Spaarlamp nabouwen, wat doet de schakeling precies, en waar elementen vinden.

Lees dat woordje "is" eens in de context van de zin, dan klopt het gewoon.

Wat kunst is, kom je nooit uit, daar zijn jullie het gezien die zin gewoon over eens.

Rijkswaterstaat heeft denk ik de enige objectieve en werkbare definitie voor kunstwerken.

Op 8 maart 2017 23:20:53 schreef evdweele:
[...]Zoek in het woordenboek eens op wat het verschil is tussen het IS en ik VIND.

Dat was niet helemaal het punt wat ik wilde overbrengen in mijn reply, maar ik begrijp dat jij VINDT dat het geen kunst IS ;)

Ik vind het zeer leuk bedacht en mooi uitgevoerd. En ja ook kunstzinnig :-)
De Bilt is voor mij goed te doen qua afstand, en ik heb zeker interesse in een eventuele expositie.

Verder zijn er hier altijd wel (vaak dezelfde) lieden met zuur commentaar, maar die zeuren deze keer waarschijnlijk vooral omdat ze zelf niet op het idee zijn gekomen :9

Het Evoluon vond ik vroeger ook fantastisch, daar was ook kunstzinnige elektronica te vinden. Bijvoorbeeld een apparaat dat op allerlei manieren "koffie" kon zeggen.

Er is iemand die een hele website aan de toenmalige expositie heeft gewijd, brengt oude herinneringen terug. Zeker een bezoekje waard: www.evoluon.org

Op 17 maart 2017 06:33:18 schreef Ronald45:
Ik vind het zeer leuk bedacht en mooi uitgevoerd. En ja ook kunstzinnig :-)

precies. Of het nu kunst is of niet, ik vindt het een zeer leuk idee en zeker een expositie waard. :)