@Klein is fijn: Deze sensoren moeten letterlijk tussen printplaat en component komen te zitten, met evt. componenten ernaast waar de printplaat langs moet 'buigen'. Flex was de enige optie afgezien van elke keer custom draadjes leggen, wat erg tijdrovend is.
@2N3055: De service is $65 per 10 stuks, plus $10 voor ENIG afwerking. Dus $7.50/PCB in mijn geval.
De flex-PCBs zijn sinds afgelopen maandag van de website afgehaald. Ik kan je dus helaas geen link geven .
Ik heb hier net (ivm deze post+blog) een mailtje over gestuurd, en kreeg vrijwel direct het antwoord terug in half engrish:
Hi
I am sunny .Thanks for repeat customer's support to my business and glad to share my good news with new customer . I have built my own company ,MIER .Our shopping mall will come to embrace everyone after our Chinese traditional Spring Festival .
Met daaronder een promotional van de MIER service. Sunny's huidige bedrijfje doet momenteel ook al de productie voor Iteadstudio. In de promotional staan prijzen die vrijwel identiek zijn aan wat Iteadstudio nu heeft, dus ik verwacht dat na de 'spring festival' de flex PCB weer voor dezelfde prijs terug komt in de winkel.