Ik wist niet of er ontwikkelingen waren in de tussentijd, maar geen nieuws is goed nieuws ;) Ik heb het adres van Roland, dus komt voorelkaar. Zie verder het boxlog.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (28%)]

Heb even in de changelog gekeken, Tom heeft er inderdaad nog wat bijgestopt en uitgehaald. Mooi, daar is zo'n TGIMBOEJ ook voor. :) (Bij Pientertje zat er b.v. nog geen tijdschrift in. En wel 433MHz zendertjes. Afgaande op z'n foto's) (De rest van de hele Tommyboysoap kennen we, maar ook even laten zien wat wél goed gaat).

En leuk dat je nog wat aan die speakertjes hebt mb :). Ik begon er op een gegeven moment erg veel van te krijgen... (Deel heb ik zorgvuldig uit oude PC's gesloopt, van die met een "turbo" knopje waarmee het LEDdisplay op de voorkant naar 133 wordt omgeschakeld, en dat is ook het enige dat dat knopje doet. Die met doorzichtige conus komen uit een partijtje elektronicaspul dat een klasgenoot verkocht.)

Dan hebben ze daar vrijdag kennelijk geen ophaling meer gedaan? Zo laat was ik daar nou ook weer niet...

Kennelijk hebben ze er op zaterdag nog een ophaling gedaan, maar weten ze dat vandaag pas:

11-11 2011 12:57 Pakje is online voorbereid door de verzender.
11-11 2011 16:11 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
12-11 2011 12:43 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum

Dus morgen heeft Roland de doos, en donderdag weet trektrees het inmiddels ook :+

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (10%)]

Yep, vandaag ontvangen.

De box dit weekend voorzien van een aantal spullen, woensdag gaat ie via DHL4YOU naar Basz.

Box vanmorgen op het DHL servicepunt afgegeven.

http://www.tgimboej.org/Box_Code:_Nerdeland

<edit>

In:

Zonnepaneeltje uit tuinlampje
Versterkermodule met STK ic <ongetest>
+/- 50 TTL / CMOS / Analoge ic's
Lasermodule uit een laserprinter
Zakje met 1/2w weerstanden
Printkroonsteentjes
Plastic bakje van de chinees om ea wat beter te verpakken.

Uit:

Printje met 7 segment leds
Basic stamp van elektuur.
4 elco's 1000uF

hmm de track and trace van DHL for you is al niet zo snel als die van TNT.....Maar goed als ze op zaterdag bezorgen ben ik tenminste sowieso thuis:D

EDIT: wie was er trouwens na mij aan de beurt? Ik zal ff met technojunk overleggen of hij de box ook nog wil zien en eventueel de box daar langsbrengen. Maar wie is daarna? In het lijstje van de box request is dat niet te achterhalen. En je moet jezelf van de lijst afhalen als je de box gehad hebt gok ik?

[Bericht gewijzigd door basz op (51%)]

D'r is niet echt een volgorde, wie 'm heeft kiest gewoon iemand van die box request lijst.

Pick (by any criteria) a new recipient from the Box Requests page and contact them.

http://tgimboej.org/Participation

Dus, na Technojunk moet hij gewoon maar iemand uitkiezen. (Of als TJ 'm niet wil kies jij iemand)

En jezelf van de lijst halen: Alleen wanneer je 'm helemaal nooit meer wilt hebben. Als je 'm een keer niet wilt hebben maar later weer wel laat je jezelf gewoon staan, je kan altijd "nee" zeggen als iemand de box aan je aanbied.

If you have already received a box and you do not want to be considered for another, please remove your name from the list.

http://tgimboej.org/Box_Requests
Als je 'm nog wel een keer wilt hebben gewoon laten staan dus.

het pakketje staat nogsteeds alleen als online aangemeld....Duurt dat altijd zo lang bij DHL?

ontvangen!

