Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Vergis je niet in die gang! Daar is een hele grote dinosaurus-poep warmte voor nodig!!
Ander idee, als het van de eigenaar mag:
- Misschien kunnen we de keuken gebruiken?
- Of misschien een terrasverwarmer?
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Beste forumleden,
Is deze verkoop van spullen uitgegroeid naar een "vaste" CO ontmoetingsdag om gezellig bij elkaar te zijn?
Of gaat is het een soort garage-sales van elektronica spullen?
Groetjes,
Joop
Beste subel, ik denk dat je beter even een pagina of 10 terug kan lezen, of beter nog de startpost, dan begrijp je precies waar het om gaat.
@Tidak: Die gang is best wel koud, maar die is met een paar oude dekens wel te verkleinen, en ik denk dat zo'n Zibro-ding wel volstaat.
Ik heb die lichtgroene BBQ flesjes.
@vdbeke: 2KW....geen idee hoe de installatie daar is.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Nee, dat werkt niet, dat is butaan.
Zoals ik a zei:
* Tidak Ada zal zijn propaan tankjes wel laten vullen
(Dat is een 3l Primus tankje en een 1l werkflesje)
Voor de treinreizigeres uit het westen:
Via NS Spoordeelwinkel kun je een retour Maastricht kopen voor €20,- Kaartje alleen via internet kopen!
alle treinen via Den Bosch of Breda rijden via Deurne (wel na Eindhoven de stoptrein nemen!
Zie op de site "Dagje Maastricht"
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (11%)]
darkpinguin
gezocht: nieuw potje " magische rook "
De LED-Kerstboom moet wel een mooi plekje krijgen
(stopcontact vereist)
Heb er weer reuze veel zin in!!
Ik heb hier een heteluchtkanon staan met fles. Ik zou die ook wel mee kunnen nemen om 's middags wat bij te verwarmen. Er zit nog een beetje in de fles, maar die is waarschijnlijk al vervangen tegen die tijd.
Tidak Ada
Da's een mooie, nightwalker!! Doen!!!
Einhell, Dat moet een helse temperatuur worden 
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (45%)]
Tidak Ada
1 KatRuud Den Helder
2 Hewlett ??
3 Henry S Tytsjerk
4 Hugo Welther Zoetermeer
5 Paul Welther Nootdorp
6 Tidak Ada ??
7 Darkpinguin Norg
8 The engineer ??
9 vdbeke Lommel (B)
10 Sander Hofkens ??
11 Tinus016 Spierdijk
12 Schimanski Leidschendam
13 Marce ??
14 Nightwalker Swalmen
15 Prosman Den Bosch
16 DC2PCC ??
17 Sine Buchten[
18 Monstervisje Hallum
19 Willy_60 Mol (B)
20 Klein is Fijn
21 Maarten Bakker
22 PE1DTN
Tot zover deze lijst.
Jullie krijgen z.s.m. mail.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Ik woon in Dordrecht, En misschien kan ik toch met de auto. Het is maar een kleintje, en dus is maar plaats voor één extra uit omstreken Dordrecht of Raamsdonksveer.
Voor de mensen die met het OV gaan heeft de kruidvat nu ook een actie die iets goedkoper is dan welke hiervoor genoemd werd.
13,99 1 dag onbeperkt met de trein op zaterdag of zondag
16,49 1 dag oneperkt met trein bus tram en metro op zaterdag of zondag.
Ik kan deze actie nog niet op de site vinden het staat echter in de folder die binnen kwam actie geldig van 21 december tot 23 maart 2014
wtt
Golden Member
Op de valreep blijk ik zaterdag toch ook naar Deurne te kunnen:-)
Het zal nu wel wat laat zijn om mensen blij te maken, maar ik heb de beschikking over een 2 pits en/of een 4-pits kooktoestel(len) welke op butaan en/of propaan branden. Ik zou alleen nog even moeten kijken of er nog iets in de gasfles zit.
Hoi Wtt,
Ik zal in ieder geval een flesje butaan in de auto gooien, dan zien we wel verder.
Tidak had ook een 2-pits brander, maar de grootste verdiend de voorkeur i.v.m. nogal grote pannen.
p.s. Wil iedereen nog even checken of die hun mailtje hebben gehad?
Ze zijn vorige week verstuurd.
Ja hoor, mailtje binnen gekregen 
De gasfles is intussen ook al omgeruild. Dus er komt een volle mee.
Hoeben
Golden Member
https://www.hoeben.com https://www.overstockdevices.com https://www.asensor.eu https://www.circuitsonline.net/forum/user/4355#aanbod Voor alle verkoop: een tegenbod is altijd welkom!
Tidak Ada
Op 26 december 2013 15:23:55 schreef Nightwalker:
Ja hoor, mailtje binnen gekregen
De gasfles is intussen ook al omgeruild. Dus er komt een volle mee.
Da's mooi! Wat voor gas is het propaan of butaan?
@Karel:
Als het om de post met die kerstkaart gaat, ja, die heb ik.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Yup, mailtje gehad. Ik zal er toch met de trein heen gaan. De besproken studiegenoot gaan waarschijnlijk ook mee.
(En ik neem een paar nieuwe bedlampjes mee voor Monstervisje
)
[Bericht gewijzigd door The Engineer op (18%)]
Op 26 december 2013 15:53:43 schreef Tidak Ada
Da's mooi! Wat voor gas is het propaan of butaan?
10,9 kilo propaan. Daar moet m'n heteluchtkanon wel even op kunnen branden 
Als het om de post met die kerstkaart gaat, ja, die heb ik.
Om deze gaat het!!
Maar reageer s.v.p. alleen als je hem NIET hebt gehad.
p.s. Vandaag 8 liter snert gemaakt voor jullie 
Dus, de broek zal wel omhoog blijven 
Tidak Ada
wtt
Golden Member
Ik heb die vierpitter (het gasstel) net gelokaliseerd. Omdat 'ie nog wat ingebouwd staat kon ik nog even niet zien of de slang met drukregelaar er nog aan zat. Die moet ik nog wel ergens hebben, maar mocht iemand er eentje heel erg voor het grijpen hebben liggen, dan scheelt mij dat een pittige graafaktie (voor het geval 'ie dus niet aan dat gasstel meer zit en ik moet gaan zoeken).
Ik ga zo vast een beginnetje maken met uitbouwen, dus ik weet straks meer.
Tidak Ada
Ik heb hier de volgende drukregelaars:
Propaan; flesaansluiting 5/8"linkse draad ( = maat 'werkflesje' ):
1 × 30mb
1 × 0 - 4 bar; 12 kg/h, regelbaar
Butaan Calpam snelaansluiting:
15 kg/h; 300 mmWk
De regelbare is voor mijn kooktoestel.
Ze hebben allemaal een slangpilaar.