@HmH

De HVSP variant ga ik denk ik ook nog keer op PBC tekenen. Als deze AC naar ieders tevredenheid verloopt dan komt er gewoon een volgende waar dan 3 varianten in opgenomen worden.
Bitbanger heeft namelijk eventueel ook nog interesse in een aantal extra.

Ik meld mij ook alvast aan voor de HVSP variant.

Voor de HSVP variant zal ik later hier nog meer info posten.

Zojuist het betalingsoverzicht bijgewerkt. Er zijn ook e-mails verstuurd naar de geen waar ik nog niets van heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat dit voornamelijk aan de transactie tijd van de banken ligt.

Vandaag heb ik ook al de bubble enveloppen aangeschaft op het postkantoor. Donderdag ga ik de onderdelen bestellen.

De IA laat ik nog even open aangezien er uit deze batch nog:
- 4 programmers
- 3 zif sockets
beschikbaar zijn. Voor interesse kun je me mailen.

Vanaf vrijdag ben ik er voor 2 weken tussen uit, vragen kunnen dan nog in dit topic of per mail. Voor de geen die in deze periode hun interesse uit spreken in een van bovengenoemde producten: waarschijnlijk kunnen jullie dan gewoon mee liften op de verzending van de rest.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn betreft deze IA of het product dan hoor ik het graag.

Ik zou ook wel een programmer en zif socket willen als deze nog over zijn.

[Bericht gewijzigd door Roel Smits op (18%)]

@Roel Smits,

Stuur mij even een e-mail :-)

Update:

Mijn leveranciers zijn aan het werk gezet, alleen de printboer lijkt dood te zijn op het internet. Ik hoop dat ik vandaag toch de bestelling nog kan plaatsen.

Er zijn nog een aantal PCB's van iedere variant over (programmer/zif) inclusief onderdelen.

Update 2
Ook weer even de lijst bijgewerkt op pagina 1. Br.am, van jou heb ik afscheid genomen omdat ik niets meer van je heb vernomen. Je bent altijd nog welkom om iets te bestellen, neem dan even contact op per mail.

[Bericht gewijzigd door significant op (30%)]

mijn betaling is nu ook compleet op orde (kwam even iets tussen en daardoor had ik aanvankelijk te weinig overgemaakt)

ben razend benieuwd naar de kit.

@HmH: betaling is nu rond, sterkte!
Zo, de bestellingen zijn in gang gezet. Jullie betalingen hebben het mede mogelijk gemaakt om mijn leveranciers tevreden te stellen.

Echoflex en kombucha: de betalingen zijn nog niet binnen. Ik vertrouw er op dat deze nog worden voldaan. R Smits, je hebt zojuist mail gehad met meer info (o.a. betreft het betalen).

Vanaf nu ben ik 2.5 week niet meer online. Er zijn nog steeds PCB's beschikbaar voor beide varianten. Zet het dus maar in dit topic als je interesse hebt of stuur me een mail.

[Bericht gewijzigd door significant op (22%)]

Hier ook interesse voor een programmer + ZIF socket. Laat maar weten of er nog zijn zodra je terug bent.

ik heb ook wel interesse als er nog 1 over is.
graag met zif indien mogelijk.

Ik heb een vraag over die geschakelde voeding die er op zit: Is die kortsluit vast?

Was niet deze programmer.....

[Bericht gewijzigd door Sjoerd Kreyns op (19%)]

Even een korte replay:
Fatum en Willie26: neem even contact op :-)

Ga morgen alles bijewerken, nu bijslapen

Hallo significant,

Komt er ook nog een afbeedling van de zif socket pcb op deze pagina te staan.
zodat de meeste ook een idee heben hoe dat er uit ziet.
zie graag de afbeelding tegemoet van de zif socket.

Hallo allemaal, aan de post tijd kunnen jullie aflezen dat het wederom laat is.
Ik ben dan wel weer terug in het land, maar de tijd ontbreekt nog een beetje om de IA af te werken. De geposte planning probeer ik wel te volgen, en dat houd in dat er woensdag een en ander verzonden wordt.

De pakketservice is gedurende de vakantie af en aangereden om alles af te leveren. Aangezien ik niet thuis was heb ik vandaag een tocht gemaakt langs buren, buren van buren, buren van buren van buren en postagentschappen. Alles heb ik nu volgens mij binnen.

Gelijk even wat dingetjes gecontroleerd. Op zich ziet alles er OK uit, de PCB boer heeft wel met een overlay gefaald mbt de tekst. Dit is echter alleen een credentials tekst, dus dat maak niet uit.
Verder heeft het zorgvuldig nameten van de component grootte van de zif socket ook niet geleid tot het gewenste resultaat. Vandaag op de freesbank met klok nog eens alles nagemeten ("klokken" voor de ingewijden) en tot de conclusie gekomen dat het past maar zeer strak. De zif-socket past dan ook in de print en maakt goede connectie. Ik moet nog wel even solderen en vervolgens door piepen, maar verwacht hier geen problemen.

