Den Donz
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Voor mij graag:
[1] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[1] kale pcb's
Verzenden s.v.p.
Bedankt.
Verstallen
Golden Member
Voor mij graag:
[3] complete kits
[0] kale pcb's
Ik kom het ophalen in Rosmalen.
Alvast bedankt
Peter Verstallen
Ik wil graag bestellen:
[1] complete kits
[0] kale pcb's
Opsturen graag.
[Bericht gewijzigd door Dantos op (98%)]
Ok, definitieve deadline.
Morgenavond (zondag 24) om 23.59 gaat de IA dicht en worden de printen besteld.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Update: De eerste orders is de deur uit. De pcb's zijn onderweg!
Binnen een paar dagen krijgt iedereen een mailtje met de betalingsgegevens.
[Bericht gewijzigd door MAH op (38%)]
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Het is me nog niet duidelijk of de PCB's en kits nog voor de beurs verzonden kunnen worden; ik ben wel van plan op de beurs te komen, maar als ik ze significant eerder zou kunnen krijgen per post, zou dat wellicht de voorkeur hebben.
Enige idee?
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
@Sparky: Ga er maar niet van uit dat je ze eerder hebt als je ze via de post krijgt. Hoewel het mij wel weer slepen scheelt natuurlijk 
Het zijn een grove 10duizend componenten die met de hand geknipt en gesorteerd moeten worden, daar gaat nog 'even' tijd in zitten.
@iedereen: Ik heb zonet de mailing over de betaalfase de deur uit gedaan. Ik heb niks terug gekregen dus iedereen moet het ontvangen hebben 
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Frysk
Kom, laten we geen daglicht verknoeien
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
miedema
Golden Member
marcob
People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years
Betaald, alleen in twee keer. Op zondagavond blijk ik niet goed te kunnen hoofdrekenen. Dus wat extra euro's erbij gedaan voor het ongemak.
SparkyGSX
Deze grootafnemer heeft de hardwerkende computer van de bank ook aan het werk gezet.
@MAH: Begrijpelijk, met zoveel bestellingen zullen jullie daar inderdaad wel even werk aan hebben. Het was ook zeker niet als verwijt bedoeld hoor, maar ik zal vast niet de enige zijn die een beetje ongeduldig is, en er graag snel mee zou gaan spelen.
r3m
Golden Member
Betaald.
En met een stukje extra in de hoop dat dit ook motiveert vaker dit soort acties te kunnen houden!
olaf88
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren.
Peter R.
duck-tape does miracles...so do I
Check, weer 1 betaald 
[Bericht gewijzigd door Peter R. op (20%)]
olaf88
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren.
Op 31 januari 2016 20:25:26 schreef Peter R.:
Check, weer 1
Sorry niet gezien !