Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

LetterHenk

Golden Member

Bummer :-( , helaas bezet de 18e. Hopelijk de wintereditie weer.
Veel plezier iedereen!

Action expresses priorities LH

Beste mensen,

Graag zou ik een keer mee gaan om deze lokatie te bezoeken en eens rond te struinen. Ik hoor er veel over en ben razend nieuwsgierig. :-)

Ik heb eigen vervoer, maar hoe vlieg ik dit aan?

Moet ik mij ergens melden? Zijn er 'acceptatie criteria'? Hoe kom ik te weten dat er een gelegenheid tot bezoek is?
Kortom, hoe gaat een en ander in zijn werk?

Job

Shiptronic

Overleden

Op 24 juni 2015 11:49:51 schreef Schimanski:
Vooraanmelders uit dit topic heb ik al op de lijst gezet, maar er kunnen nog wel een paar bij. Aanmelden alleen per e-mail bij mij...

[...]

Nog wat tips, met name voor de nieuwkomers.

  • Er is redelijke verlichting, maar we raden je aan een zaklampje mee te nemen.
  • Indien van toepassing, vergeet de oogprothese (leesbril) en/of vergrootglas niet!
  • Voel je niet bezwaard allerlei lekkers mee te nemen.
  • Een smartphone met internet is handig om datasheets van obscure onderdeeltjes op te zoeken.
Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Schimanski

Golden Member

Deelnemers 18 juli 2015

  1. Jinny, komt met 2 pers.
  2. Peter R.
  3. GerardMonique
  4. PietPlof
  5. Alex P.
  6. Hewlett
  7. Ruben_Lichtenvoorde
  8. Nightwalker
  9. Chuckie
  10. Haasje93
  11. Blackdog
  12. Markce
  13. Tidak
  14. Shiptronic
  15. Maarten Bakker, alleen als we ook naar Helenaveen gaan.
  16. GuidoB
  17. Sander1238
  18. Henry S.
  19. kVA16
  20. BenLeentje
  21. Sine
  22. Cyrano
  23. BoemRook
  24. MacBart
  25. erik78

Reserverbank 18 juli 2015. Valt er een deelnemer af dan schuif je automatisch door.

Adres + Routebeschrijving krijg je per e-mail.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Hoi Mans,

Zie nu de lijst pas , heel lief dat ik er op sta :-) maar de 18e ben ik mn auto aan t schoonmaken/inpakken voor mn vakantie naar Italie.
Volgende keer ben ik er graag bij.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Schimanski

Golden Member

Oké, ik haal je van de lijst (en Cyrano schuift door). Fijne vakantie... (auto schoonmaken doe ik altijd pas na de vakantie ;))

@kVA16: Kun je mij een mail sturen, dan krijg je adres + route.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Mans,

Lees dat ik van de reservebank af ben. Top!

Zie ik jullie de 18e in Deurne!

Schimanski

Golden Member

Ik kreeg verschillende vragen per mail.

  • Helenaveen? Het is nog niet zeker of we ook in Helenaveel terecht kunnen, zo gauw ik meer weet dan laat ik dat hier weten (en krijg je ook de route hiervoor per mail)
  • Aanvang? Jullie zijn welkom vanaf 10:00 uur.
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

@Schimanski Ik zou ook graag op de lijst komen. Ik heb je inmiddels een mail gestuurd.

Jinny

Golden Member

Doe ik nog een oproep, wie komt er op gepaste afstand van mijn woning die kant op?
Daar ik zonder vervoer zit, graag iemand die wil rijden, ik zorg voor koffie en koekjes onderweg..
Woon 10 Km noord van Alkmaar, maar wil ook nog wel een stukje verplaatsen indien noodzakelijk...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

@Jinny,
Mocht je geen vervoer kunnen regelen, dan is er altijd nog het openbaar vervoer.
Met een actiekaartje (Hema, Blokker etc.)kun je voor weinig geld in Deurne komen en je bij het station op laten pikken.
Medeforumganngers hebben dit al vaker gedaan.