Het zijn minieme puntjes in een veel groter geheel. Overmorgen, woensdag, ga ik de pakketjes assembleren en de soldeerbout zelf ter hand nemen. Tevens zal ik dan voor beiden printjes een soldeer how-to schrijven alsmede overige documentatie.

Een 3D van de zif print zal ik nog online zetten. Er is mij al meerdere malen gevraagd naar eagle en schematic files. Wat betreft de programmer, deze eagle bestanden zijn te vinden op internet. Het andere schema alsmede beide PCBs publiceer ik voorlopig nog niet. Ik heb nog geen quitte gespeeld, en betaal dus deels mee aan jullie producten. Als er dadelijk meer afname is wil ik dit nog heroverwegen.

Bij vragen hoor ik graag van jullie!

Update:

Alles is binnen en wil morgen gaan assembleren en de eerste solderen. Het ziet er allemaal erg mooi uit als het hier ligt. Hopelijk hebben jullie er plezier van.

Om mensen niet teleur te stellen wil ik de volgende personen vragen uiterlijk deze vrijdag het geld over te maken, anders zie ik van levering af:

• EchoFlex
  • Kombucha

Het kan zijn dat deze post de betalingen heeft gekruist, indien dit zo is hoor ik dat graag!

Hallo significant,

Zou u de 3d print van de zif socket pcb kunnen plaatsen.
Zodat we daar ook een idee van hebben hoe deze der uit ziet.
U had het al aangee=ven om te doen maar wij hebben het resultaat nog niet gezien.

mvg,
computerman

Inderdaad vergeten:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/zif_v22.jpg

Verder kom ik er zojuist achter dat een deel van mijn levering uit China incompleet is. Ik kan 3 pakketjes niet compleet maken. De rest is geassembleerd.

Morgen foto's :-)
Dit is wat je krijgt als je een AVR-programmer hebt besteld:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/overview_components_avr.jpg
Voor de ZIF-socket print wordt het volgende geleverd:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/overview_components_zif.jpg

Verder nog twee maal de bestellingen:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/bestelling_avr.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/bestelling_zif.jpg

[Bericht gewijzigd door significant op (55%)]

Zojuist beiden bordjes gesoldeerd en getest. Via via heb ik het kip&ei probleem kunnen oplossen waardoor beiden bordjes werkend zijn bevonden.
Ook heb ik mijn eerste AVR vernaggeld :-). Nu wil ik jullie niet met verkeerd geprogrammeerde AVRs opzadelen, dus dat wordt even uitzoeken hoe en waarom.
Fixed, er liggen hier nu 5 geprogrammeerde AVR's voor verzending klaar. De overige 7 maak ik binnenkort klaar.

De handleiding is ook bijna af, deze zullen online geplaatst worden.

Mensen met interesse kunnen zich nog steeds melden.

[Bericht gewijzigd door significant op (12%)]

Op 11 augustus 2011 23:23:13 schreef significant:

De handleiding is ook bijna af, deze zullen online geplaatst worden.

Dat klinkt goed.

Succes verder ( niet alleen eigenbelang hoor ) ;-)

Is het mogelijk om een extra kabeltje met die twee connectoren te bestellen voor bij de zif print?

@Lord Anubis

Zo'n kabel kun je voor ongeveer 1euro extra erbij krijgen (inc verzending etc).

Bij deze wil ik graag de eerste versie van verschillende handleidingen publiceren. Graag jullie feedback:

Ziet er allemaal goed uit!

Ben benieuwd en wacht geduldig af.

Groeten bitb@nger

Iedereen heeft nu een mail met verzoek tot het versturen van zijn adresgegevens.
Iedereen die al gereageerd heeft bedankt, jullie pakketje ligt hier klaar.
Zodra ik alle adresgegevens binnen heb zal ik naar het postkantoor lopen om de bestelling te versturen. Laat je mede forumleden dus niet lang wachten en replay asap :-)

Drie kits kan ik helaas nu niet compleet maken omdat een bestelling uit China te weinig heeft geleverd. Ik heb enkele van jullie gevraagd of het een probleem is als de USB connectoren later worden nageleverd. Excuses voor het ongemak.

Verder heb ik nog steeds twee betalingen openstaan en zijn er nog kits beschikbaar.

Hallo significant,

HIerbij de vraag wat het qua componeten verschillende is qua HVSP versie en is dit eventueel te maken met een extra printje ernaast of moet dan het hele printje voor de programmer opnieuw gemaakt worden.

Is er trouwens nog een setje over van de programmer en de zif socket.

graag hoor ik van U.

Mvg,

computerman30