Beauty is in the eye of be beholder.
Als je het mij vraagt: de creaties van Pros, zoals bijvoorbeeld dit hier beneden, doen de gemiddelde Rembrandt in het niets verdwijnen.
Mijn vrouw daarentegen, heeft mij duidelijk laten verstaan dat een scheiding van tafel en bed op de agenda wordt gezet indien ik het durf te wagen om "that mothball industrial stuff" (ref. een nixieklok) in onze woonruimte te brengen.
Wat betreft de makreelblikledkubus van onze industriële designer: het is een voor de gemiddelde elektronicadroogstoppel (waaronder ikzelf) een no brainer als er gekozen zou moeten worden tussen de makreelblik-lijn en de Pros series; maar ik vind het even goed onbegrijpelijk dat dit wereldberoemde Andy Warhol schort hier in het Museum of Modern Art hangt:
...en dat de print van de Apple 1 (zonder twijfel het begin van de computerrevolutie welke op zichzelf minstens een triljoen Euro toegevoegde waarde en tientallen miljoenen jobs betekent, om het maar niet te hebben over het geniale digitale ontwerp en de manueel geroute print) hangt in het kleine Computer History Museum in een transparante doos ter grootte van een stevige etsbak:
Om maar te zeggen: ik heb een mening over het makreelblik, maar je zult me niet horen beweren dat mijn mening een goede barometer is voor wat men "mooi" vindt.
Wij kijken reikhalzend uit naar een nieuw bericht in de SYP thread, met "... dit is een SHOW topic..." commentaar als er niet genoeg foto's van gaatjesprinten met smeltlijm volgen, terwijl het bon ton van de wereldgemeenschap http://www.googleartproject.com/ hét technische hoogstandje van 2011 vindt.