Printboortjes ?
tientallen kilo's ... letterlijk
Dit topic is gesloten
Moderator
Printboortjes ?
tientallen kilo's ... letterlijk
Moderator
Een bak weegt al >10 kilo , en er zijn meer dan 10 bakken...
[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 16 juli 2015 23:03:19 (38%)
Okee, thanks, dat zullen dus de makkelijkst te vinden dingen zijn uit mijn verlanglijstje...
Golden Member
Printboortjes staan ook op mijn lijstje maar dan is het niet zo erg dat ik deze keer nog niet mee kan
Golden Member
Printboortjes zijn er nog volop, zowel met als zonder gekleurde maatring. Er zijn ook lege doosjes zodat je zelf setjes kunt samenstellen.
Golden Member
Ik weet niet 100% zeker of ik op tijd ben om ook langs Helenaveen te gaan. Nu begrijp ik dat daar alle print-materiaal ligt.
Is er iemand die een hand vol expirimenteerprinten in gangbare maten voor mij wil meenemen naar Deurne?
Honourable Member
In Helenaveen ligt veel print materiaal maar volgens mij geen kant en klare experimenteer printen. Onderstaande foto is van de stapel in Helenaveen, tegenwoordig een paar cm lager
ik neem aan dat beide lokaties tegelijk "open" zijn?
is deurne de samenkomst lokatie?
Nee, 's-morgens in Helenaveen en vóór de lunch (zelf menemen) naar Deurne (Daar vind je misschien nog een kom soep ...).
Golden Member
Op 17 juli 2015 16:41:23 schreef Tidak Ada:
Nee, 's-morgens in Helenaveen en vóór de lunch ... naar Deurne
Dan vrees ik dat ik niet naar Deurne ga, maar alleen Helenaveen - heb niet veel tijd helaas.
Derne is op weg naar Eindhoven (via Helmond) vanuit Helenaveen, dus een klein stukje Deurne moet toch nog kunnen
Maar ja, er blijft dan natuurlijk wel meer over voor ons
Voor mij zal het ook enkel Deurne gaan worden. Hoe laat kan ik daar ongeveer "aanschuiven"?
Ik las rond de lunch, maar dat is een relatief vaag begrip..
Zie ik jullie in ieder geval morgen!
Honourable Member
Met Helenaveen erbij zijn we meestal niet voor 12:00 in Deurne, zeg maar zo rond 12:30 tot 16:00 is Deurne open.
Golden Member
12:00 in Helenaveen is dan misschien nog wel haalbaar. Mocht het niet lukken, zou er dan iemand een paar strookjes van de stapel mee willen nemen? De enige eis, niet groter dan een A4'tje, ik kom op de motor en groter past het niet in mijn rugzak
@Cyrano:
Ik zei al, je moet die lunch zelf meenemen
Opeten gebeurt meestal in Deurne (in combinatie met gedoneerde koekken en soep.
Ik bedoelde dus het tijdstip...
Voor de duidelijkheid en de getallenvreters:
Helenaveen: 51°23'28.65"N; 5°53'34.85"O
Deurne: 51°26'32.86"N; 5°48'7.26"O
25°, Warm zat!
Zo, ik ga nu naar Helenaveen
Golden Member
Voor de duidelijkheid. Mag ik jullie wijzen op deze post, en dan vooral de eerste 4 regels
Vertrek Deurne zal misschien niet stipt 12:00 uur zijn, dus wie alleen naar Deurne komt kan daar om 13:00 uur aanschuiven (of eerder met de kans dat je even moet wachten tot wij arriveren).
Wie onderdelen zoekt adviseer ik naar Deurne te komen... In Helenaveen ligt wat meer grof spul zoals print per m2 (enkel en dubbelzijdig. Epoxy, pertinax, teflon), mooie leger headsets (Apmplivox, €2,50 per set), nog wat apparatuur. Daar ben je met 2 uurtjes wel uitgekeken. In Deurne heb je wel een paar dagen nodig om alles te bekijken/besnuffelen/betasten
Experimenteerprint is in Deurne voorradig in verschillende maten.
Desiree gooit om 10:00 de loods in Helenaveen open, ik probeer ook om 10:00 uur in Helenaveen te zijn, maar ook zonder mij kun je al starten met struinen.
Let op!
Wat je in Helenaveen vindt, moet in Helenaveen afgerekend worden anders raak ik het overzicht kwijt. En... eerst betalen, dan pas in je auto/fietstas/rugzak laden. We hebben doosjes om de buit in te verzamelen.
Luitjes, voor diegene die van het noorden komen en van plan zijn over de N277 via Ysselsteyn naar Helenaveen te rijden: de N277 is in Ysselsteyn wegens werkzaamheden afgesloten.
meer info hier:
http://www.limburg.nl/Actueel/Nieuws_en_persberichten/2015/April_2015/…
't Is (nog) rustig in Helenaveen
Ik zal er dus zeker on 10uur zijn!
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op vrijdag 17 juli 2015 23:01:45 (32%)
Golden Member
Bijna zzz in Westdorp.
Morgenochtend tegen 07.30 uur vertrek en tegen 10.00 uur aankomst in Helenaveen.
,,gravin" en haar fiets uitladen en daarna kan ondergetekende zich onderdompelen in de aldaar aanwezige rommel waarvan mijn kinderen later ( lees: heeeel veel later naar ik hoop)
Maar moeten hopen dat er nog een hobbyist/ oude metalen handelaar te vinden is het wil afvoeren.
Honourable Member
Ben je nu al soep aan het koken Tidak?
Tot morgen om 10:00!
Tidak is dus al aanwezig in zijn mobile Fiat slaapcabine
Zoals gewoonlijk
Ik zit hier thuis nog lekker aan de Irish whiskey. Maar ik zal zo tussen 10:00 en 10:30 arriveren in Helenaveen. Het is voor mij maar iets meer dan een half uur rijden
Tot morgen.
Wie zegt dat ik hier geen geestrijk vocht kan gebruiken?
Ik niet in ieder geval
Ik hoop dat je voldoende bij je hebt
Jij hebt geen zorgen dat je de volgende morgen nuchter genoeg achter het stuur hoeft te kruipen
Neem er nog één en we hebben het er morgen, of beter gezegd, later vandaag nog wel over
Je drinkt hem toch wel in combinatie met een goede camembert hoop ik? zoals dat hoort
Dit topic is gesloten