Rosmalen 2019 radio en elektronica vlooienmarkt

chuckie

Honourable Member

Geen probleem om te komen, gaat gewoon mee in de route.
Heb eigenlijk tot nu toe ieder jaar daar in de buurt wel opgehaald.
Stuur je gegevens maar nar mijn e-mail(staat in mijn profiel)

Alvast ook heel hartelijk bedankt namens het CO beursteam.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Zoals iedereen weet is de "pink" optie een zeer exclusieve. Zoals vroeger de denon champagne kleur is dit de moeilijk vindbare Hameg lijn. het geeft een duidelijker afleesbare weergave, zie ook de brede testindicatie bovenaan het scherm. Zelfs in de uitgeschakelde en afgekoppelde toestand is de testlijn nog duidelijk zichtbaar.

;-)

Tidak Ada

Golden Member

ik dacht meer aan "My Little Pony" :+

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik heb wel interesse in zo'n pink edition :)

Mijn vorige (Textronix) is in het verleden ineens de 'smoke edition' geworden. Echt een eenmalige actie...

Sine

Moderator

Mooi, ik heb ook weer twee flinke dozen met spul die de stand op kunnen.
Dan krijg ik ook weer een beetje plek op zolder :)

High met Henk

Special Member

Op 12 februari 2019 12:13:38 schreef Sine:
[...]
Dan krijg ik ook weer een beetje plek op zolder :)

jij mag de zolder nog op.... ik wordt tegenwoordig het huis uit geschopt...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
blackdog

Golden Member

Hi,

Zo is hij iets minder "Magisch"
Natuurlijk kan het beter, maar dat kost mij te veel tijd :-)

http://www.bramcam.nl/Diversen/Pink.png

Groet
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Thevel

Golden Member

Ik heb ook nog een werkende Philips PE1520 staan.
Er zit geen kap omheen, de voeding heeft waarschijnlijk in een 19" kast gezeten.
Je mag hem ook meenemen als je interesse hebt.

Thevel

Golden Member

En nog een plaatje voor Maarten.

Tidak Ada

Golden Member

Slechts en schuifje cyaan magenta er uit in PS geeft het maximale(?) resultaat ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
wtt

Golden Member

Pink edition, champagne gold, of Hameg grijs.. Ik vind het een erg leuke scoop. Is 'ie ook nu al te koop? In principe komt de opbrengst dan toch ook ten goede aan CO?
Ik weet nl niet of ik wel naar Rosmalen kan komen, al lijkt me dit wel geweldig natuurlijk...

Heb 3 dozen met los spullen staan ,en een kunststof kast ± 60x50x25 cm incl stalen montage plaat.Kan worden opgehaald voor de beurs Rosmalen

chuckie

Honourable Member

Hallo Bajo57
Dank je wel voor het aanbod.
Als je mij je adresgegevens stuurt neem ik contact met je op.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
flash2b

Special Member

Ik heb een mailtje (+ foto) gestuurd voor wat spullen die ik over heb.

chuckie

Honourable Member

Hallo Flash2b
Ook jij bedankt voor het aanbod en ik kom zeker langs.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik ben weer van de partij, hopelijk scoor ik weer zoals vorig jaar en in 2017 een Toughbook!

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!
joopv

Golden Member

Rijdt de ophaaltruck ook door het noorden van Eindhoven? Dan kan ik ook wat zaken klaarleggen op zaterdag.

chuckie

Honourable Member

Hallo Joopv
Dat kan zeker indien je mij je adresgegevens en gsm nummer mailt naar het adres in mijn profiel.
Alvast hartelijk bedankt namens het beursteam.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Thevel

Golden Member

@chuckie
Heb je ook nog interesse in de Philips PE1520 voeding?
Hij staat nog elders, als je geen interesse hebt laat ik hem daar, anders neem ik hem mee naar huis en kun je hem meenemen.

maartenbakker

Golden Member

Zo'n voeding zou je in no time kwijt moeten zijn. Als ik kom en ik heb ruimte en geld zou ik het zelf ook wel weten.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
chuckie

Honourable Member

@Thevel
Zeker hebben wij interesse in de voeding, zeer welkom zelfs...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Thevel

Golden Member

Dan neem ik de voeding mee naar huis, kun je hem gelijk meenemen als je komt.