Radio-electronica beurs Rosmalen 2016

pa3gws

Golden Member

Op 17 maart 2016 14:57:57 schreef TonHek:
en dan bedoel ik niet mijn vrouw die ook mee komt :-)

Is dat nou wel zo verstandig. :-p

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Tidak Ada

Golden Member

Op 17 maart 2016 14:57:57 schreef TonHek:
[....]mijn vrouw die ook mee komt :-)
TonHek

Dat is ook al een vorm van begrenzing. (stuur d'r maar naar die stand met kralen en tasjes; prominent aanwezig :P)).

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bprosman

Golden Member

Bij de ingang (kassa) kun je pinnen (geld opnemen) maar beperkt.
Ik zou contant meenemen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Mijn vrouw is niet zo van de spiegeltjes, kralen en tasjes.
Beperkende factor... tja daar moet ik wat op verzinnen.
Misschien een idee om alle standhouders te vragen de komma een positie naar links te verplaatsen?

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
pietplof

Golden Member

Daar ben ik onmiddellijk voor, nu de standhouders nog overtuigen.

Ik ga mijn naamplaatje opzoeken, morgenvroeg wat geld opnemen en dan naar het zuiden.
Ik zie een groot aantal van jullie a.s. Zaterdag; olé!!

festina lente
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Is er iets van een "bewaakte" garderobe? Ik kom met de motor en het zou prettig zijn als ik mijn helm en jas ergens zou kunnen onderbrengen.

Op 11 maart 2016 20:21:30 schreef LetterHenk:
[...]
kickje na een week moet kunnen. Niemand? Samen reizen lijkt me ook een stuk gezelliger.

Inmiddels is onze planning duidelijk; wij gaan met 4 mensen en 2 auto's vanuit regio Arnhem naar Rosmalen; als je wilt, is er nog wel een plekje vrij.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Op 17 maart 2016 19:32:00 schreef Ruben_Lichtenvoorde:
Is er iets van een "bewaakte" garderobe? Ik kom met de motor en het zou prettig zijn als ik mijn helm en jas ergens zou kunnen onderbrengen.

Ik dacht niet dat dit gefaciliteerd is.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

Er is niet eens een garderobe... Er is bijna geen PIN... En er is geen goede catering.

Maar er zijn wel zakkenrollers!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dus beter eigen lunch en drinken meenemen? Ik besteed het geld liever op de beurs ;-)
Zien er nog meer tips van doorgewinterde rosmalen gangers? Ik wil er op tijd zijn, liefst voor de opening. Bepaalde stands waar je als eerste naar toe holt na de co-stand en die van zirconium?
(Jeroen natuurlijk bedanken voor de bon die ik gewonnen heb)
@pietplof Moet je van zover komen dat je morgen al vertrekt :-)

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Op 17 maart 2016 21:18:21 schreef Henry S.:
Er is niet eens een garderobe... Er is bijna geen PIN... En er is geen goede catering.

Maar er zijn wel zakkenrollers!

Ik ben al jaren niet in het autotron geweest (de laatste keer zat ik in een trapauto en dat is een jaar of 30 terug) maar dit klinkt niet echt aantrekkelijk :)

Ik neem iig een helmtas mee, dan kan ik hem in geval van nood mee naar binnen nemen, op slot aan de motor is het altijd maar weer de vraag of je met of zonder naar huis mag.

bprosman

Golden Member

En er is geen goede catering.

Broodje Unox :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 17 maart 2016 14:57:57 schreef TonHek:
...mijn vrouw die ook mee komt :-)

Nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit doen. Basisfout nr 1. Da's net zoiets als dat jij mee moet naar een kledingwinkel, en daar 5 uur rondlopen. Serieus, niet doen. Wordt niemand blij van.
Het is anders als zij ook elektronica hobbyist is. Ze zouden toch moeten bestaan, ergens.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Tidak Ada

Golden Member

Op 17 maart 2016 22:08:20 schreef brains:
[....]Zijn er nog meer tips van doorgewinterde rosmalen gangers?

