Maar als jij niet ziet aan de print dat het 11+2 draden zijn, dan lijkt het me een beetje risicolvol als je er zelf aan gaat zitten.
De BMS heeft (los van de power lines) 3 connectors. 1 van 7 draden naast een van 6. Dat zijn dan 11 balansdraden zo te zien, alleen zitten de overige 2 daarvan (van die 7) aan elkaar gesoldeerd en vastgeplakt aan de buitenkant.
Van die overige 11 gaan er 10 naar de plussen van de parallelgroepen en één naar de laatste min.
Zo zie ik het bij een boel BMS advertenties ook.
Dan hebben we de derde connector met 3 draden die van de BMS naar de fiets connector gaan. Niet naar de batterijen.
Dus in mijn ogen kan ik met elke 11draads bms (10s) dit pack herbouwen en laden, alleen zal de fiets het waarschijnlijk dus niet herkennen.
Dus ik moet de fiets gaan hacken. Op het andere forum heb ik dat nog niet gevonden. Wel kritiek op de visie van Bosch.
Als ik het zo niet aan de praat krijg, kan ik altijd nog een nieuwe accu kopen.