Rosmalen 2011

Die elco's komen nog goed van pas, Ik ben toevallig bezig met een transistorradio uit 1972 te restaureren.

Breng ze mee naar de stand.

help

Golden Member

Ondertussen ben ik ze al aan het uitsorteren @Sine er is dus zeker wel interesse ?
Ik neem ze dus in ieder geval mee en dan zitten ze in zakken uitgesorteerd in de verschillende waardes.

Jullie mogen dan op de stand uitvechten wie wat krijgt :P is dat oke ?

[Bericht gewijzigd door help op dinsdag 8 maart 2011 21:37:37 (52%)

Tidak Ada

Golden Member

@timberleek & watchout:

Het zijpaneel meet c.a. 17 × 43 cm.

Je zal wel een nieuw front moeten maken/kopen, want daar zitten forse gaten in. Ik denk dat je dat in Rosmalen wel zult kunnen vinden ;)

Bedenk dat het een inschuif voor een rack is. Wel helemaal gesloten maar niet afgewerkt.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 8 maart 2011 21:43:02 (11%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dat is een flinke kast.

hij is eigenlijk nog wat hoger als ik in gedachte had. nu is dat geen probleem, maar de diepte wel eigenlijk. De kasten die ik tot nu toe had gezien waren 20-35cm diep. Dat past perfect. 43cm wordt echt te gek. rekening houden met koelblokken, steekt hij dan ca 20cm uit aan de voorkant van mijn 'apparatuurplateau'. Dat gaat hem niet worden ben ik bang.

Misschien is het wat voor watchout

Tidak Ada

Golden Member

Je zou de koelblokken ook aan de binnenkant kunnem plaatsen en zorgen dat er toch lucht vrij langs kan stromen.
Je moet er ook een buizen versterker in bouwen :D

Ik wacht wel op watchout.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

buizenversterker ben ik jammer genoeg nog niet aan toe.

Wil het wel gaan doen, maar ik wil het niet afraffelen. Dus ik wil me eerst goed gaan verdiepen in alles en dan op mijn gemak kijken naar leuke projecten.

En hier de rest van de componenten voor de CO verkoop:
DAC7611P Burr Brown 12bit ser.DA conv. 10stuks
Eurokaart photo print Bungard FR4 35mu 9stuks
BC337-16 50V 800mA NPN 200stuks
HD1107G 1digit CC LED display green 10stuks
AT90S8535 40pin dil atmel controller 1stuks
GP2D12 SHARP IR distance sensor 6stuks
ZIF sockets 28pins 3stuks
Xtal 4.433619 MHz 30stuks
Xtal 20 MHz 25stuks
onstoorspoel 1.8mH conrad 534340 7stuks
DS1822 1 wire thermometer TO-92 10stuks
SZSAW CZS-3 315 MHz receiver AM 10stuks
40Gb 2,5" HDD Hitachi tested OK 1stuks
2 Gb 2,5" HDD IBM tested OK 1stuks
ADXL202JE 2axis accelerometer 2G DC OUT 16stuks
ELOBAU 462 121 H5U Safety Control Unit 2stuks
DOLD BG5925.03 Not-Aus-Modul 3stuks
BECKHOFF Devicenet Bus Coupler BK5210 1stuks
BECKHOFF KL1104 4-Chan Digital Input 4stuks
BECKHOFF KL9010 Bus End terminal 1stuks
BECKHOFF KL9190 Pot. Supply Terminal 1stuks

zijn die eurokaarten enkelzijdig met positieve fotolak?

als dat zo is, wat wil je daar voor hebben?
mijn voorraad is op gegaan met de laatste print

Het lijkt mij toch dat die elco's toch prima zullen verkopen als ze een beetje gesorteerd zijn? Denk ook aan het volk dat daar tussen loopt he.. Die zijn gek op oude elco's :)

Als het niet blijkt te lopen en Tom wil het niet mee terug nemen, dan bied ik me vrijwillig aan (en ik ben niet de enige als ik het zo lees).

If you want to succeed, double your failure rate.

heh, die elcotjes gaan straks per opbod per stuk :P

Ik moet zeggen dat ik het ook vervelend vond dat die dingen moeilijk verkrijgbaar waren toen ik een oude versterker aan het repareren was. Nu zitten er een stel printplaatmodellen in met de pootjes uit elkaar gebogen.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

hey, peterrrr, je hebt daar og wat TDA2003 staan... hoeveel voor het total?

