In Antwerpen kan dat ook, maar in een boerendorp ergens in het wilde West-Vlaanderen niet nee

* PaWoN PaWoN heeft er ook net 2 gehaald :)

Ben maar meteen op pad gegaan.
btw, bij de Hornbach hadden ze die ook alleen dan in het geel en blauw...

Ik weet nog dat ik er ooit 80 gulden voor heb betaald http://files.professor-botje.nl/smilies/fiets.gif

[Bericht gewijzigd door Professor-Botje op ]

Morgen ff al m'n futurlec value-pacs erin stouwen.. :)
(tijdje trug allemaal gekocht :P) en volgende week m'n onderdelen-dozen sorteren :) (straks kan ik gewoon m'n onderdelen meteen vinden hehe ;))

PaWoN

Iemand ervaring met die kasten van Raaco? Ik wil goeie kasten, mag wel iets kosten, en het moet uitbreidbaar blijven. Nog meer "goede" fabrikanten?

Raaco is zeer goed! heb ik ook ! (de koffers)

Ben ook 200% tevreden over Raaco. Kost wat, maar je kunt er met een auto overheen rijden, en dan nog lopen de scharnieren soepel. Superspul. Ik heb 3 van die platte sorteerdozen, voor kleine lopende projektjes. Doos pakken, verder met projekt. Klaar met knutselen? Doos wegzetten, klaar.

Die grote gereedschapkoffers van Raaco zijn duidelijk minder. Die draagbeugels zijn kl**e.

Ik bij de Hornbach geweest, zelfs zonder aanbieding zijn ze er nog 2 euro goedkoper per stuk :)

Probleem met die tussenschotjes bij dit type kastjes is wel dat de componenten er altijd onder kruipen... vooral weerstandjes dan.

Ik heb mij dan maar eens een avondje beziggehouden met het lijmpistool, en alle tussenschotjes vastgeplakt... werkt prima :)

Voor de Belgen onder ons... die kastjes zijn hier te koop bij Brico, model met 38 laden van Raaco, voor 26 EUR ofzo :| (Brico is dan ook afripwinkel... andere dhz-zaken zijn vast goedkoper)

Op 30 augustus 2004 01:50:02 schreef Professor-Botje:
Ik bij de Hornbach geweest, zelfs zonder aanbieding zijn ze er nog 2 euro goedkoper per stuk :)

Zijn dat de zelfde dan? Lijkt me een beetje raar.