Rosmalen 2011

Op 11 februari 2011 17:16:26 schreef GJ_:
Misschien moeten alle bezoekende CO leden ook een CO button dragen, en dus niet alleen de standbemanning. Dan weten ook wij wie wie is.

Inderdaad, vorigjaar wist iedereen wel wie wij waren maar had ik aan het einde van de dag geen idee wie ik allemaal gesproken had.
Dit jaar heeft als voordeel dat veel zich bekent zullen moeten maken om hun COvoeding te krijgen...

Voor materiële donaties contact opnemen met Chuckie (Tom). Verder kan het ook wel naar een andere medewerker (geen idee of we ooit een lijst hebben gepubliceerd) maar dan sturen wij het door.
Maar lijkt me een leuk printje. Afhankelijk natuurlijk van wat er op zit, maar wil wel eens wat stoeien met een dsPIC.

@VanDee: als er iemand een lasergraveer apparaat kan regelen...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Schimanski

Golden Member

Op 11 februari 2011 17:28:26 schreef KeesD:
Dag,

Ik heb hier nog een Tektronix 547 scoop met 1A4 (en hoogspanningsprobleem) en een AN/APX46 transponder.
Is daar nog belangstelling voor ?

De AN/APX46 is een IFF transponder uit o.a. de F104 Starfighter. Dat is wel leuk voor mijn verzameling airborne spul.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
maartenbakker

Golden Member

Dan heb je misschien zelfs nog kans dat hij "made in holland" is, bij Van der Heem.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

ik zou eerder aan holland signaal denken , zo zie je maar weer (wordt ook ouder hé)
was machtig mooi om te zien als die radarsystemen in werking kwamen voor laagvliegende vliegtuigen en het daarbij reageren van de 4 70lang60's , sneller dan het oog , weet niet meer welk type versterkers daarbij stonden , was in MC Heesch en de toestellen kwamen van volkel op afroep (bouwjaar 195X wij onderhoud jaren 198X)

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
Shiptronic

Overleden

staat er nog ergens een bage online om te printen?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 11 februari 2011 17:51:34 schreef MAH:
[...]
@VanDee: als er iemand een lasergraveer apparaat kan regelen...

he laten wij nou net zo'n ding hebben staan... :p

niet voor mensen geschikt

serieus mijn pa en ma hebben een bedrijfje waarbij zo'n ding van pas komt en ik mag er af en toe lekker mee spelen.

is echt leuk om mee te werken. vooral hout. ruikt zo lekker ondanks de afzuiging.

edit:
toekomst plannen met het ding zijn o.a. behuizing voor mijn co voeding uitbranden, aangezien ik blijkbaar nooit recht kan zagen.

[Bericht gewijzigd door roel999 op vrijdag 11 februari 2011 19:34:10 (13%)

Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Die AN/APX46 lijkt mij Duits, er zitten merken van Siemens op.
Verder een paar stempeltjes uit 1962. Mooi gebouwd apparaat.
Overigens ontbreken de handvatjes en de antenneconnector.
(Misschien dat ik die nog kan vinden, als ik goed zoek in mijn rommel.)

In de MF-versteker van het ding zitten vreemde transistors, 3N35, volgens de datasheet een npn tetrode transistor, heeft twee bases.
Waar is dat goed voor?

Misschien is niets geheel waar, en zelfs dat niet.

Op 11 februari 2011 19:32:26 schreef Hugo Welther:
[...]
Deze?
[afbeelding]

http://www.uploadarchief.net/files/download/logo%20member%20co.gif

Zelf even "member" veranderen in de nickname.

Heb even een tooltje in elkaar geflanst om badges wat meer aan te moedigen: http://digi-online.net/dump/co/co_badge/badge.php

Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom van CO. :)

Edit:
Is het al ZO laat...?

Op 11 februari 2011 17:29:41 schreef maartenbakker:
Een badge is misschien wel handig, maakt het in elk geval makkelijker om "onbekenden" aan te spreken.

Maar kan ook tot overdreven situaties leiden: CO-naam, amateur-callsign, NHVR-lidmaatschapsbadge, enz. allemaal tegelijk opspelden.

Krijg je een soort van scouting uniform :+

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
If you want to succeed, double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Op 12 februari 2011 01:01:39 schreef TheCrazyInventor:
[...]

Heb even een tooltje in elkaar geflanst om badges wat meer aan te moedigen: http://digi-online.net/dump/co/co_badge/badge.php

Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom van CO. :)

Edit:
Is het al ZO laat...?

