Misschien moet het dan maar naar pakketpost... Of twee doosjes

Beter opsplitsen naar 2 doosjes mi, met een pakket gaat het voordeel van door de brievenbus verloren.

Misschien dan helemaal splitsen en die doosjes naar twee adressen sturen, dan wordt de omlooptijd ook kleiner...

Ik splits 'm wel op, geen probleem. Een gaat er dan naar BernardV en wie wil de tweede ontvanger zijn ?

Suucces !

Nog wat leuks uitgehaald ?

Moet ik gewoon IWR roepen om mee te doen? :)

Tijntje_be

Mail me je adres gegevens en dan krijg jij het 2de doosje. Gezien je nick kom je uit Belgie, correct ?

BernardV,
Zou je het GT2440 bordje naar mij willen sturen, zoiets zoek ik al tijden namelijk. Ook van jou ontvang ik graag de adres gegevens.

Ik verwacht de doosjes zaterdag te kunnen versturen.

@Roland, prima. Als je je adresgegevens even mailt stuur ik je dat bordje op.

@BernardV : ik heb wel interesse in dat PIC spul... zou ik na jou kunnen?
Heb oa nog wat oude 74XX zaken liggen, veel NOS transistoren, potmeters met metalen as etc.

@Roland van Leusden

klopt helemaal, adres verstuurd via mail.

De NL doos is vandaag verzonden naar BernardV, voor Belgie moet ik nog een geschikt brievenbus doosje vinden. De boekhandel had niets, en een postkantoor hebben we al lang niet meer.

Mijn bijdrage aan de 2 doosjes:

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/tscomboej.png

Wat heb ik er uitgehaald, wat leds, wat displays en wat losse onderdelen.

@Roland, bedankt! Ik zie het wel verschijnen.
Het bordje is vandaag ook op de post gegaan.

Vandaag bij het TNT Business Center een brievenbus doosje gekocht.
De spullen gaan er vanavond in en dan morgen op de post.

Pakket is binnen, zal vanavond eens kijken wat Roland voor mij heeft overgelaten na de splitsing ;)

@javanree Als je me je adres even mailt, dan zal ik het pakketje opsturen (waarschijnlijk morgen, als ik je adres heb)

Roland ik zie net dat ik je het bord, scherm en jtag connector wel heb opgestuurd, maar de 20-pins flat cable connector voor de jtag naar het bord niet heb meegestuurd. Probleem is dat dit een 2mm versie is en niet de 2.54mm versie.
Mocht je problemen krijgen, dan stuur ik je deze nog even na ;)

Ik ben klaar ;)
Ik heb er 5 witte leds uitgehaald en 2 (klein en groot) 8x8 led matrix.
http://co.debit.nl/tscomboej/IMG_0833_small.jpg

Wat er nu ingaat (helaas niet alles wat ik eerder had genoemd vanwege de ruimte):

10x led rood
10x led geel
10x led groen
10x print drukschakelaar
25x 1000uF 50V elco
2x Omron G2R-1-E-24DC relais
2x D3SB (gelijkrichter)
50x 1n4007
1x PIC 16F877
1x CD4051BE
1x SN74LS138N
1x SN74LS245N
2x HIN232CPZ

1x MX7226KN

http://co.debit.nl/tscomboej/IMG_0829_small.jpg

Ik wil graag weten wie de MX7226KN uit de doos haalt en wat die persoon met die chip wil gaan doen ;)
Ik heb een aantal van die chips, maar zag vanavond op de site van farnell dat ze daar behoorlijk aan de prijs zijn. Rond de 25,-
Dus als je deze "pakt" doe het wel serieus...

- Bernard

//EDIT: De 10x print drukschakelaar staat niet op de foto, maar wel aanwezig. Was vergeten deze uit de doos te halen na het testen of het gaat passen.

Da's een octal 8-bits DAC als ik het zo zie. Leuk voor zo'n doos, zeker in DIP; ik kan me d'r wel wat hobbymatige toepassingen mee bedenken!

Een vergelijkbare DAC heb ik gebruikt in een dmx naar 0-10V converter voor het aansturen van analoge dimmerpacks.

De MX7226KN bevat maar 4 DAC's trouwens.

http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/1574

Wel kun je voor iedere DAC een eigen Vref gebruiken, da's wel apart dus duur.

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (16%)]

Doosje naar Belgie is ook verzonden, 683 gram en 9,35 porto :(

<edit> Hmmm, ben vergeten er een boxlog in te doen, kan jij dit straks in orde maken tijntje_be ?

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (45%)]

Doosje staat klaar om verzonden te worden, nu alleen nog een adres krijgen :)

Die DAC is inderdaad leuk door zijn vref's. Je zou hem ook goed kunnen gebruiken voor de digitale sturing die Pros heeft bedacht voor de elektuur '82 voeding (als je aan 8 bits genoeg hebt, maar lijkt me niet echt een probleem om te kunnen regelen op ongeveer 10mV)

Op 25 april 2012 18:00:48 schreef Roland van Leusden:
Doosje naar Belgie is ook verzonden, 683 gram en 9,35 porto :(

<edit> Hmmm, ben vergeten er een boxlog in te doen, kan jij dit straks in orde maken tijntje_be ?

Amai, prijzig. Ik heb wel enkele mooie componenten om het goed te maken. Enkele uitgebouwde xbee's en digi connect me's.

Doosje is overigens nog niet aangekomen...

Op 26 april 2012 13:30:09 schreef tijntje_be:
[...]

Amai, prijzig. Ik heb wel enkele mooie componenten om het goed te maken. Enkele uitgebouwde xbee's en digi connect me's.

Doosje is overigens nog niet aangekomen...

er gaat reeds een belgische doos rond:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/101206/3

Iwm

Ik wil ook graag meedoen.
Houd me vooral bezig met huis tuin en keukendingetjes. Atmel uc's. Audio, licht etc.
Wat lees ik nu, is het nederlandse doosje in belgie terechtgekomen?

Nick

ik wil me ook wel wel aanmelden voor de doos.
dus ik wacht wel op mijn beurt.