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Ik ga zelf niet handelen en kan helaas ook niet
aanwezig zijn op de beurs.
Ik geef alles aan Jochem vrijdag.
Alle onderdelen zullen dan beschikbaar zijn op de stand van CO,
opbrengst is ten bate van de site.
Dit is laatste batch inventarisatie:

Keyence FS-V11 fibre optic sensor dig. 15stuks
Banner VS25EV/VS2RN5R optic sens combi 10stuks
OMRON E5C4 R20J Jtype TC temp control 1stuks
Baumer FZAM-18P1005 PNP 10-30V +fibers 1stuks
Honeywell 921AA proximity sensor 2stuks
Optical fibers diverse.. 10stuks

ik zou zatterdag ook graag eens langskomen,maar met het openbaar vervoer,met de trein kom ik via antwerpen ,roosendaal tilburg naar eindhoven, waar ik het beste en hoe kom ik verder naar rosmalen, en hoe vindt ik dan de beurs??

mvg Luc

De zon is de mooiste krachtbron die er is lb
help

Golden Member

Ik ga zelf ook al enige jaren met het OV en dat is prima te doen, Zorgen dat je naar het Autotron te Rosmalen gaat als je eenmaal daar bent volg je gewoon de meute mensen die dan ook uit de bus komen.

overigens, als dat ook kan, neme ik mijn donatie spul gewoon zelf mee. zovel is het niet.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

LUCB vanuit Tilburg niet naar eindhoven maar naar Den Bosch.

Vanaf Den Bosch CS met bus 90 richting grave. Indien bus herken je de mensen met dezelfde bestemming wel

Vorig jaar was het vanaf de bushalte wel even kruip door / sluip door of een heel eind omlopen. Een hek wat dicht en er werd wat verbouwd o.i.d.

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op woensdag 9 maart 2011 21:07:49 (11%)

eidelijk vrij kunnen regelen op de valreep weleens waar maar ik en mijn broer zijn er wederom bij.

heb er super veel zin in en wie weet komen we ook dit jaar weer met iets thuis wat de moeite is, moeten we alleen niet bij die eerste stallepes zijn die zouden wel weer handtassen verkopen.
gelukkig is er ruimte genoeg om de klein beetje van die onzin weg te zetten.
misschien kan ik nog wat mee nemen van mijn voorraad, mits ik dat tijdens de beurs bij de CO stand kan doneren.

we zien het wel ik heb er in ieder geval weer super veel zin in en wie weet tot ziens en horends

mijn verzameling mijn updates www.retrogamer.punt.nl

Op 9 maart 2011 18:22:09 schreef TechnOoB12:
hey, peterrrr, je hebt daar og wat TDA2003 staan... hoeveel voor het total?

Op 9 maart 2011 18:35:28 schreef peterrr:
Ik geef alles aan Jochem vrijdag.
Alle onderdelen zullen dan beschikbaar zijn op de stand van CO,
opbrengst is ten bate van de site.

Prijzen worden aldaar bepaald door de betreffende crew. Ik heb geen idee wat die dingen normaal kosten, maar als jij een radiomarkt-conforme aanbiedingsprijs in gedachten hebt ;) dan moet dat geen punt zijn.

Ik ben 's ochtends, doch niet voor dag en dauw, bij de stand.

If you want to succeed, double your failure rate.

Oeps, nog een setje gevonden:
ELOBAU 462 121 H5U Safety Control Unit 2stuks
DOLD BG5925.03 Not-Aus-Modul 3stuks
BECKHOFF Devicenet Bus Coupler BK5210 1stuks
BECKHOFF KL1104 4-Chan Digital Input 4stuks
BECKHOFF KL9010 Bus End terminal 1stuks
BECKHOFF KL9190 Pot. Supply Terminal 1stuks

help

Golden Member

Zo ... na een tijdje sorteren is dit het resultaat http://www.janfernhout.nl/CO/THMB_DonSort_Rosmalen2011.JPG

Zal ze zaterdag op de stand afleveren. Probeer er tegen tienen te zijn al is dat wel afhankelijk van het OV

Op 10 maart 2011 18:38:34 schreef peterrr:
Oeps, nog een setje gevonden:
ELOBAU 462 121 H5U Safety Control Unit 2stuks
<-knip->
BECKHOFF KL9190 Pot. Supply Terminal 1stuks

Die stonden hier ook al bij toch (onderste regels)?

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Jochem zit het vershcil niet in de woorden ".... nog een setje ...." ? ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Oh, okee, ik dacht een vergissing omdat die aantallen hetzelfde waren. Dus in feite zijn de aantallen daarvan nu verdubbeld? Ach, ik zie het zo wel ;)

Ben alvast retail-prijzen van het spul op aan het zoeken. Voor sommige dingen zal het lastig verkopen zijn. Een BECKHOFF Devicenet Bus Coupler BK5210 bijvoorbeeld, die waren nieuw ooit tegen de 200 euro, maar wie neemt dat mee op de beurs? Kun je met geluk 5 euro voor vangen, en zonder geluk misschien 1 euro of je blijft ermee zitten.

Maar als ik de lijst zo zie dan zit er best een hoop bruikbaar spul bij.

[Bericht gewijzigd door Jochem op vrijdag 11 maart 2011 09:53:40 (58%)

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Ik vertrek richting Rosmalen http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bye.gif

http://gathering.tweakers.net/global/smileys/sleepey.gif

Tot morgenochtend http://gathering.tweakers.net/global/smileys/yawnee.gif

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;