurverdiende zakcentjes had gekocht, nu kan je dit gevoel terug evenaren dankzij deze kussentjes die eventveel kosten als je zuurverdiende maandloon 
Maar wie deze schijfjes gaat proberen zal net zo verbaast zijn als ik.
Want ze doen net hetzelfde als die uit de Ikea.
Je zal het geinvesteerde bedrag direct vergeten zijn.
Want je wilt toch niet vertellen tegen je vrienden dat je 1200 euries hebt gegeven voor iets wat je in de Ikea ook kan vinden voor 'slechts' 1-duizendtweehonderste.
Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
Op 15 januari 2011 12:50:21 schreef knapestaart:
Een muzikant z'n instrument op papier uitzoeken? Dat gebeurt regelmatig... Ik haal mijn drumstokken ook zonder ze te horen en mijn bassist heeft een baskabinet gekocht zonder te luisteren. Is heel normaal...
Toch zal ik nooit een nieuwe saxofoon kopen zonder hem eerst te horen. Ligt misschien ook aan het prijsverschil. En voor saxofoons kun je ook nooit datasheets vinden 
Ik vind die 'doppies'om je uitgangen te tweaken en die viltjes voor onder je stoel nog wel de mooiste!. Ik hoop niet dat die verkopers ons allemaal verassen want dan kunnen we beter gaan geloven in kabels gesmeden door kobolden want die 1tjes en 0en gaan zo veel beter door zilver heen 
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 14 januari 2011 02:02:21 schreef thawebman:
toch blijf ik deze echt mooi vinden:http://www.highendpassion.nl/epages/62310579.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Sho…
Inderdaad WTF.
...maar wil met bovenstaande aangeven dat ik echt tot het moment dat de schijfjes geplaatst werden heb gevochten voor mijn gelijk dat deze schijfjes geen verschil konden maken...
Echt denken dat ze niet werken, en dan toch maar even 1200 euries dokken om te horen of het wat is, zal wel...
Er staat ook geen naam onder, geen email adres en verdere gegevens. Dit kan iedereen geschreven hebben en is niet traceerbaar, of deze persoon wel degelijk een luisterruimte heeft.
Mensen die wat voelen voor zo'n aankoop moeten op zijn minst de mogelijkheid hebben om in een luisterruimte te testen, geheel vrijblijvend. Dan kan er pas gepraat worden.
Geen 'niet goed geld terug garantie', das bullshit.
- - big bang - -
Een hele maand werken voor 18 van die dopjes!
:D
Kunnen niet helemaal dezelfde zijn als die van de IKEA, want dit zijn er wel 18 ipv 16!
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 15 januari 2011 17:30:58 schreef martijn A:
Een hele maand werken voor 18 van die dopjes!:D
Kunnen niet helemaal dezelfde zijn als die van de IKEA, want dit zijn er wel 18 ipv 16!
ze moeten ze toch "omverpakken" zoals dat word genoemd, als ze die dingen verkopen voor achter de speaker kan er toch niet op de verpakking staan "verwijder de beschermfolie en plak onder de stoelpoot"
en als je dan toch bezig bent kun je ook de aantallen veranderen zodat het nog minder op de plakkers van de ikea lijkt.
wel makkelijk geld verdienen 
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
Op 15 januari 2011 17:14:56 schreef big bang:
Er staat ook geen naam onder, geen email adres en verdere gegevens. Dit kan iedereen geschreven hebben en is niet traceerbaar, of deze persoon wel degelijk een luisterruimte heeft
naam stond wel in e-mail, had enkel tekst gekopiëerd.
wel enkel de zakelijke gegevens, dus naam, email van de winkel en tel. nummer.
Nieuwe email van dennis hageman:
Hoi Bert,
Leuk dat je onze uitwisseling op http://www.circuitsonline.net set.
Ik vind het niet erg ofzo, iedereen zo zijn mening laten we maar zeggen.
En nogmaals, ik sta er absoluut niet anders in dan alle mensen op dat forum, met dat verschil dat ik ze geprobeerd heb.