Uit:
-2 stappenmotoren
-wat leuke koelblokjes
-printkroonsteentjes
-printschakelaars met lange as

http://i4.photobucket.com/albums/y149/skimmerbas/IMG01682-20111130-1809.jpg

In:
http://i4.photobucket.com/albums/y149/skimmerbas/IMG01683-20111130-1809.jpg

-led strips smd (el cheapo)
-peltier element
-msp430 kitje
-nimh batterijen 1700mah geloof ik(leuk voor een accu)
-zakjes smd spul(leuk om te leren smd solderen, aub niet het hele zakje plunderen tis meer dan genoeg)
-On semiconductor transistor kit(nog compleet)
-On semiconductor skotty diode kit
-USB spyder+accelerometer printje met de bekende mma**** sensor(komt veel voor in de elektor)
-3x A3977 stappenmotor drivers
-zonnepaneeltjes
-draaischakelaar
-zakje 12V relais
-LCD

Technojunk krijgt mail van mij met de vraag of hij nogsteeds interesse heeft in de doos.

En DHL heeft het nu ook door :)
(en ik vind het leuk om die box zo te zien reizen en veranderen)

Ik zie dat hij op de wiki nog niet upgedate is. Maar inderdaad erg leuk om die verandering zo te zien :)

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (38%)]

De doos begint wel vol te zitten hoor:P Maar dat komt vooral door de grote sloop-printen die er in zitten. Ik kom zelf ook om in die dingen maar ik denk dat we dat allemaal wel kennen;)

De wiki update ik zodra ik met technojunk afgesproken heb.

BOXLOG:

de doos staat nu bij mij.
technojunk heeft em naar mij verzonden.
heb de boxlog even ge-update maar ik weet niks kwa data waneer die van basz naar technojunk is gegaan e.d.
kunnen basz/TJ dit even erbij zetten.

Staat dat niet op het papieren boxlog?

goed punt, alleen de doos is vanochtend al opgehaald door _Danny_ van hack42 :)
log ff aangepast met zo veel mogelijk up-to-date data

O, dan zitten we dus zelfs al op 8 mensen. Wauw. Dat is het dubbele van de "kleine en snelle" tscomboej :)

Even na de kerstdagen dit topic uit de vergetelheid omhoogduwen, al was ik dan zelf de laatste poster.

Is er nog nieuws?

Ik heb hier nog een doosje staan met onderdelen waar ik zelf niks meer mee doe (paar doosjes relais, wat 7-segment-led-spul, wat elco's waar ik geen zin van had om de maatvoering van te gaan definieren in m'n pcb-tekenprogramma, etc). Als de box een keer in de buurt van den haag/delft is wil ik dat wel doneren, de box hoeft niet naar mij toegestuurd te worden (want dan mag ik 'm ook weer doorsturen, terwijl ik alleen maar spul kwijt wil ;) ).

/evt heb ik ook nog wel wat oude trafo's liggen, maar dan zit je meteen over de 10kg...

[Bericht gewijzigd door alex278 op (23%)]

Mocht er leuk spul bij zitten dat je niet kwijt weet te raken aan de box (bijvoorbeeld vanwege het gewicht, of dat hij nooit bij je in de buurt komt), dan kun je ook overwegen het aan CO te doneren voor verkoop op de CO-stand in Rosmalen. Als het werkelijk spul is dat de moeite waard is, kan dat ook bij je opgehaald worden.

Maar heeft iemand een idee waar de box nu is?

Het log zegt:

Vandaag 4 december is de doos opgehaald door Witchdoc van hack42 Riktw 13:16, 4 December 2011 (UTC)

Moet er langzamerhand weer naar een ophaling worden uitgekeken?

Hij is nog bij hack42, ik heb enkele mails verstuurd naar mogelijke ontvangers maar geen antwoord gehad. Ik was van plan morgen nog eens te kijken waar hij heen kan. Misschien is hier iemand die interesse heeft?