Jinny

Golden Member

Dat is de nooduitgang Karel, liever meerijden, ivm eventuele sjouwerij :)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Ja, snap het Jinny, het was dan ook maar een voorstel, mocht het helemaal niet lukken.

* Kareltje heeft toch weer heimwee naar Deurne

Tidak Ada

Golden Member

't Is toch ook gewoon gezellig ;-)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Precies Tidak, dat is het.
Bij dit soort gelegenheden wint bij mij de emotie het van de ratio.

festina lente
Jinny

Golden Member

Privéchauffeur geregeld.
Ik wordt door een vriend gereden, ik kom dus met twee.
Probleem opgelost.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
kVA16

Golden Member

Is er inmiddels al wat bekend over Helenaveen?

Schimanski

Golden Member

Geduld, KVA16 we zijn ermee bezig (ik had je mail hierover ook ontvangen) maar krijgen de man nog niet te pakken. Proberen het vanavond nog een keer...

Zo gauw ik meer weet dan horen jullie het.

Ik kreeg per mail vragen over de aanvang
We starten om 10:00 uur en om 16:00 uur is het feest weer over. Desiree is nog niet helemaal opgeknapt, dus 16:00 is uiterste tijdstip, dan gaat de deur weer dicht.

Iedereen krijgt van mij deze week adres + routebeschrijving toegestuurd.

[Bericht gewijzigd door Schimanski op maandag 13 juli 2015 16:07:22 (45%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Hugo Welther

Moderator

Ik en mijn broer laten dit keer verstek gaan wegens andere afspraken.
Er kunnen er weer twee van de reservebank mee.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Schimanski

Golden Member

We kunnen zaterdag ook in Helenaveen terecht. Planning is als volgt.

10:00 start in Helenaveen
12:00 vertrek naar Deurne
16:00 einde

Deelnemers 18 juli 2015

  1. Jinny, komt met 2 pers.
  2. Peter R.
  3. GerardMonique
  4. PietPlof
  5. Alex P.
  6. Hewlett
  7. Ruben_Lichtenvoorde
  8. Nightwalker
  9. Chuckie
  10. Haasje93
  11. Blackdog
  12. Markce
  13. Tidak
  14. Shiptronic
  15. Maarten Bakker
  16. GuidoB
  17. Sander1238
  18. Henry S.
  19. kVA16
  20. BenLeentje
  21. Sine
  22. Cyrano
  23. BoemRook
  24. MacBart
  25. erik78

Adres + Routebeschrijving naar Helenaveen en Deurne stuur ik per e-mail.

Nog wat tips:

  • In Helenaveen is voldoende licht, maar voor Deurne raden we je aan een zaklampje mee te nemen. Zo'n hoofdlampje is praktisch, dan heb je de handen vrij.
  • Indien van toepassing, vergeet de leesbril en/of vergrootglas niet!
  • Voel je niet bezwaard allerlei lekkers mee te nemen.
  • Een smartphone met internet is handig om datasheets van obscure onderdeeltjes op te zoeken.
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Pax was ook verhindert en Benleentje ( Leendert Both ) zal mijn chauffeur zijn. Zie ik ook Helenaveen ook eens.
Ik wacht op bericht voor adres Helenaveen.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Hewlett

Honourable Member

Mooi dat we ook in Helenaveen terecht kunnen. Oh ja, een extra batterij / accu voor je zaklamp is ook handig. Ik heb er zin aan :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Schimanski

Golden Member

Ik heb alle deelnemers een routebeschrijvingen gemaild.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
kVA16

Golden Member

Op 13 juli 2015 16:01:48 schreef Schimanski:
Geduld, KVA16 we zijn ermee bezig (ik had je mail hierover ook ontvangen) maar krijgen de man nog niet te pakken. Proberen het vanavond nog een keer...

Sorry, het was niet ongeduldig bedoeld; meer onhandig/chaotisch van mijn kant.

Joepie, heb er 'zin an'. Tot Zaterdag allemaal.
Weet iemand misschien of er nog hardmetalen printboortje 1,3mm, 1,5mm en 2mm te vinden zijn?

Dit topic is gesloten