Jeetje, als ik dat lees dan denk ik dat ze bij de Jargon brigade maar eens een uitzondering moeten maken en i.p.v. een kamerlid en dit jaar deze website toevoegen aan het bovenste lijstje:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jargonbrigade
Zelden zag ik zo'n hoop gezwets in zo'n klein stukje tekst.
[...] meerlaagse niet magnetische roestvrijstalen [...] moet zijn roestvast staal
met zilver gecoat? Zilver is geen coating... dus kan niet. Je kunt wel een zilverlaagje aanbrengen, maar een coating is het niet.
acetal copolymer is gewoon iets als ABS/nylon/teflon achtig kunstof
nanocrystal formule is blijkbaar iets heel specials, want buiten furutech kent niemand het......
dan warmte omzetten in infrarood.... HMM interesting dat juist warme objecten infrarood uitstralen (henche de PIR sensor). het object hoeft niet altijd zelf warmte te genereren, dus kan ook om externe warmte gaan.. Dan gaat het object IR uitstralen, maar dat doet ELK object.
en dan de keramiek deeltjes die een piëzo effect hebben: ik heb altijd geleerd dat piëzo kristallen zijn. keramiek is een verzamelnaam waaronder o.a. diamnt valt, das dus wel een kristal, maar ook aardewerk, das gewoon gebakken klei. Het ene laat zich wel door lading vervormen, het andere niet. Mij is nog even een vraag wat daarvan de meerwaarde van een steker is.. Zou deze steker door vervorming dan wellicht de externe elektrische stoorvelden afvoeren? Dus als ik een pulserend veld aanleg, gaat deze stekker soort van buik uitzetten en intrekken doen??? SPANNEND, maar ik geloof het niet..
Daarna krijgen we nog de rhodium coating. Hiervoor geldt hetzelfde als zilver: het is geen verf, maar een metaal, dus coaten kun je vergeten.
ofwel: ik zie alleen gezwets