Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Foto's:

De hele levering incl. verpakkingsmateriaal.

De printjes

Dit zat er ook nog bij. Ik herken er de pinout van een arduino in, maar ik heb geen arduino... Als 1 van jullie wel een arduino heeft wil ik wel een velletje bij je printjes gooien.
Op 24 augustus 2012 14:46:31 schreef Roland van Leusden:
Mooi, inmiddels zou je mijn betaling moeten hebben, wanneer denk je te gaan versturen ?
Ja, is binnen, dus die gaan vandaag (Als ik nog postzegels heb) of morgen op de bus. (voor de rest ook: ik verzend zo gauw de betaling binnen is, vermeld je postcode+huisnummer bij overschrijving)
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.

Als je enig probleem tegen komt met het opbouwen (of gebruiken), laat het me weten zodat ik de "documentatie" in de startpost kan verduidelijken.
Voor de andere deelnemers: Als je haast hebt graag snel betalen, volgende week wordt verzenden waarschijnlijk weekendwerk...
Lucky Luke