Op 20 maart 2015 10:06:37 schreef chuckie:
Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden extra boortjes bij Kareltje gehaald en wilde daar nog eens wat setjes voor de beurs van maken.
Ik denk dat ik zo'n 10 setjes kan maken in alle maten van 0,3 tot 2mm...
Mocht je het redden, kan ik intekenen op een setje (>1mm maten)? Zou tof zijn.
Ik ben er rond 8:30, even een parkeerplek vlakbij de ingang zoeken, 8 euro lappen/kaartje kopen, helm opzetten en gelijk 9:00 naar binnen 
Op 20 maart 2015 17:02:55 schreef Jochem:
Ik vertrek rond 6:20 uur.
Uitslaper.. Dan sta ik al in rosmalen
Ik heb ook eens opgeruimd en zal de leuke dingen meenemen als donatie. Kom morgen allemaal struinen op de CO-stand. Behalve mijn donatie (zie lijstje) hebben we nog veeeeeel meer leuks liggen. En natuurlijk een prijsvraag met mooie prijzen!!!
- BEM Single Board Systeem + I/O (waaronder microswitch druksensor, voeding, etc.) €10,-
- Meerdere 68HC11 SBC + I/O (o.a. 128K Static RAM, 16Kbit EEprom, RS485 transceivers, opto, I2C clock+ser. I/O, UART, 9-bit 3-state drivers). Alle IC's op voetjes €5,-
- Dubbele 6502 based SBC met originele Rockwell PIA's, VIA's, meerdere Zilog 8530 SCC, Static RAM, veel TTL en veel oude RS232 (MC1488/1489). Alle IC's op voetjes €10,-
- Eenvoudige Eagle Signal Generator 120KHz-500 MHz €10,-
- NIEAF antieke 250V ~ meter €5,-
- bouwkit stappenmotorsturing inc. stappenmotor, geen verdere documentatie (ook geen bouw handleiding). €2,-
- kleine Philips Colour LCD camera met 8-48mm Zoom obj. 230V voeding en composiet 1V/75Ω uit (BNC) €25,-
- Sommerkamp TS-780DX 10 mtr. (28-30MHz), AM/FM/SSB 100W, inc. headset (als 10 mtr. open is kun je in je auto handsfree kleppen met de US of A
) €40,- - AVO-8 meter opknappen of sloop €5,-
Verder hebben we ook veel SMD onderdelen (op reel) in de aanbieding:
- BTS117 low-side driver 60V/7A €1,- p/st.
- BTS432 high-side driver 42V/11A €1,- p/st.
- ULN2803A transistor array €10,- p/mtr.
- 74HC245 octal 3-state transceiver €1,- p/mtr.
- LM317 / SOT233 €10,- p/mtr.
- MOSFET RFD14N05 N-channel 50V/14A 0,1Ω €15,00 p/mtr.
- BC847 NPN 45V €1,- p/50 st.
- BCX54 NPN 45V/1A €1,- p/50 st.
- BCV27 €1,- p/20 st.
- BZX84C4V7 €1,50 p/50 st.
- BAS85 €1,50 p/20 st.
- 10K0 €1,- p/mtr.
- 100K0 €1,- p/mtr.
Geen SMD maar ook leuk...
- LED rood 4,5mm origineel HP €1,- p/mtr.
En altijd goed om in druk gezelschap de euri's veilig op te bergen.
http://www.hamnieuws.nl/vlooienmarkt-let-op-zakkenrollers/
Zirconium
A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl
Wij zijn er min of meer klaar voor, Mini vrachtwagen is ingepakt, beide mascottes staan erin, de hele kraam + extra's staan erin, en de gevraagde en beloofde onderdelen zijn ingepakt. Moeten nog een paar dinge nafronden en dan is het bedtijd
om 04:00 gaat de wekker
Ik wens iedereen een hoop plezier voor morgen
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Ha Zirconium, ik neem aan dat je ook weer waterdichte ledstrip(koud wit) meeneemt? Dan kom ik twee meter bij je op halen.