Rugzakje, loep (liefst verlicht), Smartphone om data op te zoeken, prijzen te vergelijken, polstermateriaal voor je kwetsbare aankopen en foto's te maken. De rest mag je zelf verzinnen ;)

Op 17 maart 2016 22:38:04 schreef bprosman:
[...]
Broodje Unox :+

Broodjekunstworst voor > € 3,50? :r

Oh ja, koop bij een tankstation zo'n pak (of meer) sandwiches voor je lunch... Stukken beter, ook voor je hart!

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 17 maart 2016 22:50:21 (10%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Brains; de afstand zal, bij benadering, 220 Km zijn.
Mijn goede gravin gaat mee ( niet naar de beurs , zie flipflop) maar heeft een heel programma waaronder een bezoek aan de ,inmiddels bekende, Jeroen Bosch tentoonstelling.
Daar moet zij redelijk op tijd zijn. O ja bossche bollen kopen, klassieke cd's zoeken enzovoort en zo verder.
Wij overnachten keurig in Oss ,overigens is daar ook mijn zwager ( ook zo'n onverbeterlijke verzamelaar) met wie ik de beurs onveilig zal maken.
Lekker indisch en thais eten , elektronicaluchtjes snuffelen en goede collegae gebroeten.
Ach het leven is de moeite waard om mee te maken.

festina lente
bprosman

Golden Member

Broodjekunstworst

Aangzien worst niet in het wild in de natuur voorkomt is volgens mij alle worst kunstmatig :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Hewlett

Honourable Member

Worst niet in de natuur.... Tja, de mijne is wel echt :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

En er zijn voedingskits! Alles is gesorteerd, samengevoegd en ingepakt.

En... Er zijn er nog een paar beschikbaar voor verkoop vanaf de stand! Daarvoor geen reserveringen maar gewoon snel komen.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

En daarna de losse printen op de post ??

Er zijn ook nog wat PCBs te koop op de stand.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
mel

Golden Member

Mijn vrouw MOET wel mee ,,wie moet er anders sjouwen? :+

Maar zonder gein, Als mijn vrouw naar een luchtvaartshow gaat, moet ik ook altijd mee.En dat vind ik niet erg.
Gelukkig is ze technisch...

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Schimanski

Golden Member

Mijn vrouw MOET wel mee ,,wie moet er anders sjouwen? :+.

http://www.uploadarchief.net/files/download/biertje-ireland.jpg

[Bericht gewijzigd door Schimanski op vrijdag 18 maart 2016 09:57:34 (26%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Of een 'stille' drinkster? :D

Op 17 maart 2016 23:12:51 schreef bprosman:
[...]
Aangzien worst niet in het wild in de natuur voorkomt is volgens mij alle worst kunstmatig :+

Worst kan wel degelijk echt of kunstmatig zijn.
Echte worst wordt van vlees gkemaakt en in natuurlijke darmen verpakt. :9~
Kunstworst bestaat uit gesponnen eiwithydrolysaten en heeft een omhulling van een uit collagenen vervaardigt omhulsel. :r

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op vrijdag 18 maart 2016 09:54:57 (89%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fatbeard

Honourable Member

Los van alle culinaria, voldoende H2O is ook wel nuttig: de atmosfeer is daar gortdroog.

En ja, de spreekwoordelijke kogel is door de nog spreekwoordelijker kerk: ik ga erheen. Met de trein, welteverstaan...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Op 17 maart 2016 14:57:57 schreef TonHek:
Dit jaar ga ik voor het eerst naar de Rosmalen beurs.
Maar moet ik een zak geld meenemen, of kan je nagenoeg overal pinnen?
Is er eventueel ook nog een "flappentap", en dan bedoel ik niet mijn vrouw die ook mee komt :-)

Ik kan niet namens Zirconium spreken, maar ik weet dat hij een betaalautomaat heeft, en ik kan me zo indenken dat als je iets bij zijn stand koopt, dat je misschien wel flappen "bij kan pinnen". Zelf even informeren?

If you want to succeed, double your failure rate.