Hi Maarten,
Ik kan iedereen die niet voldoende schakelende voeding ervaring heeft, afraden dit te gaan toepassen.
Je kan veel beter je energie storten in een goede koeling, dat houd in b.v. het gebruik van PC koelblokken en een low noise ventilator.
Gebruik geen typen waarvan de ventilator afmetingen kleiner zijn dan 8cm, daar het anders voor velen, te veel geluid oplevert bij grotere disipatie.
Neem de behuizing ook niet te klein, ook wat warmte betreft, Sine heeft wat laten zien in een mooi doosje,
maar ik vind dat te krap bij b.v. langere tijd vol vermogen daar de trafo en de brugcel bij elkaar dan ook zo'n 10-Watt gaan dissiperen.
Verder heb je met een te kleine behuizing ook bij gebruik van een ringkern trafo dat het stoorveld te groot is op je lineaire electronica.
Denk niet alleen aan de situatie van nu maar denk aan de zomer maanden dat het boven de 30C kan gaan worden, dan moet je voeding ook goed werken.
Je kan beter een ventilator hebben bij een koelblok dat je goed hebt uitgezocht die je voeding koel en betrouwbaar houd,
dan een voeding met of herry omdat je het koelblok en ventilator te klein hebt gekozen,
of een voor regelaar die als een Neutronenster energie in het rond sweept...
Ik denk bij SMPS altijd aan dit soort plaatjes... *grin*
Groet,
Bram