Rosmalen 2011

Henry S.

Moderator

Met slaapzak voor de deur? ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Totale beginner

Golden Member

Hallo,

Ik kom morgen met de auto en ik vroeg me af hoeveel de parking kost. Ik kan het niet direct vinden op de site van de beurs zelf.

Alvast bedankt,
TB

Hugo Welther

Moderator

Dat is meen ik €5,- of €10,- voor de heel dag.
De uitrijkaart eerst kopen voordat je naar binnen gaat. Je zal de eerste niet zijn die na een beursbezoek geen losgeld meer heeft voor de parking.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Vorig jaar toen ik wegging (sluipdoor kruipdoor) naar de bushalte stond daar ook een voertuig van een belg langs de openbare weg. Dus dat is ook nog een optie.

(Trouwens: Ik stond zo eens te kijken naar dat ding, zo van wie dumpt hier zijn afgedankte auto. Komt die belg aanlopen stapt in en bied me een lift aan. Nu ben ik niet bang aangelegd en ook lift ik welleens vaker maar in die auto durfde ik toch niet aan. Ik weet niet hoe APK in belgie werkt? Edit: 10 euro was die wagen niet waard, dus dan snap ik die belg wel weer)

Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 11 maart 2011 12:26:05 schreef Totale beginner:
Ik kom morgen met de auto en ik vroeg me af hoeveel de parking kost. Ik kan het niet direct vinden op de site van de beurs zelf.

Volgens de autotron site: €6,-
Inderdaad alvast een kaartje kopen bij het binnengaan (aparte automaat, volgens mij niet aan de kassa's), dat is het makkelijkst.

Ik kom dit jaar ook weer, heb er weer zin in!

Heel laat weggaan levert ook op, ze staan dan geen parkeerkaartjes meer te innen bij de uitgang :P

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

ik heb nog nooit betaald moet ik eerlijk zeggen.....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Vorig jaar heb ik m'n auto op een grasveldje naast een fietspad, vlak voor de poort.

Wel even stappen (kan lastig zijn als je veel spul mee moet zeulen :))

ach ik zet hem lekker op het terrein. die 6 euro kan ik wel missen en aan dat stuk lopen heb ik ook een hekel.

vanavond maar niet te laat naar bed. moet er toch vroeg uit. 9 uur gaat het geheel open toch? dan ga ik er om 9 uur proberen te zijn...

klein is fijn

Moderator

Op 11 maart 2011 13:20:26 schreef High met Henk:
ik heb nog nooit betaald moet ik eerlijk zeggen.....

Omdat je altijd laat weggaat. :P

Ben er altijd vroeg, en wat is die 7 euro nu op de rest van de koopjes die je op die dag kan halen!?

zonder prutsen kom je nergens!
Schimanski

Golden Member

en wat is die 7 euro nu op de rest van de koopjes die je op die dag kan halen!?

7 euro = Patatje en een blikje fris ;).

ik heb m'n uitrijkaartje van vorig jaar nog, ging toen ook laat weg.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Haha, ik denk dat menig elektrofanaat door de beurszaal stuitert zonder enige vorm van eten/drinken ;).

zonder prutsen kom je nergens!

die APK of autokeuring is in Belgïe heel streng geloof het maar
maar een boel mensen rijden zonder keuring of inschrijving of verzekering...
moet je daar maar eens een ongeval mee hebben, die stappen uit en gaan gewoon lopen...

ik neem gewoon een berg voer van thuis mee :P en een krat natuurlijk :) ik word gebracht en gehaal, met onze grote grijze kar... past lekker veel in.

heb nog een doosje met spullen staan... maar een PC LCD neem ik niet mee, tenzij iemand dara interesse in heeft. is n meetje oud, dus wie hem wil mag hem ruilen voor iets grappigs. of een bakje frietjes.
leuk voor iemand die een iets kleiner computerbeeldscherm wil inbouwen. aansluitingen VGA en HDMI. inscl voeding.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

ik neem een paar broodjes mee als ontbijt (als ik net mijn bed uitkom kan ik toch niks eten). verder is het alleen maar zonde van de tas-ruimte ;-)

High met Henk

Special Member

Op 11 maart 2011 14:47:07 schreef klein is fijn:
[...]Omdat je altijd laat weggaat. :P

jij mag niet meer raden :P Co beurs team is meestal de laatste die weg gaat. Overigens is het tot op het laatst op de parkeerplaats nog gezellig.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
hobby luke

Honourable Member

Hier ook twee toestellen voor de CO stand:
Een defecte telequipment oscilloscoop, en een analoog meettoestel (looptester van belgacom).
http://www.uploadarchief.net/files/download/dscn1227bis.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/dscn1228bis.jpg

Groeten,
Luc.

Er zullen dit jaar ook weer smd-setjes te koop zijn waarmee de SMDShop Circuits Online sponsort:

Weerstandensets : € 3,50 / stuk

0603: 86 waarden x 5 stuks (430 weerstanden)
0Ohm + 1Ohm - 10M (E12)

0805: 86 waarden x 5 stuks (430 weerstanden)
0Ohm + 1Ohm - 10M (E12)

1206: 92 waarden x 5 stuks (460 weerstanden)
0Ohm + 1Ohm - 10M (E12)
+ 0R10, 0R15, 0R22, 0R33, 0R47, 0R68

Voor 4,- Condensator/halfgeleiderset (ik heb er 30) deze bevat:
5 x SS24 schottky diode "SS24"
10 x LL4148 standaard diode
0805 Leds 5x groen, 10x geel, 10x rood, 10x blauw
1 x TS555 CMOS- timer
1 x MC1458 dual opamp
1 x ULN2803 8x NPN Darlington 500mA
10 x 2N7002 standaard N-FET "702C"
10 x PMBT2222A standaard 600mA NPN “W1P”
10 x BC857B standaard PNP "3F"
10 x 22pF/NP0/50V/0805
10 x 100nF/X7R/50V/0805
10 x 1µF/X7R/25V
5 x 10µF/X5R/10V

@TechnOoB12: TFT schermpje voor aan m'n servertje heb ik wel interesse in! Ik weet niet of ik nog iets grappigs voor je heb maar frietjes kunnen er altijd van af.

bprosman

Golden Member

@LaLaLampje,

Moet ik snel zijn voor die SMD setjes ?
Heb wel interesse in een 0805 en een halfgeleider setje.

Groetjen, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Met een beetje pech mag/kan ik morgen niet komen. :(

Signature¿ ¡Que¿¿¡

een smd setje (zeker de weerstanden) wil ik ook wel hebben denk ik