Ik wil nog wel even terug komen op jouw melding dat je vroeg of ze werkte. Als je goed leest, dan lees je wel degelijk dat ze werken, maar dat ter zijde.Mss is het leuk als je ook het volgende zou willen melden op het forum. Ik heb geen zin om me helemaal te registreren. Ook niet om me veel te reageren want dat voegt verder
niets toe.
Net zoals als iedereen verwacht ik niet dat mensen geld uit gaan geven aan iets dat niet werkt. Sterker nog, dat doet niemand (hoop ik). Bij mijn klanten is dat niet anders.
En als mensen 1.200 euro voor een kabel uitgeven omdat ze me aardig vinden, dan vind ik dat prima. Maar ik denk niet dat ze dat voor mij zullen doen.
Als mensen kopen is dat omdat zij het product dat waard vinden. Dat is uiteindelijk waar het om draait. Die mogelijkheid bied ik iedereen.Dus iedereen koopt vrijwillig zeg maar.
Onlangs heb ik op een ander forum, leden de mogelijkheid gegeven om een aantal kabels van mij te testen. Zomaar, wel in ruil voor een review.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108300.0
Mss is leuk om te lezen.
Met vriendelijke groet,
Dennis Hegeman
Op 15 januari 2011 12:50:21 schreef knapestaart:
Een muzikant z'n instrument op papier uitzoeken? Dat gebeurt regelmatig... Ik haal mijn drumstokken ook zonder ze te horen en mijn bassist heeft een baskabinet gekocht zonder te luisteren. Is heel normaal...
Maar hoeveel uren besteed je aan het uitproberen van bijv bekkens en hi-hats? 
@Gamesbond: Ik hoop voor je dat je toestemming had voor het posten van privecorrespodentie?
@Ship: Niet helemaal.
Op 15 januari 2011 19:32:49 schreef Henry S.:
Maar hoeveel uren besteed je aan het uitproberen van bijv bekkens en hi-hats?
Niet veel, ik weet meestal wat ik hebben wil. We spelen van kroeg tot festival, en dan luistert de klank niet meer zo nauw... Het karakter wel, dat hoor je snel genoeg. In de studio is het wat anders 
En handgehamerde bekkens zijn toch iets anders dan machinaal gemaakte RCA kapjes en kabeltjes...
Drumvellen kun je moeilijk proberen in de winkel. Dan neem je ze mee, speelt er een gig mee en je weet of ze het waard zijn om weer te kopen.
Net als gitaarsnaren, die probeer je ook thuis, op je eigen gitaar en dan pas weet je meer.
Heb je de kabel er al meer dan 50 uur spelend achter zitten? zo nee, dan zal de kabel hoogstwaarschijnlijk nog wat voller gaan klinken. Eigenlijk kun je na 50 uur pas wat gaan zeggen. (dennis raad aan om min. 50 uur in te spelen)
nee Frank, nog geen 50 uur, ik heb vannacht wel de speler gewoon laten draaien, versterker op nul uiteraard! Grin
dus wie weet............................
Rob
Whoehahaaa!!!
't Valt me ook op dat alles volstaat met spelfouten... Niet normaal, zijn ze dan echt zo simpel?
De kabel is open, ruimtelijk, met een mooie diepte, echter hij is ook iets warmer/donkerder, meer smooth, hij kleurt dus wel iets. Wel heeft hij een mooi hoog. Diepe bassen, helder hoog, alleen de middentonen mogen iets meer open zijn, let wel de kabel is nog niet ingespeeld. Ik zal hem nog een 10 uur inspelen en dan nog eens vergelijken. Je hoort namelijk ook dat de interlink nog niet goed is ingespeeld.
[Bericht gewijzigd door knapestaart op (28%)]
McDuff
Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Nogmaals dus even: dit hoor je niet MET je oren maar TUSSEN je oren! En als iemand daar een hoop geld voor over heeft: moet ie lekker zelf weten als je stikt van het geld!
Aan mij is het niet besteed!
Mac.