Heeft iemand nog een paar eenvoudige modelbouwservo's over? Gewoon standaard dingetjes is voor mij goed genoeg.
Zirconium
A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl
@MAH
De Cool White Led Strip heb ik inderdaad bij me, en ik heb ook Hobby Servo's bij me, de miniatuur versie SG90
Description SG90
-Dimension: 22mm x 11.5mm x 22.5mm
-Net Weight: 9 grams
-Operating speed: 0.12second/ 60degree ( 4.8V no load)
-Stall Torque (4.8V): 1kg/cm
-Temperature range: -30 to +60
-Dead band width: 7usec
-Operating voltage: 3.0V~7.2V
-Coreless motor
-3 pole wire
-All nylon gear
-Dual ball bearing
-Connector wire length 150mm
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 20 maart 2015 15:47:56 schreef ariejan:
Hey, ik kom voor 't eerst naar Rosmalen. Ik vind jullie straks allemaal bij de CO stand?
Te herkennen aan het gehoest en gesnotter 
Nog een uurtje en dan stap ik in mijn 'bed op wielen' en hoop dat ik morgen fris als een stuk vouwelijk pluimvee op de beurs aankom...
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (23%)]
Zirconium
CO Standhouders ook allemaal aan de hoest en snotterij?
//Off Topic
Ik loop zolangzamerhand al 3 weken te hoesten, te niezen en te proesten, word er helemaal gaar van. Vandaag maar bij de dokter geweest kreeg Codeine tabletten voor geschreven. Heb die net genomen en ben nu al zo wappie en stoned als een garnaal. Dat spul heeft nogal een uitwerking op de morphine die ik heb voor mijn hernia. Iets zegt me dat slapen dadelijk geen probleem word
volgens mij ga ik helemaal out ^_^
//Off Topic
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Bram en Boemrook.
Ik kom er niet meer aan toe om ze uit te zoeken, maar stuur me een mailtje met de gewenste maten en ik stuur ze op...
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 20 maart 2015 17:53:02 schreef High met Henk:
Uitslaper.. Dan sta ik al in rosmalen
oh, ik dacht dat we 7u afgesproken hadden daar, toch?
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Ik ben inmiddels al weer thuis van voor mij de best geslaagde editie die ik meegemaakt heb!
De buit:
Losse frommels, twee EI66 kapjes, een extra buisvoetje, twee ferrietringen, nog een rotary schakelaar+pushbutton, stevig elko's in gekocht en een nieuwe ventilator voor Minimi.
Met de buisjes:
2x EF6, 2x EAM86, 2x EY91. De EAM's waren zo schattig en goedkoop, die kon ik niet laten liggen 
En de koelers voor mijn nieuwe HVPSU, betere koelers had ik niet kunnen vinden. Zeker niet voor 2euro/stuk:
Ik heb me weer heerlijk vermaakt, niets gekocht waar ik spijt van heb en niet te veel uitgegeven. Wat wil je nog meer 
Thevel
Golden Member
Ik ben inmiddels ook al weer thuis, het was weer gezellig druk dit jaar.
Niet veel gekocht, wat kleine dingetjes en een componententester bouwpakket.
Deze: http://www.vandijkenelektronica.nl/indexq.php?categories_id=1&prod…
Iemand ervaring met dat ding?
Peter R.
duck-tape does miracles...so do I
Zo, ook weer terug, alleen jammer dat ik er pas om kwart over 3 achter kwam hoe laat het was dus gauw nog ff langs de CO stand en als ik het goed verstaan had een handje geschud met Martijn..aangenaam
)
nou dit is mijn aanwinst:
een behuizing met handvat
2 bij passende koelblokken
2x 12V 12.6A ringkern
en een alu kastje met plaatjes voor een euro 
totaal 25 euro kwijt, niet te veel dacht ik
Edit:
Heeft misschien iemand nog een bij passende net filter met een c13 stekker voor die behuizing met handvat hoogte is standaard 3HE ik heb ze wel zien liggen maar met mijn stomme kop niet meegenomen
[Bericht gewijzigd door Peter R. op (20%)]