Jochem, ik ben bang dat daar héél weinig elektronica in zit.
Overigens durf ik hem niet verder te openen. Ik weet hoe ellendig die schakelaartjes in die dinegn zitten. Het is een heel gepruts om ze er weer op de juiste manier in te krijgen :(
Het feit dat de netlader een idicatie geeft over de laadstroom/spanning geeft voor mij al aan dat er, op de besturing van de LED na, niet veel in de lantaarn zelf zal zitten.

Ja, ik denk toch dat ik die Lithium batterij maar niet onbewaakt aan die lader laat liggen :)

Ik had er geen AAA unit bij en dacht dat de mijne uit een stel China-zaklantaarens wel zou passen. In eerste instantie niet dus, maar als ik dat plastic kokertje verwijder passen ze ook. Handig als je in een gebied komt waar je geen accu's kunt laden :)

OT
Hier nog een foto van het laptopladertje, dat ik heb gekocht. wel wat durreder, maar ook heel mooi!

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/laptoplader_p9300050.jpg klik
/OT

@Sparky: Je koopt zo'n zaklamp met 2 laders en 18650 cellen voor 8 euro. Niet/nouwelijks de prijs van 1 redelijke 18650 cel. Dus tja.. dan maar eens vaker aan de lader.

Ik wil bij die van mij nog eens een goede laad-houder maken. Iets in de richting wat maglite ook heeft.

@TA hieronder, voor mijn gebruik van een zaklamp voldoen ook deze cellen prima. Bij mij staat hij hooguit een paar minuten achtereen aan. Alleen toen ik een cel te ver leeg liet lopen tijdens gebruik was het einde oefening.