Siemens wasmachine WM14S442NL04 foutmelding S47

Heb er 3 gevonden waarvan wat mist maar ik ga wel compleet maken en kan je ze testen voor me.

Mooi! Ik heb er ook nog ééntje voor je, die "uitgebrande", maar wellicht nog te gebruiken voor onderdelen..

ik weet niet waar je die 300VDC meet, maar als je die op de motor aansluitingen meet van de print, met de motor aangesloten, dan zou deze toch geen 300V mogen meten zonder dat er leven in de motor komt.

Meet op de condensator van de motorunit met de machine op stand centrifugeren. De "geschiedenis" staat op de vorige pagina ('s).

Beste SMD, sta te popelen om de prints voor je uit te testen. Ik het al gelukt? Sorry voor mijn ongeduldigheid, maar ben zo benieuwd!

Torren welke ik van printen "geleasd" had, zijn besteld en komen volgend jaar binnen ( 5 Jan verwacht)

Oké, dank voor je bericht! Dan moet ik nog even geduld hebben...

Beste SMD,

Zit er al wat schot in het reviseren van de prints? Mijn ego begint wel erg sikkeneurig te worden met die defecte wasmachine in huis... :-)

Heb er twee klaar liggen. Mail me maar ga dat niet op een forum regelen met adressen etc.

Kan iemand mij vertellen wat voor weerstanden die (R050) precies zijn?
Is 0,05 Ohm maar wil alleen nog even het vermogen en soort behuizing weten.

meet eerst over zwarte of gele tantaal condensator, indien het lager dan 1 K Ohm meet ( meestal beneden de 100 Ohm), is het einde oefening processor voordat je een hoop moeite doet

@SMD
Bedankt voor je reactie!

Heb even over de tantaal gemeten en meet 1381 Ohm, zal de uPC het overleeft hebben denk je?
Wat staat er normaal over een tantaal bij een goede processor?

1381 Ohm is een normale waarde,dus processor heeft het overleefd dus. Hybride IC en weerstanden vervangen zou probleem moeten oplossen