Super !!! IS er een MOD die hem even in de toppic start kan zetten ? dan is hij simpel terug te vinden voor een ieder.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zaterdag 12 februari 2011 09:59:31 (14%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 12 februari 2011 09:37:24 schreef Jochem:
[...]HELD!

Ach nee man...

Nog een dingetje toegevoegd. :)

Is er trouwens ergens bekend hoeveel mensen daar nou komen? Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ik ben blijkbaar niet de enigste met die elektronica-affectie afwijking...

Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
help

Golden Member

Handige tip, moet er alleen even bij vermelden dat die actie pas vanaf dinsdag de 15e geldig is !

Op 12 februari 2011 10:48:33 schreef TheCrazyInventor:
[...]
Is er trouwens ergens bekend hoeveel mensen daar nou komen? Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ik ben blijkbaar niet de enigste met die elektronica-affectie afwijking...

Kijk voor een globale indicatie eens in dit topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/80571/13/ Staan ook timelapse filmpjes van vorig jaar in

[Bericht gewijzigd door help op zaterdag 12 februari 2011 17:34:12 (70%)

zijn ermensen die uit omgeving drechtsteden komen, die mij eventueel mee kunnen nemen :D? ik kom sowiezo wel, maar met de trein kan ik minder nieuwe materialen meenemen naar huis :P

op t treinkaartje staat toch 19 feb tot 19 juni, of staat het in de onleesbare voetoot?

we hebben dr zin in :)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Op 19 februari 2011 12:23:52 schreef TechnOoB12:
zijn ermensen die uit omgeving drechtsteden komen

Tja, geboren in Dordrecht, gewoond in Zwijndrecht. Dus ik kom wel uit die omgeving...

Maar al lang geleden verhuisd naar Arnhem :)

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Op 19 februari 2011 12:23:52 schreef TechnOoB12: [....] op 't treinkaartje staat toch 19 feb tot 19 juni, of staat het in de onleesbare voetoot? we hebben dr zin in :)

help bedoelt dus dat de kaarten pas vanaf 15-2 in de verkoop zijn en OP = OP. Dat stond inderdaad in kleinelettertjes in de ondermarge van de pagina van de Kruidvatkrant, die niet meer op m'n scanner paste.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

dinsdag 15 februari, ja.. maar rosmaln is in maart...
dus dan kan het nog, moet je alleen wel optijd je kaartje halen, want idd OP=OP

( jochem...grrr.... verrader:P) nog andere mensen uit die omgeving?

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
chuckie

Honourable Member

Ik heb de polsbandjes en de rest van de gegevens binnen.
We staan eigenlijk precies op de zelfde plaats als afgelopen jaar.
Wij zijn er om 07:00uur als zijnde standhouders, de zaal gaat om 09:00uur open...
Onze locatie....tafels d34,d35 en d36.
http://www.uploadarchief.net/files/download/scan_pic0007.jpg

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

@technoob, ke kunt EVT. misschien wel met mij meerijden, maar ik help mee met de standopbouw, dus BEN bang dat het beetje te vroeg is. Daarbij vertrek ik vanuit regio Bergen Op Zoom.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
bprosman

Golden Member

Zijn er nog T-Shirts, maat "Veel X'en en een L" ?

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

aardig aangeboden, henk :)
ik woon in dord, dus dan zou ik eerst nog naar zoom moeten, en als u er om 7 uur al moet zijn wodt dat wel erg vroeg:D
de dag daarvoor heb ik karatewedstrijden, dus dat wordt een moordavond dan...

aardig aangeboden, maar ik zie u later wel bij de stand:)
er verschijnt overigens ook al een optie dat mijn ouders me brengen... dat zou ik nog even lief moeten vragen :P

[Bericht gewijzigd door The Engineer op dinsdag 22 februari 2011 16:44:09 (17%)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
maartenbakker

Golden Member

Op 12 februari 2011 10:48:33 schreef TheCrazyInventor:
[...]

Ach nee man...

Nog een dingetje toegevoegd. :)

Is er trouwens ergens bekend hoeveel mensen daar nou komen? Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ik ben blijkbaar niet de enigste met die elektronica-affectie afwijking...

Eigenlijk zou je behalve een modvinkje ook nog een topicstartervinkje moeten maken ;-)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
chuckie

Honourable Member

Op 22 februari 2011 16:23:36 schreef bprosman:
Zijn er nog T-Shirts, maat "Veel X'en en een L" ?

Groeten, Bram

Ze zijn er nog, de enige echte.
Worden nu wel collecters item's hoor...
Er wordt in de duistere wandelgangen gefluisterd dat ze binnen een jaar op E-bay gaan verschijnen voor nieuwe Nixie prijzen ;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde