Reageren op een smartphone, dashcam of vaginatie...
Okee. Leuk in the middle of nowhere, maaremmm. In de bewoonde wereld wordt je gillend gek. Daarbij zijn er nog zat mensen die echt geen elektronica hebben.. Hooguit een autoradio.
Okee, laser vreet stroom volgens jou??? Ik denk dat dat erg meevalt. Genoeg laserpennetjes die op knoopcellen werken. Ik zou erg blij zijn als laser echt vermogen vrat, want dan is oom agent ook na een half uurtje wel klaar met zijn lasergun...
Geluid (sonar of lidar) heeft de neiging zich in golven voort te planten, waardoor de richting moeilijker te bepalen is.
En je vergeet dat zout water bij die haaien vele malen beter geleid dan goed isolerende lucht
Pir kun je gewoon vergeten. Een pir op een boot geeft al een alarm op de deining bij een opkomend zonnetje. Als je loopt of beweegt gaat hij af op elke warmtebron, omdat die t.o.v. zichzelf beweegt.
In mijn optiek en die is misschien erg eenzijdig, acht ik de kans op succes minimaal. U haalt realiteit en fictie door elkaar en/of vergeet significante omgevingsparameters.
Dit is juist een cruciaal punt tussen teveel informatie of te weinig.
Bij teveel wordt de mens nonchalant en worden waarschuwingen cq alarmen genegeerd.
Bij te weinig( bijv de auto zonder elektronica) is het met een beetje pech slechts eenmalig dat u zich deze fout kunt permiteren. Dit omdat u daarna iig een fysieke wasrschuwing van de auto in kwestie krijgt